تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

دستگاه زمین شوی

دستگاه زمین شوی

دستگاه زمین شوی

امروزه انواع دستگاه نظافت صنعتی به منظور استفاده در محیط‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. یکی از این دستگاه‌ها که به منظور شستشوی سطوح کف از آنها استفاده می‌شود، دستگاه زمین شوی می‌باشد. این دستگاه‌ها دارای انواع مختلف برقی و باطری دار هستند، که با توجه به محیط مورد نظر برای استفاده هر یک از آنها انتخاب می‌شود. در این مقاله به طور مختصر درباره مزایای استفاده از انواع مختلف زمین شوی کارچر اطلاعاتی ارائه می‌دهیم.

کیفیت بالای نظافت

روش‌های سنتی نظافت و شستشوی کف به هیچ عنوان با عملکرد دستگاه‌های نوین کارچر قابل مقایسه نیست. دستگاه‌های شستشوی کف نوین کارچر کاملا به شکلی طراحی و ساخته شده اند که بتوانند با استفاده از آب و مواد شوینده سطوح را به شکل کامل شسته و خشک نمایند.

عدم آسیب به سطوح

استفاده از روش‌های سنتی (مانند تی) و یا استفاده از دستگاه‌های غیر استاندارد به منظور شستشوی کف باعث آسیب رسیدن به سطوح (که معمولا شامل کدر شدن سطح می باشد) می‌شود. اما دستگاه‌های اسکرابر کارچر به نوعی طراحی و ساخته شده‌اند که کوچکترین آسیبی به سطح وارد نکنند.

تکنولوژی نوین

امروزه انتظار از یک دستگاه زمین شوی صنعتی بیشتر از شستشوی صرف می‌باشد، دستگاه‌ها باید بتوانند به بهترین شکل و با کمترین هزینه این کار را انجام دهند. از همین روی تکنولوژی‌های نوین بسیاری بر روی انواع دستگاه زمین شوی کارچر به کار رفته است که از میان آنها می‌توان به تکنولوژی tact ,chem ,easy operation ,fact ,4wd اشاره کرد. به منظور آشنایی بیشتر با هر یک از این تکنولوژی‌ها بر روی لینک اسکرابر صنعتی کلیک کنید.

تعمیر اسکرابر کارچر

طراحی تخصصی زمین شوی

کمپانی کرشر آلمان همواره با در نظر گرفتن نیازهای نظافتی محیط‌های مختلف اقدام به طراحی و تولید محصولاتی با مشخصات فنی ویژه می‌کند. برای مثال برای محیط‌های بیمارستانی که ایجاد آلودگی صوتی مشکل بسیار بزرگی محسوب می‌شود، دستگاه اسکرابر بیمارستانی برای مکان‌های دارای گوشه و زاویه بسیاری است دستگاه زمین شوی مدل BR 35/12 C  را طراحی و تولید کرده است.

حمل و نقل آسان و قدرت مانور بالا

یکی دیگر از فاکتورهای مورد نیاز برای یک دستگاه اسکرابر که به بهترین شکل در طراحی و ساخت زمین‌شوی های کرشر رعایت شده است، قدرت مانور بالا به منظور دسترسی مناسب و کامل به همه نقاط و همچنین حمل و نقل آسان به منظور جابجایی ساده بین محیط‌های مختلف می‌باشد. طراحی انواع دستگاه زمین شوی کارچر نیز به شکلی است که این الزامات به شکل کامل در آنها رعایت شده است.

حداقل مصرف انرژی توسط انواع دستگاه زمین شوی کارچر

یکی از روندهای اصلی که در طراحی و ساخت انواع دستگاه‌های صنعتی مورد توجه قرار می گیرد. ساخت محصولاتی با حداقل مصرف انرژی و منابع می‌باشد که از این طریق هم به حفظ و حراست از محیط زیست کمک کرده و هم هزینه‌های عملیاتی دستگاه‌ها کاهش پیدا کند. از همین روی کرشر آلمان نیز به عنوان رهبر جهانی تولید انواع دستگاه نظافت صنعتی، طراحی محصولات با حداقل میزان مصرف انرژی را یکی از مهمترین اصول طراحی‌های خود در نظر گرفته و کاملا به آن پایبند است. انواع دستگاه زمین شوی کارچر نیز کاملا منطبق بر همین اصول طراحی و ساخته می‌شوند که این موضوع موجب محبوب‌تر شدن آنها در میان مصرف کنندگان شده است.

خدمات پس از فروش

یکی از مهمترین فاکتورهایی که در زمان خرید انواع دستگاه‌های نظافت صنعتی مورد توجه قرار می‌گیرد، ارائه خدمات پس از فروش مناسب و کارآمد می‌باشد. کارچر آلمان نیز همواره توجه قابل ملاحظه‌ای به این موضوع داشته و تمام نمایندگی‌های رسمی خود را ملزم به ارائه بالاترین سطح از خدمات پس فروش می‌کند. شرکت کارن تجارت نیز به عنوان نمایندگی رسمی کارچر در ایران با در نظر گرفتن تمامی این الزامات و فراهم کردن امکانات لازم سعی در ارائه خدمات پس از فروش متناسب با نام کرشر را دارد.

اسکرابر صنعتی کارچر مدل BR 30/4 C Bp

اسکرابر صنعتی کارچر مدل BR 30/4 C Bp سبک، جمع و جور و باتری دار است. استفاده از این دستگاه کار بدون وقفه را برای کاربر امکان پذیر می‌کند. علاوه بر اینکه فضا بلافاصله قابل استفاده خواهد بود. این اسکرابر تنها ۱۴ کیلوگرم وزن دارد.

اسکرابر (زمین شوی) صنعتی مدل BD 45/40 C Ep

برای استفاده از دستگاه اسکرابر مدل BD 45/40 C EP، کاربر پشت دستگاه ایستاده و از آن استفاده می‌کند. عرض عملکرد این دستگاه 450 میلیمتر بوده و لوازم جانبی استانداردی دارد. این مدل اسکرابر برای محیط‌های بین 400 تا 1.100 متر مربع مناسب است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید