تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

انواع دستگاه واترجت با فشار عملیاتی مختلف

واترجت و دستگاه کارواش

انواع دستگاه واترجت با فشار عملیاتی مختلف

دستگاه های کارواش دارای ویژگی های فنی متفاوت بوده که به وسیله ای این ویژگی ها یا مشخصات، تفکیک می شوند. حجم مخزن ، فشار عملیاتی ، توان موتور ، حداکثر دمای خروجی و … از جمله ویژگی ها و مشخصات فنی این محصولات صنعتی می باشند.

در این مقاله به بررسی سه مدل از این دستگاه ها که فشار عملیاتی ۲۰۰ ، ۲۷۵ و ۶۴۰ دارند می پردازیم :

دستگاه واترجت صنعتی آب گرم HDS 10/20-4M کارچر با فشار‌عملیاتی ۲۰۰ بار

واترجت آب گرم HDS 1020-4M کارچر ازسری middle دستگاه های های آب گرم کمپانی کارچر آلمان می باشد. نوع این دستگاه کارواش دیزلی – برقی است. این سری از کارواش های کارچر با کمترین هزینه ممکن امکان نظافت آلوده ترین محیط ها را برای شما فراهم می کند. بسیاری از کارشناسان دستگاه های نظافتی در سراسر دنیا این دستگاه واترجت سه فاز را به عنوان یکی از بهترین واترجت‌های ساخته شده توسط کمپانی کارچر (Kärcher) می دانند.

لازم به ذکر است ارزش خرید واترجت صنعتی به نسبت نظافت توسط اپراتور های متعدد و انجام فرآیند نظافت به صورت دستی بسیار بالا بوده و از لحاظ هزینه نیز مقرون به صرفه تر است.

قابلیت دیگر این دستگاه کارواش دارا بودن حالت عملکرد بهینه (eco!efficiency) است که مصرف سوخت واترجت را ۲۰ درصد کاهش می دهد، بدون اینکه در عملکرد دستگاه تغییری حاصل شود. مهندسین شرکت کارچر با طراحی موتوری جدید که در کارواش آب گرم HDS 10/20-4M کارچر نیز به کار رفته، موجب بالا رفتن سطح عملکرد کارواش شده و طول عمر دستگاه را افزایش می دهد.

دستگاه واترجت آب سرد HD 10/25 4 SX PLUS کارچر با فشار‌ عملیاتی ۲۷۵ بار

کارواش 275 بار

واترجت آب سرد HD 10/25 4 SX PLUS کارچر از واترجت‌های سری سوپر کلاس کمپانی کارچر آلمان می باشد. این دستگاه از پر فروش ترین محصولات این شرکت در سال های اخیر بوده و دارای ویژگی هایی بسیار کاربردی است. از این کارواش سه فاز به مظنور نظافت صنعتی انواع محیط های صنعتی استفاده می شود.

دستگاه کارواش صنعتی آب سرد فوق فشار قوی HD 9/50 4 Cage کارچر با فشار‌عملیاتی ۶۴۰ بار

دستگاه واترجت

واترجت آب سرد HD 9/50-4 cage کارچر از سری واترجت های سه فاز می باشد. اگر قصد استفاده از کارواش آب سرد Kärcher به منظور انجام امور نظافتی حرفه ای را دارید، این دستگاه با حداکثر فشار ۶۴۰ بار، انتخابی ایده آل برای شما می باشد. مهندسین طراح شرکت کارچر برای این دستگاه چارچوبی فلزی طراحی کرده اند تا دستگاه در درون آن قرار بگیرد که این چارچوب فلزی موجب می شود که واترجت از آسیب دیدن در امان باشد و هم قابلیت جابجایی دستگاه توسط جرثقیل وجود داشته باشد. قدرت بالا و امکان جابجایی ساده این واتر جت از جمله ویژگی هایی است که این کارواش را برای استفاده در محیط های صنعتی مناسب ساخته است.

قیمت واترجت صنعتی

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

تنظیم سختی آب در دستگاه بخارشوی SC3

در این ویدیو توضیح داده ایم که چگونه تنظیم سختی آب در بخارشوی SC3 را تنظیم کنید تا رد آب در محل نماند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید