تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

شستشوی کف سالن‌های تولید با اسکرابر

اسکرابر صنعتی

کاربرد اسکرابر صنعتی در شستشوی کف سالن های تولید

شستشوی سالن به دلیل متراژ وسیعی که دارد با روش زمان بر و دشوار سنتی که غالباً با سطل آب و تی انجام می شود امکان پذیر نیست. به همین منظور ماشین های مختلفی برای شستشوی مکانیزه و صنعتی این مکان ها توسط شرکت های مختلف طراحی، تولید و به بازار عرضه شده است تا فرایند نظافت با توجه به مساحت این مکان ها با سرعت بیشتری صورت گیرد. این ماشین ها عموماً به نام اسکرابر یا زمین شوی صنعتی شناخته شده اند.

شستشوی کف سالن با دستگاه های اسکرابر با سهولت انجام می شود. این ماشین های نظافتی نه تنها ذره ای از کثیفی و آلودگی بر روی سطح بر جای نمی گذارند بلکه کاربر را در حین انجام فرایند نظافت و شستشو خسته نکرده و انرژی او را هدر نمی دهد. شستشوی سالن های تولید با اسکرابر معمولا با استفاده از زمین شوی های نوع دستی که دارای موتور جلوبرنده هستند انجام می شود.

دستگاه های اسکرابر انواع مختلف با راندمان کارایی های گوناگون دارند که می تواننند برای محیط های خاص استفاده شوند. اصلی ترین دسته بندی محصولات اسکرابر، تفکیک آن ها بر اساس نوع کاربری است که می تواند به دو نوع: با راننده یا سرنشین دار و بدون سرنشین یا دستی باشد.

سالن های تولید به طور کلی در معرض انواع آلودگی ها و لکه هایی مانند : روغن و چربی، مواد چسبناک یا خوراکی، گرد و غبار یا خاک و … قرار دارند که برای همه ی این آلودگی ها می توان از دستگاه های اسکرابر صنعتی استفاده نمود.

سبک ترین اسکرابر دستی

اساس کار و نحوه عملکرد دستگاه اسکرابر صنعتی

همانطور که پیشتر گفته شد، دستگاه های زمین شوی در دو نوع دستی و سرنشین دار ارائه می شوند که در نوع دستی به دو صورت شارژی و برقی و در نوع سرنشین دار به صورت شارژی نیز می باشند. نحوه عملکرد یک اسکرابر به صورت کاملاً مکانیکی می باشد و با چرخش پد و برس نظافتی، منجر به نظافت سطح می شود.

پدهای اسکرابر در انواع گوناگون ارائه می شود که تفاوت آن ها در میزان قدرش سایش می باشد که استفاده از آن ها را در هر شرایطی فراهم می کند. استفاده از مواد شوینده و پاشش آن به همراه آب بر روی سطح کمک می کند تا برس دستگاه کف را به خوبی شستشو و تمامی آلایند ها را حذف می نماید.

در پشت دستگاه یک تیغه و خرطومی مکش تعبیه شده است که بلافاصله پس از برس زدن آب و مواد شوینده باقی مانده بر روی سطح را به کمک مکش قدرتمند خود به طور کامل مکش نموده و سبب خشک شدن سطح زمین می شود.

آب آلوده و مواد باقی مانده بر روی سطح پس از مکش توسط موتور مکنده به داخل مخزن آب کثیف اسکرابر انتقال داده می شود که پس از پر شدن این مخزن بایستی آن را در مکانی مناسب تخلیه نمود.

اسکرابر صنعتی کارچر

چرا از اسکرابر برای شستشوی سالن ها استفاده کنیم؟

همانطور که می دانید روش های بسیار زیاد و متفاوتی برای شستشوی انواع سطوح وجود دارد. شرکت های تولید کننده دستگاه های صنعتی نیز همواره در تلاشند بهترین دستگاه ها را با بالاترین کیفیت شستشو طراحی و به بازار فروش عرضه کنند.

در این میان دستگاه هایی با نام اسکرابر یا همان زمین شوی صنعتی وجود دارند که راه حل نظافت صنعتی انواع سطوح کف می باشند. شاید برای شما هم سوال شده باشد که چرا باید از اسکرابر برای نظافت کف سالن ها استفاده کنیم.

در پاسخ می بایست به شما عرض کنیم که شستشو با تی و سطل آب مدت هاست که از چرخه ی نظافتی خارج شده و جای خود را به دستگاه های پیشرفته، هوشمند و مکانیزه نظافتی داده اند. دستگاه هایی که با کمترین زمان و با بیشترین کیفیت، فرایند شستشو و نظافت را برای شما میسر می سازند.

پایین آوردن هزینه ها ، صرفه جویی در زمان و انرژی ، حفظ بهداشت و سلامتی افراد به موجب عدم استفاده از مواد شیمیایی مضر از مزیت های قابل توجه این دستگاه ها می باشد.

اسکرابر صنعتی کارچر مدل BR 30/4 C Bp

اسکرابر صنعتی کارچر مدل BR 30/4 C Bp سبک، جمع و جور و باتری دار است. استفاده از این دستگاه کار بدون وقفه را برای کاربر امکان پذیر می‌کند. علاوه بر اینکه فضا بلافاصله قابل استفاده خواهد بود. این اسکرابر تنها ۱۴ کیلوگرم وزن دارد.

اسکرابر (زمین شوی) صنعتی مدل BD 45/40 C Ep

برای استفاده از دستگاه اسکرابر مدل BD 45/40 C EP، کاربر پشت دستگاه ایستاده و از آن استفاده می‌کند. عرض عملکرد این دستگاه 450 میلیمتر بوده و لوازم جانبی استانداردی دارد. این مدل اسکرابر برای محیط‌های بین 400 تا 1.100 متر مربع مناسب است.

اسکرابر (زمین شوی) صنعتی مدل BD 530 Bp

دستگاه اسکرابر سرنشین‌دار مدل BD 530 Bp دستگاهی است که با کمک باتری کار می‌کند. این دستگاه با استفاده از برس دیسکی خود نظافتی عمقی را برای کاربر امکان پذیر می‌کند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید