تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

انتخاب جاروبرقی صنعتی

جاروبرقی صنعتی

انتخاب جاروبرقی صنعتی

امروزه انواع مختلف جاروبرقی صنعتی به منظور استفاده در اماکن متفاوت یا گوناگون کاربرد دارند. در این مقاله می خواهیم اطلاعات مختصری درباره عوامل موثر در انتخاب جاروبرقی صنعتی مناسب در اختیار شما قرار دهیم. دستگاه های مکنده دارای انواع مختلفی یوده که با توجه به کاربری مورد نیاز، هر یک از آن ها انتخاب و مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

چهار نوع اصلی دستگاه های جارو برقی عبارتند از:

۱- جاروبرقی آب و خاک

۲- جارو برقی دائم کار

۳- مکنده ضد انفجار

۴- وکیوم خاک

۵- نوع آلودگی

با توجه به نوع آلودگی که می تواند از نوع گرد و خاک و یا مرطوب و روغنی نیز باشد، مکنده صنعتی مناسب انتخاب می شود. از  دستگاه های جارو برقی آب و خاک نیز به منظور استفاده در محیط هایی که آلودگی ها به صورت مرطوب و خشک است استفاده می شوند.

جاروبرقی صنعتی سری nt ap

میزان استفاده

مساحت محیط مورد نظر برای استفاده و میزان آلودگی که باید نظافت شود نیز از نکات مهم در انتخاب دستگاه های مکنده می باشد. برای مثال در کارخانه های بزرگ که نیاز به کارکرد دستگاه در ساعت های زیاد و به شکل پیوسته می باشد، بایستی از جارو برقی دائم کار استفاده شود و یا برای محیط های بزرگ باید از مکنده صنعتی با حجم مخزن با ظرفیت بالاتر استفاده نمود.

میزان نیاز به حمل و نقل

حمل ونقل ساده انواع دستگاه های نظافتی از تاثیر گذارترین عوامل در کارایی دستگاه ها می باشد . جاروبرقی ها نیز به منظور حمل و نقل ساده به محیط های مختلف باید دارای طراحی حرفه ای باشد. مکنده های کارچر نیز به همین منظور به شکل خاصی طراحی و ساخته شده اند.

بنابراین میزان نیاز به حمل و نقل دستگاه در محیط مورد نظر در انتخاب وکیوم صنعتی مناسب بسیار مناسب است.

جاروبرقی صنعتی سری iv

مصرف انرژی

هزینه انرژی نیز از هزینه های اصلی کارخانه های امروزی می باشد.به همین منظور انواع مختلف دستگاه های نظافت صنعتی کارچر با کمترین میزان مصرف انرژی تولید و روانه بازار می شوند. عوامل بسیار دیگری نیز در انتخاب جاروبرقی مناسب برای کارخانه ها و جود دارد که می توانید با تماس با کارشناسان کارن تجارت با آنها بیشتر آشنا شوید.

شرکت کارن تجارت بهین به عنوان نمایندگی کارچر آلمان انواع مختلف دستگاه نظافتی این شرکت شامل اسکرابر یا همان زمین شوی صنعتی، دستگاه بخارشوی، دستگاه واترجت، محصولات سوییپر، فرش شوی، پله برقی شوی، کارواش اتوماتیک و آیس بلاست را عرضه می کند.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 30/1

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 30/1 یک دستگاه حرفه‌ای برس دار بوده به منظور نظافت محیط‌هایی که دارای کفپوش هایی مانند فرش و یا موکت،‌ استفاده می‌شود.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 38/2

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 38/2، زمین‌شوی حرفه‌ای برس دار برای نظافت محیط‌هایی که دارای کفپوش مانند فرش و یا موکت هستند استفاده می‌شود.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل BVL 5/1 Bp Pack

جاروبرقی صنعتی مدل BVL 5/1 Bp Pack برای نظافت فضاهای باریک مناسب است. کوله پشتی فوق سبک و قدرتمند بوده و از مواد بسیار مقاوم ساخته شده است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید