تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

خرید دستگاه زمین شوی صنعتی کارچر آلمان

خرید دستگاه زمین شوی

خرید دستگاه زمین شوی

امروزه در اکثر فضاها و محیط‌های صنعتی، تجاری و اداری از دستگاه‌های نظافت صنعتی برای نظافت محیط استفاده می‌شود. برای نظافت سطوح این مکان‌ها، معمولا از دستگاه زمین شوی (اسکرابر) استفاده می‌شود. برای انتخاب دستگاه زمین‌شوی مناسب، کارشناسان نظافتی باید با بررسی دقیق محیط اسکرابر مناسب برای محیط شما را انتخاب کنند. اما در این مقاله می‌خواهیم شما را نیز با بخشی از فاکتورهایی که باید در زمان خرید دستگاه زمین شوی توجه کنید، آشنا کنیم.

مساحت محیط مورد نظر، تعداد دفعات نظافت در یک بازه زمانی مشخص، میزان آلودگی محیط، ویژگی‌های خاص محیط (مانند وجود منابع و یا عرض دسترسی) همگی عوامل مهم در انتخاب یک اسکرابر هستند. شرکت کارچر آلمان اسکرابرهای مختلفی برای فضاهای مختلف طراحی و تولید کرده است. در متن زیر می‌توانید درباره اسکرابرهای مختلف کرشر اطلاعات مختصری کسب کنید. با کلیک بر روی نام هر یک از اسکرابر می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره آن کسب کنید.

اسکرابر و سوییپر B 300 R L

دستگاه اسکرابر و سوییپر مدل B 300 R L کارچر بزرگترین اسکرابر سرنشین‌دار در نوع خود می‌باشد که برای استفاده در محوطه‌های باز و بزرگ استفاده می‌شود. کارایی این دستگاه زمین شوی ۱۶۰۰۰ متر مربع در ساعت است. این دستگاه نظافت صنعتی در دو نوع گاز سوز و دیزلی در بازار عرضه می‌شود. اگر قصد خرید دستگاه زمین شوی برای محیط‌های بسیار بزرگ را دارید این اسکرابر سوییپر می‌تواند انتخاب فوق العاده‌ای باشد.

اسکرابر B 250 R

این اسکرابر با راننده دارای امکانات بسیار ویژه و کاربردی همچون ۴WD ،FACT ،EASY OPERATE می‌باشد که این دستگاه زمین‌شوی را به یکی از بهترین و کاربردی‌ترین زمین‌شوی‌های جهان تبدیل شده است. اگر قصد خرید دستگاه اسکرابر برای محیط‌های بزرگ را دارید، این دستگاه برای شما ایده‌آل است.

اسکرابر B 150 R

اگر قصد خرید دستگاه زمین شوی صنعتی با امکانات و ویژگی‌های کاربردی دارید، این دستگاه می‌تواند دستگاه  ایده آلی برای شما باشد. تمامی امکاناتی که برای اسکرابر مدل B 250 R ذکر شده در این اسکرابر سرنشین‌دار موجود است.

اسکرابر B 90 R Adv D75

این اسکرابر با راننده به منظور استفاده در محیط‌های مختلفی مانند مجتمع‌های تجاری، بیمارستان‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای طراحی و تولید شده است. جنس مواد به کار رفته در این دستگاه زمین شوی و همچنین حجم آن بسیار با کیفیت و اندازه بوده علاوه بر آن، این اسکرابر سرنشین‌دار را به یکی از پر فروش‌ترین زمین شوی‌های جهان تبدیل شده است.

اسکرابر سرنشین دار مدل BD 50/70 R

این اسکرابر یکی از جدیدترین ابداعات کارچر آلمان است که در ابتدای سال ۲۰۱۷ وارد بازار جهانی شد. اگر قصد خرید دستگاه زمین شوی برای محوطه های نسبتا کوچک را دارید، این اسکرابر با راننده انتخاب بسیار مناسبی برای شما می‌باشد. کارایی این دستگاه زمین شوی، ۳۸۰۰ متر مربع در ساعت است.

اسکرابر B 60 W BP

اسکرابر مدل B 60 W BP کرشر، از سری اسکرابرهای دستی این شرکت آلمانی است. کاربری بسیار آسان، قدرت مانور بالا، هزینه تعمیر و نگهداری پایین همگی بخشی از قابلیت‌های این دستگاه نظافت صنعتی می‌باشد.

اسکرابر BD 50/60 C Ep Classic

این اسکرابر کرشر دارای طراحی بسیار ویژه‌ای است. این مدل اسکرابر علی رغم داشتن بدنه نسبتا کوچک، مخازن بسیار حجیمی دارد. کارایی این اسکرابر ۲۰۴۰ متر مربع در ساعت می‌باشد. اگر قصد خرید دستگاه زمین شوی برای محیط‌های کم عرض داشته باشید، این اسکرابر برای شما ایده‌آل است.

اسکرابر BD 43/35 C EP

اسکرابر مدل BD 43/35 C EP کارچر از اسکرابرهای نوین این برند آلمانی می‌باشد. این اسکرابر دستی، تک برسه بوده و کارایی آن ۱۷۲۰ متر مربع در ساعت است. این دستگاه زمین شوی صنعتی از سیستم easy operation نیز بهره‌مند است.

اسکرابر BR 40/25 C Ep

اسکرابر مدل BR 40/25 C Ep کارچر، در دو مدل باطری‌دار، کابلی، برس دیسکی و رولی عرضه می‌شود. این اسکرابر برای استفاده در محیط‌های حساس به صدا دستگاه مناسبی است.

اسکرابر BR 35/12 C Bp pack

این زمین شوی کارچر دارای قدرت مانور بی‌نظیری بوده که آن را از دیگر اسکرابرهای جهان متمایز کرده است. اگر قصد خرید دستگاه زمین شوی برای استفاده در محیط‌های با موانع زیاد دارید، این زمین شوی برای این کاربری گزینه ایده آلی به حساب می‌آید. باطری لیتیوم یونی به کار رفته در این زمین شوی صنعتی، کارایی محصول را بسیار بالا برده است.

اسکرابر B 60/10 C mopvac

این اسکرابر اولین و تنها اسکرابر جهان است که بدون نیاز به موتور و صرف انرژی کار می‌کند. این اسکرابر برای محیط‌های حساس به صدا ایده‌آل است. به همین دلیل از این زمین شوی با نام “اسکرابر بیمارستانی” نیز یاد می‌شود. اما علاوه بر محیط‌های بیمارستانی برای محیط‌هایی چون هتل، رستوران، ادارات و مراکز خرید نیز مناسب می‌باشد.

اسکرابر BDS 51/180 C ADV

اسکرابر (پولیشر) BDS 51/180 C ADV کمپانی کرشر دارای توان موتور ۱۴۰۰ وات و حجم مخزن ۱۰ لیتری آب تمیز بوده و سرعت چرخش این برس نیز ۱۸۰ دور در دقیقه است.

کمپانی کرشر آلمان

کمپانی کارچر آلمان از نظر ارزش برند، آمار فروش و تکنولوژی‌های به کار رفته در محصولات، بزرگترین تولیدکننده دستگاه‌های نظافت صنعتی در جهان می‌باشد. کرشر در تمامی زمینه‌ها از استانداردهای بسیار سختگیرانه‌ای پیروی می‌کند. از طراحی و تولید محصول گرفته تا آزمون‌های کیفی و یا انتخاب شرکای تجاری، کارچر آلمان همواره از استاندارد خودش به عنوان رهبر جهانی این صنعت استفاده می‌کند.

قیمت اسکرابر

اگر قصد جدی برای خرید دستگاه زمین شوی دارید باید از نحوه قیمت گذاری محصولات نیز مطلع باشید. دستگاه‌های برند کارچر با توجه به کیفیت، بهره گیری از تکنولوژی‌های نوین، جایگاه برند و همچنین نحوه ارائه خدمات پس از فروش، از قیمت بالاتری نسبت به دیگر محصولات تولیدکنندگان در جهان برخوردار است.

و با توجه به قیمت گذاری جهانی محصولات کارچر و لزوم تبعیت تمام نمایندگی‌های رسمی از قیمت‌های بین المللی، شرکت کارن تجارت نیز ملزم به ارائه محصولات کارچر بر مبنای قیمت‌های مصوب کارچر می‌باشد. قیمت اسکرابرهای کرشر نیز از این قاعده مستثنا نیست.

ولی متاسفانه با توجه به شرایط خاص بازار ایران معمولا برندهای بین‌المللی نظارت صحیحی بر نحوه عرضه محصولات خود در ایران نداشته و شاهد این هستیم که عرضه کنندگان برندهای دیگر که محصولات آنها در سطح جهانی از قیمت‌هایی به مراتب پایین تر از کارچر برخوردارند، محصولات خود را با قیمت هایی بالاتر از کارچر در بازار ایران عرضه می‌کنند.

کارن تجارت

شرکت کارن تجارت نیز به عنوان شریک تجاری و نمایندگی کارچر آلمان وظیفه ارائه خدمات مربوط به محصولات این شرکت را در ایران بر عهده دارد. برای خرید دستگاه زمین شوی از شرکتی که رهبر صنعت تولید دستگاه نظافت صنعتی می‌باشد کافی است با کارشناسان کارن تجارت تماس بگیرید تا پس از کارشناسی محیط شما و انتخاب اسکرابر مناسب این دستگاه را با گارانتی اصلی خریداری کنید. محصولاتی مانند اسکرابر، جاروبرقی صنعتی، سوییپر، بخارشوی صنعتی، کارواش دروازه‌ای، آیس بلاست و پله برقی شوی در بازار ایران عرضه می‌شود.

مطالب مرتبط:

۱.اسکرابر سرنشین دار

۲.اسکرابر دستی

۳.اسکرابر صنعتی

۴.دستگاه کف شور

۵.خرید کف شور

۶.کف ساب صنعتی

۷.اسکرابر بیمارستانی

۸.اسکرابر برقی

۹.اسکرابر باطری دار

۱۰.اسکرابر شارژی

۱۱.دستگاه اسکرابر

۱۲.زمین شوی کرشر

۱۳.دستگاه شستشوی کف

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

تنظیم سختی آب در دستگاه بخارشوی SC3

در این ویدیو توضیح داده ایم که چگونه تنظیم سختی آب در بخارشوی SC3 را تنظیم کنید تا رد آب در محل نماند.

با چک لیست نظافتی محیط‌های اداری آشنا شوید.

اگر شما در یک محیط اداری کار می‌کنید، باید از نظافت محیط اطمینان داشته باشید. همچنین فراهم کردن محیطی لذت بخش و سالم برای کارمندان به حفظ روحیه کمک می‌کند.

مزایای استفاده از دستگاه‌های اسکرابر و سوییپر در فضای بیمارستانی

اسکرابرهای سرنشین‌دار و سوییپرها به عنوان دستگاه‌های نظافت صنعتی قادر به نظافت محیط‌های بیمارستانی با وسعت بالا در کمترین زمان ممکن هستند.

تمیز و ایمن نگه داشتن خانه سالمندان

بدون شک نظافت و پاکیزگی برای خانه سالمندان اولویت اول است. خانه سالمندان از مکان‌های مهم و حساس است که نظافت آن اهمیت بسیار زیادی دارد. این محیط‌ها به دلیل اقامت افراد آسیب پذیر، از حساسیت زیادی برخوردار است.

جلوگیری از بروز عفونت با فیلتراسیون مناسب

فیلترهای هپای ساخته شده توسط شرکت کرشر که در دستگاه تصفیه هوا و جاروبرقی‌ها تعبیه شده است، ذرات نامطلوب را حذف و بر کیفیت هوا تأثیر مطلوبی می‌گذارد.

بهداشت محیط چطور بهره‌وری را افزایش می‌دهد؟

یکی از مهمترین مسائلی که در حوزه صنعت مورد بحث قرار می‌گیرد، بهره‌وری کارخانجات است. بهره‌وری یک کارخانه به موارد زیادی بستگی دارد. افراد همواره تلاش می‌کنند تا بتوانند بیشترین و بهترین نتیجه را از دستگاه‌ها و شرایط موجود بگیرند.

تاریخچه اسکرابر

اسکرابر اولین بار در حدود ۱۰۰ سال پیش مورد استفاده قرار گرفت. این دستگاه نظافتی امروزه در جایگاهی قرار گرفته که نظافت بدون اسکرابر، بدون معنی است.

نظافت، روشی برای کاهش استرس

یکی از بهترین روش‌های کاهش اضطراب، نظافت کردن محیط است. در این مقاله نشان داده شده که تا چه میزان استرس بر عملکرد روازنه افراد تأثیرگذار است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید