تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

جاروبرقی‌های سری NT

جاروبرقی سری nt

جاروبرقی های کمپانی Kärcher آلمان

Kärcher آلمان تولیدکننده انواع جاروبرقی صنعتی می‌باشد که هر کدام به منظور خاصی کاربرد دارند. انواع جاروبرقی‌های کارچر عبارتند از جاروبرقی خشک و تر یا همان جاروبرقی سری NT، جاروبرقی سری IVC یا همان جاروبرقی ضد انفجار، جاروبرقی سری IV یا همان مکنده دائم کار و وکیوم‌های سری T یا همان جارو برقی خاک که با نام جاروبرقی هتلی نیز شناخته می‌شوند.

جاروبرقی صنعتی سری NT

جاروبرقی‌های سری NT کرشر که از طراحی‌های کلاسیک کرشر به حساب می‌آیند به منظور نظافت آلودگی‌های مرطوب و خشک محیط‌های مختلف کاربرد دارند. کرشر این دستگاه‌ها را برای استفاده در محیط های عمومی طراحی و تولید کرده است. همچنین هزینه های عملیاتی این دستگاه‌ها بسیار کم است. این سری از مکنده‌های صنعتی کارچر، در حجم‌های مختلف و به منظور پاسخگویی به نیازهای نظافتی محیط‌های مختلف طراحی و ساخته است. برخی از انواع این جاروبرقی‌ها عبارتند از:

جاروبرقی صنعتی مدل NT 20/1 کارچر

این مکنده صنعتی نیز دارای مخزن ۲۰ لیتری و موتور ۱۵۰۰ واتی و قدرت مکش ۲۲۷ میلی بار بوده که برای جمع آوری مقادیر نسبتا کم آلودگی‌های خشک و تر مناسب است.

جاروبرقی صنعتی مدل NT 38/1 کارچر

این مدل از مکنده کارچر دارای مخزن ۳۸ لیتری بوده و توان مصرفی موتور آن نیز ۱۵۰۰ وات می‌باشد. این مکنده صنعتی دارای بدنه تمام استیل و فیلتر سبدی است.

جاروبرقی صنعتی مدل NT 90/2 کارچر

این جاروبرقی آب و خاک کرشر دارای حجم بسیار بالای مخزن ۹۰ لیتری بوده که آن را برای استفاده در محیط‌های بزرگ و صنعتی مناسب ساخته است. فیلتر این دستگاه نیز از نوع کارتریجی بوده و توان موتور آن ۲۳۰۰ وات می‌باشد. طراحی این جارو برقی صنعتی به گونه‌ای است که علی رغم حجم بالای آن، جابجایی و همچنین کارکردن با آن بسیار ساده است.

جاروبرقی صنعتی مدل NT 45/1 TACT کارچر

دستگاه جاروبرقی صنعتی مدل NT 45/1 tact کمپانی کارچر آلمان دارای حجم مخزن ۴۵ لیتری و موتور ۱۳۸۰ واتی می‌باشد. قدرت مکش این دستگاه نیز ۲۵۴ میلی بار است. نکته قابل توجه درباره این محصول دارا بودن سیستم تمام خودکار تمیزکننده فیلتر TACT می‌باشد که همواره قدرت مکش بالای دستگاه را حفظ می‌کند. عملکرد این سیستم اینگونه است که در زمان نیاز به شکل کاملا خودکار با عبور دادن جریان هوا از فیلتر دستگاه، آن را به شکل کامل تمیز می‌کند.

جاروبرقی صنعتی مدل NT 35/1 AP کارچر

دستگاه جارو برقی مدل NT 35/1 Ap نیز دارای حجم مخزن ۳۵ لیتری و موتور ۱۳۸۰ واتی است. قدرت مکش این دستگاه نیز ۲۵۴ میلی بار است. این جاروبرقی صنعتی دارای سیستم نیمه خودکار تمیز کننده فیلتر می‌باشد. به این معنی که شما می‌توانید در زمان افت قدرت مکش دستگاه با فشردن یک دکمه، فیلتر را به شکل کامل تمیز کنید. این ویژگی باعث می‌شود که ضمن افزایش طول عمر مکنده، قدرت مکش آن نیز همواره در سطح بالایی حفظ شود. در این مقاله سعی کردیم شما را به شکل کاملا مختصر با انواع جاروبرقی سری NT کارچر آشنا کنیم.

شما می‌توانید به منظور آشنایی بیشتر با هر یک از این دستگاه‌ها وارد صفحه محصول شوید. همچنین به منظور آشنایی بیشتر با سایر جاروبرقی‌های کرشر وارد صفحه جاروبرقی صنعتی شوید تا بتوانید درباره انواع محصولات اطلاعات کافی را بدست آورید. به منظور راهنمایی و مشاوره درباره محصولات مکنده کمپانی Kärcher آلمان با کارشناسان شرکت کارن تجارت تماس حاصل فرمایید و درباره انواع محصولات با کارشناسان مشورت نمایید. Kärcher آلمان بزرگترین و مهمترین تولیدکننده انواع دستگاه‌های نظافت صنعتی در جهان، شرکت کارن تجارت را به عنوان شریک تجاری و نمایندگی Kärcher در ایران تعیین کرده است.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 30/1

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 30/1 یک دستگاه حرفه‌ای برس دار بوده به منظور نظافت محیط‌هایی که دارای کفپوش هایی مانند فرش و یا موکت،‌ استفاده می‌شود.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 38/2

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 38/2، زمین‌شوی حرفه‌ای برس دار برای نظافت محیط‌هایی که دارای کفپوش مانند فرش و یا موکت هستند استفاده می‌شود.

جاروبرقی خانگی خاک مدل VC3 plus کارچر

جاروبرقی خانگی خاک مدل VC 3، یک دستگاه حرفه ای و کاربردی با طراحی زیبا و فوق العاده و توانایی بسیار بالا به منظور انجام امور نظافتی در منازل مسکونی کوچک و بزرگ است.

سوییپر کارچر مدل MIC 35

سوییپر کارچر مدل MIC 35 برای نظافت هر شهر و محله‌ای مناسب بوده و برای کاربری‌های مختلف استفاده می‌شود. این سوییپر قابلیت تعویض کابین برای تغییر کاربری را داشته که این دستگاه را تبدیل به دستگاهی مناسب برای خدمات شهری می‌کند.

سوییپر کارچر مدل MIC 42

سوییپر کارچر مدل MIC 42 برای نظافت هر شهر و محله‌ای مناسب بوده و برای کاربری‌های مختلف استفاده می‌شود. این سوییپر قابلیت تعویض کابین برای تغییر کاربری را داشته که این دستگاه را تبدیل به دستگاهی مناسب برای خدمات شهری می‌کند.

واترجت صنعتی کارچر مدل HDS 8/20 G

واترجت صنعتی کارچر مدل HDS 8/20 G، با بدنه قدرتمند و فشار ۲۰۰ بار با قابلیت گرم کردن آب تا دمای ۸۰ درجه سانتیگراد را داشته و برای  استفاده سیار و یا برای فضاهایی که دسترسی به برق شهری ممکن نباشد، مناسب است.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل BVL 5/1 Bp Pack

جاروبرقی صنعتی مدل BVL 5/1 Bp Pack برای نظافت فضاهای باریک مناسب است. کوله پشتی فوق سبک و قدرتمند بوده و از مواد بسیار مقاوم ساخته شده است.

واترجت صنعتی کارچر مدل HDS 9/20 Classic

واترجت آب گرم مدل HDS 9/20 Classic دستگاهی مستحکم و قابلیت اطمینان است. این دستگاه نسبت قیمت به عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته است.

اسکرابر صنعتی کرشر مدل B 200 R D 90

این مدل اسکرابر دارای مخزن ۲۰۰ لیتری بوده و برای نظافت فضاهای بزرگتر از ۴۰۰۰ متر، دستگاه مناسبی است. این اسکرابر قابلیت ارائه برس غلطکی و دیسکی را دارد.

واترجت صنعتی کارچر مدل HDS 10/20-4 MX

واترجت آب گرم مدل HDS 10/20-4 MX با داشتن حلقه شلنگ، شلنگ فشار قوی ۲۰ متری و موتور ۴ قطبی که با آب خنک می‌شود، قوی ترین پاک کننده فشار قوی آب گرم سه فاز در کلاس متوسط کارچر به حساب می‌آید.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید