تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

کاربردهای جاروبرقی صنعتی آب و خاک در صنایع مختلف چگونه است؟

جاروبرقی صنعتی آب و خاک

جاروبرقی صنعتی آب و خاک

امروزه و با فراگیر شدن استفاده از دستگاه‌های نظافتی، انواع جاروبرقی صنعتی آب و خاک جایگاه ویژه‌ای در این میان پیدا کرده‌اند. از نظر کارکرد، جاروبرقی صنعتی به چهار دسته آب و خاک، خاک، جاروبرقی دائم کار و ضد انفجار تقسیم بندی می‌شوند. یکی دیگر از دسته‌بندی‌های جاروبرقی بر اساس ظرفیت مخزن است. در حال حاضر کمپانی کرشر آلمان انواع مختلف مکنده صنعتی از ۷٫۵ لیتر تا ۱۰۰ لیتر را تولید می‌کند که هر یک از آنها برای استفاده در محیطی خاص طراحی و ساخته شده است. همچنین قیمت جاروبرقی صنعتی نیز بر این اساس متفاوت است.

در این نوشتار می‌خواهیم درباره جاروبرقی صنعتی آب و خاک صحبت کنیم و اطلاعات کاملی درباره این دستگاه محبوب و پرفروش به شما ارائه دهیم. وکیوم‌های آب و خاک توانایی جمع کردن طیف گسترده‌ای از آلودگی‌های خشک و مرطوب را دارند، که همین موضوع آنها را به دستگاه‌هایی بسیار پر کاربرد در محیط‌های مختلف صنعتی، اداری و تجاری بدل کرده است. در ادامه شما را با انواع مختلف مکنده صنعتی شرکت کارچر آشنا می‌کنیم.

جاروبرقی مجتمع تجاری

جاروبرقی آب و خاک NT 35/1 AP

مکنده صنعتی NT 35/1 AP کارچر با مخزن ۳۵ لیتری و همچنین توان مکش ۲۵۴ میلی باری خود برای استفاده در صنایع ایده‌آل می‌باشد. سیستم نیمه خودکار تمیزکننده فیلتر دستگاه (AP) قدرت مکش این مکنده آب و خاک تک موتوره را همواره در سطح بالا نگاه می‌دارد.

مکنده NT 45/1 Tact

مکنده مدل NT 45/1 Tact کارچر با حجم مخزن ۴۵ لیتری و سیستم تمیز کردن خودکار فیلتر این وکیوم قدرتمند آب و خاک TACT برای استفاده در محیط‌های مختلفی مناسب می‌باشد.

جاروبرقی NT 30/1

مکنده تک موتوره مدلNT 30/1 کارچر با بدنه استیل و ظرفیت ۳۰ لیتری و همچنین توان مکش ۲۲۷ میلی باری خود از انواع پرکاربرد دستگاه‌های آب و خاک است.

جاروبرقی آب و خاک کرشر

مکنده آب و خاک مدل NT 38/1

وکیوم مدل NT 38/1 کارچر آلمان با موتور توربینی ۱۵۰۰ واتی و قدرت مکش ۲۲۷ میلی باری، یکی از کامل ترین دستگاه‌های صنعتی کارچر آلمان است.

جاروبرقی NT 90/2 me Classic

وکیوم دو موتوره مدل NT 90/2 me Classic کارچر یکی از پرکاربردترین انواع جاروبرقی صنعتی آب و خاک در سراسر جهان است. این دستگاه دارای دو موتور بوده که هر یک جداگانه توانایی کار کردن دارند. این وکیوم دو موتوره با ظرفیت ۹۰ لیتر و توان مکش ۲۲۵ میلی باری برای استفاده در محیط‌های مختلف مناسب می‌باشد. همین نکات مکنده مدل NT 90/2 را به یکی از پر کاربردترین دستگاه‌ها تبدیل کرده است.

مکنده آب و خاک سه موتوره مدل NT 70/3

جاروبرقی سه موتوره NT 70/3 کارچر نیز از محصولات پر کاربرد این شرکت آلمانی است. این جاروبرقی صنعتی آب و خاک نیز از سری مکنده سه موتوره کارچر بوده که هر یک از موتورهای دستگاه به طور جداگانه توانایی فعالیت دارند. همین ویژگی انعطاف پذیری و کارایی این مکنده قدرتمند را بسیار بالا می‌برد.

مکش آب با جاروبرقی

جاروبرقی آب و خاک موتور توربینی کلاس سوپر

جاروبرقی‌های سری IV  از سری جاروبرقی دائم کار کارچر است. این جاروبرقی‌ها برای استفاده دائم و طولانی مدت در محیط‌های تمام صنعتی مانند صنایع فولاد، آهن، نساجی، خودروسازی، سیمان، نفت و گاز طراحی و تولید شده‌اند.

انواع مختلف مکنده‌های آب و خاک عبارتند از:

۱- وکیوم قدرتمند مدل IV 100/40

۲- وکیوم قدرتمند مدلIV 100/55

۳- جاروبرقی دائم کار مدل IV 100/75

جاروبرقی پرقدرت

جاروبرقی صنعتی آب و خاک موتور توربینی کلاس میانی

این جاروبرقی آب و خاک دارای موتور توربینی Kärcher آلمان بوده که توان کار به صورت ۲۴ ساعته و ۳ شیفت را دارد. این نوع از وکیوم نیز توانایی ارائه با ۲ یا ۳ موتور صنعتی AC  را دارد. در این حالت توان کارکرد به مدت ۳ ساعت را نیز خواهد داشت.

سه مکنده آب و خاک کارچر کلاس میانی عبارتند از:

۱. وکیوم توربینی IV 60/30

۲. وکیوم توربینی IV 60/24-2

۳. وکیوم توربینی IV 60/36-3

جاروبرقی صنعتی آلمانی کارچر

جاروبرقی ضد انفجار

به منظور استفاده در محیط‌هایی که به دلیل وجود گازهای اشتعال آور در آن، امکان انفجار و آتش سوزی وجود دارد کارچر آلمان نوع خاصی از جاروبرقی آب و خاک که با نام جاروبرقی ضد انفجار شناخته می‌شود، به بازار عرضه کرده است. این نوع مکنده آب و خاک به دلیل طراحی ویژه بدنه و موتور آن، امکان فعالیت در این گونه محیط‌ها را دارد.

دو نوع از جارو برقی ضد انفجار عبارتند از:

۱. وکیوم ضد انفجار ivc 60/30 AP M Z22 
۲. وکیوم ضد انفجار ivc 60/12-1 EC H Z22 

قیمت و خرید بهترین جاروبرقی آب و خاک

خدمات پس از فروش

کارن تجارت به عنوان نمایندگی کارچر آلمان بزرگترین تولیدکننده دستگاه‌های نظافت صنعتی در جهان سیستم خدمات پس از فروش کاملی را متناسب با استانداردهای کارچر آلمان به مشتریان ارائه می‌کند. این سیستم خدمات پس از فروش پشتیبان تمامی دستگاه‌های نظافت صنعتی کارچر از جمله جاروبرقی آب و خاک است.

محصولات کارچر

کارچر آلمان انواع دستگاه‌های نظافتی شامل: اسکرابر یا همان دستگاه زمین‌شوی، بخارشوی، فرش شوی، سوییپر، کارواش دروازه‌ای، آیس بلاست و پله برقی شوی می‌باشد.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

تنظیم سختی آب در دستگاه بخارشوی SC3

در این ویدیو توضیح داده ایم که چگونه تنظیم سختی آب در بخارشوی SC3 را تنظیم کنید تا رد آب در محل نماند.

با چک لیست نظافتی محیط‌های اداری آشنا شوید.

اگر شما در یک محیط اداری کار می‌کنید، باید از نظافت محیط اطمینان داشته باشید. همچنین فراهم کردن محیطی لذت بخش و سالم برای کارمندان به حفظ روحیه کمک می‌کند.

مزایای استفاده از دستگاه‌های اسکرابر و سوییپر در فضای بیمارستانی

اسکرابرهای سرنشین‌دار و سوییپرها به عنوان دستگاه‌های نظافت صنعتی قادر به نظافت محیط‌های بیمارستانی با وسعت بالا در کمترین زمان ممکن هستند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید