تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

تاریخچه اسکرابر

Scrubber

پدیدار شدن تکنولوژی اسکرابر

اولین اسکرابر اتوماتیک در اواسط قرن بیستم اختراع شد و یک روش بهتر و کارآمدتر برای تمیز کردن محیط‌های بزرگ به وجود آورد. این نوآوری به معنای این بود که اکنون بدون نیاز به شست شوی دستی این امکان فراهم می‌شد که کف سالن‌های بزرگ را تمیز کرد، به این ترتیب هم در انرژی مصرفی و هم زمان لازم برای انجام کار صرفه جویی می‌شد.

سِیر پیشرفت اسکرابرها

از آنجا که این زمین شوی‌ها به طور قابل ملاحظه‌ای خیلی سریع تر از روش‌های سنتی زمین را خشک می‌کردند، دیگر می شد بدون نگرانی و با خیال راحت درست در ناحیه‌ای که تقریبا همان لحظه تمیز شده بود راه رفت. اسکرابر یا همان کف ساب‌ها بهره‌وری و روحیه کارکنان را افزایش دادند. کف ساب‌ها در طول سالیان پیشرفت کردند و همچنان هم با پیشرفت تکنولوژی ارتقا پیدا می‌کنند. در ادامه تعدادی از این پیشرفت‌ها را بررسی می‌کنیم.

اسکرابر صنعتی موزه

سرعت چرخش بیشتر اسکرابرهای جدید

ماشین‌های اولیه سنگین و آهسته بودند، اما در اواخر دهه ۱۹۵۰ اولین ماشین‌های پر سرعت و با سرعت متغیر به بازار معرفی شدند. در آن زمان این ماشین‌ها می‌تواستند با سرعت ۱۷۵ تا ۳۵۰ دور در دقیقه بچرخند. بعد از دهه ۱۹۷۰ میزان چرخش کف ساب ها به ۷۵۰ تا ۱۰۰۰ دور در دقیقه رسید.

اسکرابر حرم

برس و پد بهتر

این دستگاه‌های اسکرابر پر سرعت باعث می‌شدند که برس‌های زیر اسکرابر صنعتی به سرعت از بین برود و به همین دلیل در دهه ۱۹۷۰ برس‌های سخت تر و پدهای تمیز کننده ساخته شده از مواد مصنوعی نیز ظاهر شدند. با این تغییرات دستگاه‌های چند منظوره‌ای ساخته شد که می‌تواستند نوع تمیز کردن را بسته به هر کاربرد خاصی تغییر دهند. ماشین‌های اولیه از برس فیبر گیاهی یا سیم فولادی استفاده می‌کردند. سیم فولادی خیلی زبر است در حالیکه امروزه برای تمیز کردن سطوح ظریف از برس‌های فیبری طبیعی استفاده می‌شود. برس‌های فیبر طبیعی نسبت به دیگر انواع برس‌ها عمر مفید طولانی تری داشته و کمتر زبر هستند. با ایجاد انواع برس و پدهای جدید بهره وری اسکرابرها نیز به شکل قابل ملاحظه‌ای افزایش پیدا کرد.

اسکرابر سرنشین دار

کاربرد آسان

در دهه ۱۹۸۰، کنترل سرعت الکترونیکی هم به دستگاه اسکرابر اضافه شد. ویژگی‌های ارگونومیک بیشتری مانند بلند شدن الکترونیکی برس از روی کف و کنترل یکپارچه برای کاهش خستگی کاربر، افزایش راحتی و ایمنی برای وی هم در دهه ۱۹۹۰ معرفی شدند. برای افزایش بهره وری در دهه ۱۹۹۰ امکان سوار شدن بر روی دستگاه نیز بر روی اسکرابرهای سایز بزرگ به دستگاه اضافه شد.

اسکرابر اتوماتیک

سازگاری بیشتر با محیط زیست

اگرچه زمین شوی صنعتی اولیه نسبت به شستشوی دستی با آب و مواد شوینده منابع کمتری مصرف می‌کردند، اما این ماشین‌های اولیه برای صرفه جویی در آب طراحی نشده بودند و سیستم‌های بازیابی آنها بسیار پایه‌ای و ناکارآمد بودند. بعد از سال ۲۰۰۰، طراحی کف ساب ها به سمت استفاده بهینه از آب و مواد شوینده حرکت کردند. صدای آنها نیز کاهش یافت. در ماشین‌های اولیه حتی وقتی که دستگاه خاموش بود باز آب از ماشین‌ها خارج می‌شد. اما در سال ۲۰۰۰، تکنولوژی به کمک این ماشین‌ها آمد تا جریان آب را کنترل کند به طوری که آب تنها زمانی که دستگاه در حال کار است، از آن خارج شود.

اسکرابر بیمارستان

آینده اسکرابرهای صنعتی

مدل‌های امروزی اسکرابرها تجهیزات زیادی دارند به عنوان مثال می‌توان بسته به میزان کثیفی کف زمین، شدت عملکرد آن را تغییر داد. دستگاه‌هایی که تجهیزات کمتری دارند، قیمت پایین‌تری هم دارند. از دیگر نوآوری‌ها می‌توان ردیابی موقعیت مکانی و تشخیص و استفاده از داده‌های عملکرد نام برد. سایز این دستگاه‌ها کاهش و قابلیت مانور آنها افزایش پیدا کرده است. این پیشرفت‌ها باعث تولید کف ساب‌های جمع و جور و بسیار دقیق شده است.

توجه بسیار زیاد به تحقیق، توسعه و به کارگیری جدیدترین تکنولوژی‌ها، راز پیشرو ماندن ما در زمینه ارائه انواع دستگاه‌های نظافت صنعتی از جمله کف ساب‌ها می‌باشد. از متخصصین خدمات ما که قادر به تعمیر و بازسازی پیچیده‌ترین سیستم ها بوده تا تیم فروشمان که دائما در حال رصد تازه‌ترین پیشرفت‌های محیط زیستی، ارگونومیکی و فن آوری هستند همگی سعی دارند تا بهترین راه را به منظور تأمین نیازهای مشتری‌های منحصر به فردمان تهیه کنند.

اسکرابر صنعتی کارچر مدل BR 30/4 C Bp

اسکرابر صنعتی کارچر مدل BR 30/4 C Bp سبک، جمع و جور و باتری دار است. استفاده از این دستگاه کار بدون وقفه را برای کاربر امکان پذیر می‌کند. علاوه بر اینکه فضا بلافاصله قابل استفاده خواهد بود. این اسکرابر تنها ۱۴ کیلوگرم وزن دارد.

اسکرابر (زمین شوی) صنعتی مدل BD 45/40 C Ep

برای استفاده از دستگاه اسکرابر مدل BD 45/40 C EP، کاربر پشت دستگاه ایستاده و از آن استفاده می‌کند. عرض عملکرد این دستگاه 450 میلیمتر بوده و لوازم جانبی استانداردی دارد. این مدل اسکرابر برای محیط‌های بین 400 تا 1.100 متر مربع مناسب است.

اسکرابر (زمین شوی) صنعتی مدل BD 530 Bp

دستگاه اسکرابر سرنشین‌دار مدل BD 530 Bp دستگاهی است که با کمک باتری کار می‌کند. این دستگاه با استفاده از برس دیسکی خود نظافتی عمقی را برای کاربر امکان پذیر می‌کند.

اسکرابر (زمین شوی) صنعتی مدل BD 40/25 C Bp

دستگاه اسکرابر خشک کن BD 40/25 C Bp یک دستگاه سرنشین‌دار است که برای نظافت عمقی، پاکسازی گاه به گاه و نظافت سریع استفاده می‌شود. کارایی این دستگاه اسکرابر بسیار راحت بوده و طراحی جمع و جوری دارد. علاوه بر آن به دلیل طراحی ارگونومیک دستگاه، جابجایی دستگاه در محیط به راحتی انجام می‌گیرد.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید