تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

دستگاه توشویی ماشین

توشویی ماشین

برای خرید دستگاه توشویی ماشین و استعلام قیمت آن از نمایندگی رسمی کارچر با شماره ۰۲۱۵۴۰۹۱ تماس بگیرید.

توشویی ماشین

یکی از نیازهایی که از دستگاه‌های نظافتی به منظور پاسخگویی به آن مورد استفاده قرار می‌گیرد، شستشوی اتومبیل می‌باشد. معمولا برای شستشوی بیرون خودرو از انواع دستگاه واترجت صنعتی که قابلیت پاشش مواد شوینده را نیز دارد استفاده می‌شود. ولی برای شستشوی صندلی ماشین از دستگاه مخصوص توشویی اتومبیل استفاده می‌شود. کمپانی کرشر (کارچر) آلمان به منظور پاسخگویی به این نیاز نظافتی دستگاه Puzzi 10/1 را طراحی و به بازار معرفی کرده است. این دستگاه قابلیت شستشو و نظافت کامل محیط داخلی خودرو مخصوصا شستشوی صندلی‌ها را دارد.

عملکرد دستگاه توشویی خودرو

نحوه عملکرد این محصول کارچر به این گونه است که آب و مواد شوینده را با فشار زیاد به داخل بافت مورد نظر اسپری کرده و این محلول تمام آلودگی‌ها را به شکل کامل در خود حل می‌کند. سپس به شکل هم‌زمان موتور مکنده دستگاه محلول را کاملا مکش می‌نماید. کارچر دستگاه‌های مختلفی را برای شستشوی داخلی خودرو تولید کرده که دستگاه Puzzi یکی از کاربردی‌ترین و باکیفیت‌ترین‌ها است.

ویدیو کارکرد دستگاه را در زیر مشاهده فرمایید:

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید