تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

صفر تا صد جاروبرقی صنعتی

صفر تا صد جاروبرقی صنعتی

انتخاب دستگاه جاروبرقی صنعتی مناسب

همواره قیمت جاروبرقی صنعتی و عوامل مؤثر در قیمت مکنده‌های صنعتی، یکی اصلی‌ترین معضلات تهیه این دستگاه کاربردی صنعتی به شمار می‌آید . کیفیت عملکرد دستگاه و توانایی آن در مکش ذرات از جمله مواردی است که بر روی نتیجه نهایی عملکرد جاروبرقی تأثیرگذار است. بنابراین انتخاب مناسب در این زمینه می‌تواند نیاز کاربر را به خوبی تأمین نماید. برای انتخاب جاروبرقی صنعتی، باید سه مرحله طی شود که در این مقاله به اختصار در مورد این مراحل بحث می‌شود.

در نگاه اول شاید در انتخاب و خرید جاروبرقی صنعتی مناسب خود به مشکل برخورد کنید. در صورت رعایت نکات لازم،  انتخاب جاروبرقی می‌تواند به کاری بسیار ساده تبدیل شود. در نمونه‌های خانگی این دستگاه نظافتی، این محصولات بیشتر به حجم مخزن و قدرت مناسب مکش توجه می‌شود ولی برای نمونه‌های صنعتی طبیعتاً باید به سایر مشخصات نیز توجه داشت.

محدودیت های محیط، نوع آلودگی و تجهیزات مورد نیاز از مواردی است جاروبرقی سطلی صنعتی را از مکنده خانگی تمیز می نماید.

محیط‌های خاص و قوانین حاکم

بسته به نوع محیط مورد نظر و قوانینی که برای شرایط مختلف وضع شده، باید در انتخاب جاروبرقی سطلی مد نظر خود دقت کرد. به عنوان مثال، در صنایع داروسازی باید از جاروبرقی‌های سطلی ضد انفجار استفاده کرد.

جاروبرقی صنعتی سری iv

متداول‌ترین محیط‌ها

  • هوای انفجاری
  • اتاق تمیز
  • مکان‌هایی بدون جریان برق

چگونگی افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی عمر جاروبرقی

۱. پس از هر بار استفاده از دستگاه، در صورت وجود سیستم تکاننده فیلتر، آن را فعال کنید.

۲. اجازه ندهید آلودگی‌ها برای مدت طولانی روی فیلتر باقی بمانند تا راندمان کاری فیلتراسیون کاهش پیدا نکند.

۳. پیچ خوردگی لوله خرطومی و مسدود شدن راه لوله می‌تواند هم باعث کاهش فشار مکش و هم باعث آسیب رسیدن به موتور شود.

۴. در محیط‌هایی که آلودگی‌هایی با اندازه بزرگتری وجود دارد، حتما به چرخ‌ها توجه داشته باشید.

۵. عایق بندی درزها و منافذ دستگاه را کاملاً بررسی نموده و از عملکرد مناسب آنها اطمینان حاصل کنید.

۶. پس از پایان عملیات نظافتی، جاروبرقی صنعتی را در محلی تمیز و ایمن نگهداری نماید.

جاروبرقی صنعتی سری cv

مزایای استفاده از جاروبرقی سطلی صنعتی

۱. کیفیت بالای پاک کنندگی آلودگی در این دستگاه‌ها باعث شده تا نیاز به نظافت مجدد سطحی که یکبار آن را در این فرآیند نظافت کردیم نباشد، همچنین به دلیل داشتن مخزن با حجم بالاتر نیاز به تخلیه مخزن در حین نظافت نخواهد بود، این نکات باعث به حداکثر رسیدن بهره‌وری و کاهش زمان نظافت می‌شود.

۲. مکنده‌های صنعتی دارای ویژگی‌های خاصی هستند که باعث شده در زمینه خود بسیار خاص و مورد توجه باشند. جاروبرقی صنعتی دارای چرخ‌هایی برای جابجایی و تحرک و دسته‌ای نیز برای کنترل و مانور بهتر می‌باشد. در برخی از جاروبرقی‌ها دمنده‌ای وجود دارد تا از آن برای پاک کردن فضاهای باریک و غیرقابل دسترس استفاده شود. برخی از آنها نیز دارای تی می‌باشند تا بتوانند مایعات را به خوبی از سطح زمین جمع آوری نمایند.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 30/1

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 30/1 یک دستگاه حرفه‌ای برس دار بوده به منظور نظافت محیط‌هایی که دارای کفپوش هایی مانند فرش و یا موکت،‌ استفاده می‌شود.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 38/2

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 38/2، زمین‌شوی حرفه‌ای برس دار برای نظافت محیط‌هایی که دارای کفپوش مانند فرش و یا موکت هستند استفاده می‌شود.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل BVL 5/1 Bp Pack

جاروبرقی صنعتی مدل BVL 5/1 Bp Pack برای نظافت فضاهای باریک مناسب است. کوله پشتی فوق سبک و قدرتمند بوده و از مواد بسیار مقاوم ساخته شده است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید