تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

جاروبرقی سطلی

جاروبرقی سطلی

جاروبرقی سطلی

جاروبرقی سطلی معمولا برای مصارف صنعتی و نیمه‌صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. جاروبرقی‌های سطلی با مخزن ۱۵ تا ۳۰ لیتری برای کارگاه‌های کوچک و همچنین برای خانه‌های بزرگ کارایی خوبی دارند. این جاروبرقی‌ها در دو دسته‌ی جاروبرقی آب‌ و‌ خاک و جاروبرقی خاک تقسیم‌ می‌شوند. همچنین جاروبرقی سطلی، از لحاظ نوع بدنه نیز دارای دو نوع جاروبرقی فلزی و پلاستیکی (پلی‌اتیلن فشرده) است.

جاروبرقی سطلی خانگی و نیمه صنعتی

دستگاه جاروبرقی سطلی بزرگ با مخزن بزرگتر معمولا دارای تعداد موتور بیشتری است. جاروی ۳۰ لیتری دارای یک موتور بوده و از ظرفیت ۳۰ تا ۱۰۰ لیتر دو یا سه موتوره می‌باشند. در جاروبرقی‌های سطلی، موتورها در بالای جاروبرقی قرار می‌گیرند و جریان هوای خروجی از کناره‌های سری جاروبرقی به بیرون هدایت می‌شود. در بعضی از جاروبرقی‌های سطلی این جریان هوا به صورت متمرکز هدایت و خارج می‌شود که قابلیت دمندگی را برای جاروبرقی ایجاد می‌کند. در این موارد لوله خرطومی را باید به قسمت خروجی هوا متصل کرد تا بتوان از قابلیت دمندگی جاروبرقی استفاده کرد. با این روش این دستگاه می‌تواند مانند یک سشوار صنعتی یا کمپرسور با فشار کم عمل نماید.

جاروبرقی سطلی خانگی

سیستم هدایت هوا در جاروبرقی سطلی، بسیار مهم است. زیرا تکنولوژی موتور این دستگاه‌ها از نوع بای‌پس بوده که گرما ایجاد می‌کند و دمای داخل جاروبرقی را بالا می‌برد. در صورتی که هوای خروجی به درستی هدایت نشود و مانعی بر سر راه آن باشد، دمای داخلی جاروبرقی و دمای اطراف موتور افزایش پیدا می‌کند که این موضوع باعث افزایش استهلاک موتور جاروبرقی شده و سبب سوختن موتور می‌شود. لذا سیستم درست خروج هوای گرم از جاروبرقی بر افزایش طول عمر و کارایی جاروبرقی تاثیرگذار است.

جاروبرقی سطلی، قابلیت جمع‌آوری زباله‌ها را به دو صورت دارد. در یک روش می‌تواند زباله و گرد و خاک را به طور مستقیم در مخزن جاروبرقی جمع کند و روش دیگر زباله را در پاکتی که درون مخزن قرار می‌گیرد، جمع کند. روش جمع‌آوری مستقیم در داخل مخزن تخلیه زباله‌ها، کمی سخت‌تر است اما هزینه‌ی استفاده از پاکت در این روش وجود ندارد. در روش دوم تخلیه زباله راحت‌تر بوده اما در صورت استفاده از کیسه‌‌ی (پاکت) یکبارمصرف باید پاکت جدیدی درون مخزن قرار بگیرد.

مکش خاکستر با جاروبرقی

جاروبرقی سطلی آب و خاک یکی از ابزارها و تجهیزات مهم در صنایع نظافتی است. در اکثر محیط‌ها، به عنوان اصلی‌ترین دستگاه نظافتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. جاروبرقی‌های سطلی آب و خاک به دلیل قابلیت مکش مایعات، از محبوبیت بیشتری برخوردار است. دانستن چگونگی استفاده از جاروبرقی آب و خاک و تجهیزات حرفه‌ای آن، عامل بسیار مهمی است. چرا که در انتخاب انواع جاروبرقی سطلی مناسب کمک خواهد کرد. شناخت ویژگی یک جاروبرقی مناسب اهمیت زیادی دارد. در محیط‌های صنعتی باید از دستگاه‌های با حجم مخزن بیشتری استفاده کرد. در صورتی که طولانی مدت از دستگاه استفاده می‌شود، بهتر است جاروبرقی با موتور توربینی استفاده کنید. تعداد و قدرت موتور این جاروبرقی‌ها بیشتر از مدل‌های دیگر است.

جاروبرقی آب و خاک کرشر

مکانیزم وکیوم جاروبرقی سطلی

مکانیزم طراحی و عملکرد وکیوم در دستگاه‌های جاروبرقی بسیار ساده می‌باشد. دستگاه‌های نوع آب‌ و‌ خاک با استفاده از سیستم مخصوص خود قادر به مکش آلودگی‌های تر بوده و در عین‌حال به دلیل داشتن سیستم خاص در عبور هوا رطوبت از داخل سیم‌ پیچ‌های موتور عبور نمی‌کند و به کناره‌ها هدایت می‌شود تا رطوبت به موتور آسیب نرساند. در بالای مخزن دستگاه مکنده، جریان هوا کاهش یافته، این کاهش سرعت جریان، باعث می‌شود که ذرات سنگین‌تر در مخزن بیفتند. لازم به ذکر است این جاروبرقی مانند سایر دستگاه‌های جاروبرقی دارای نازلی مخصوص برای جمع آوری زباله‌های خشک و نازلی مخصوص برای جمع‌آوری آلودگی‌های از نوع مایع می‌باشد.

البته برخی از دستگاه‌ها دارای سری مخصوص برای جمع‌آوری آلودگی‌های خشک و سری مخصوص دیگری به منظور جمع‌آوری آلودگی‌های مایع می‌باشند. از آنجا که آلودگی‌های تر و خشک‌ با هم مخلوط شده‌اند، در قیاس با دستگاه‌های خاک دارای خاک کمتری می‌باشند. پس از جمع‌آوری آلودگی‌ها و پر شدن مخزن دستگاه، آلودگی‌ها را می‌توان توسط خرطومی مخصوص، تخلیه کرد. در برخی مدل‌ها که خرطومی مخصوص تخلیه وجود ندارد، می‌بایست مخزن را تخلیه و شستشو نمود تا برای استفاده مجدد آماده شود.

جاروبرقی صنعتی آلمانی

نکاتی جهت استفاده درست از جاروبرقی سطلی

کاربری جاروبرقی سطلی آب و خاک آسان بوده و برای یادگیری استفاده از دستگاه، کافیست با کارشناسان شرکت مشورت کرده یا دستورالعمل‌هایی که در دفترچه راهنما درج شده است را مطالعه نمایید. شما حتی می‌توانید فیلم نحوه استفاده از محصول را در اینترنت جستجو کرده و آن را مشاهده کنید. در ادامه شما را با چند نکته کاربردی آشنا می‌کنیم.

تخلیه شلنگ

اولین گام این است که هرگونه آب راکد که در شلنگ یا مخزن وجود دارد را تخلیه کنید.

انتخاب فیلتر مناسب

گام بعدی، انتخاب فیلتر مناسب است. در جاروبرقی‌های آب‌ و خاک چند منظوره، استفاده از فیلتر مناسب اهمیت زیادی دارد. به عنوان نمونه فیلتر HEPA، قدرت فوق‌العاده‌ای در جذب ذرات بسیار ریز داشته آنها را جذب کرده و از بازگشت این ذرات به محیط جلوگیری می‌نماید.

استفاده از تجهیزات جانبی

هر دستگاه جاروبرقی سطلی آب‌ و خاک معمولاً با لوازم جانبی مخصوص به خود ارائه می‌شود. تجهیزات جانبی مانند نازل‌، پاکت و کیسه. برای مثال هر نازل دارای کارکرد مخصوص به خود می‌باشد. نازل گوشه برای جمع‌آوری آلودگی‌ها از ناحیه‌هایی که دسترسی به آنها دشوار است، استفاده می‌شود. نازل خاک فقط به منظور جمع‌آوری آلودگی‌های خشک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

زمان مناسب برای استفاده از خرطومی یا شلنگ تخلیه

زمانی که مخزن دستگاه پر شده باشد یا در مواقع ضروری، از شلنگ تخلیه برای تخلیه مخزن استفاده نمایید.

پرقدرت ترین جاروبرقی صنعتی

قیمت جاروبرقی سطلی کارچر

قیمت جارو برقی‌ سطلی کارچر، مانند قیمت سایر محصولات این شرکت را می‌توانید از کارشناسان فروش کارن تجارت بهین استعلام بگیرید. جهت خرید جاروبرقی سطلی درخواست خود را به صورت آفلاین در پایین همین صفحه ثبت کنید.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

تنظیم سختی آب در دستگاه بخارشوی SC3

در این ویدیو توضیح داده ایم که چگونه تنظیم سختی آب در بخارشوی SC3 را تنظیم کنید تا رد آب در محل نماند.

با چک لیست نظافتی محیط‌های اداری آشنا شوید.

اگر شما در یک محیط اداری کار می‌کنید، باید از نظافت محیط اطمینان داشته باشید. همچنین فراهم کردن محیطی لذت بخش و سالم برای کارمندان به حفظ روحیه کمک می‌کند.

مزایای استفاده از دستگاه‌های اسکرابر و سوییپر در فضای بیمارستانی

اسکرابرهای سرنشین‌دار و سوییپرها به عنوان دستگاه‌های نظافت صنعتی قادر به نظافت محیط‌های بیمارستانی با وسعت بالا در کمترین زمان ممکن هستند.

تمیز و ایمن نگه داشتن خانه سالمندان

بدون شک نظافت و پاکیزگی برای خانه سالمندان اولویت اول است. خانه سالمندان از مکان‌های مهم و حساس است که نظافت آن اهمیت بسیار زیادی دارد. این محیط‌ها به دلیل اقامت افراد آسیب پذیر، از حساسیت زیادی برخوردار است.

جلوگیری از بروز عفونت با فیلتراسیون مناسب

فیلترهای هپای ساخته شده توسط شرکت کرشر که در دستگاه تصفیه هوا و جاروبرقی‌ها تعبیه شده است، ذرات نامطلوب را حذف و بر کیفیت هوا تأثیر مطلوبی می‌گذارد.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید