تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

کارکرد دستگاه فرش‌، موکت و مبل‌شوی صنعتی

دستگاه-شستشوی-فرش

کاربرد دستگاه شستشوی فرش

هنگامی که قصد دارید تا یک دستگاه شستشوی فرش ، موکت و مبل تهیه و خریداری نمایید، در اصل برای نظافت مکانیزه محیط خود ارزش قائل شده و بر روی آن سرمایه گذاری کرده اید. محیطی که قرار است نظافت وشستشو شود، شامل افراد مجموعه یا کارکنان، فروشندگان و مشتریان می باشد. از این رو علاوه بر حفظ ظاهر و زیبایی، بهداشت و سلامت افرادی که در مجموعه هستند، بسیار حائز اهمیت می باشد.

وجود موجودات بسیار ریز که با چشم دیده نمی‌شوند،  گرد و خاک، انواع لکه‌ها به خصوص لکه‌های چرب و روغنی، بقایای آفت‌ها و آلودگی محیط می‌تواند در عمق فرش، موکت و مبل شما نفوذ کند. این آلودگی‎‌ها می‌تواند علاوه بر اینکه به بافت این سطوح آسیب برساند و عمر آن‌ها را کاهش دهد، برای افراد مجموعه که دچار بیماری‌های ریوی و حساسیت‌زا هستند، بسیار مضر می‌باشد.

دستگاه شستشوی فرش، موکت و مبل آن هم از نوع صنعتی یکی از محصولات پرکاربرد به منظور نظافت و شستشوی باکیفیت، دقت، ظرافت و سرعت بالای سطوح پرزدار طراحی و تولید شده است که قادرند انواع آلودگی‌های انباشته شده از روی سطح و عمق تار و پود فرش، موکت و مبلمان را بیروش کشیده و به مخزن خود منتقل کند. استفاده از این دستگاه‌ها یا محصولات، یک ایده و روش کاربردی و فوق‌العاده به منظور از بین بردن و حذف آلودگی‌های ذکر شده می‌باشد که باعث می‌شود علاوه بر اینکه محیطی زیبا و تمیز داشته باشید، بلکه بهداشتی بودن محیط را هم تضمین نمایید.

دستگاه‌های شستشوی فرش، موکت و مبل صنعتی برای جمع‌آوری آلودگی‌ها از روی سطح و عمق سطوح پرزدار، دارای یک مکنده قدرتمند با قدرت مکش بسیار بالا می‌باشند. همچنین استفاده از مواد شوینده گوناگون به همراه پاشش آب در کیفیت نظافت، تأثیر بسزایی دارد. میزان توان مکش این دستگاه‌ها با توجه به مدل آن‌ها متفاوت می‌باشد. در ادامه به ده نکته استفاده صحیح از این دستگاه‌های صنعتی اشاره می‌کنیم. در اینجا ذکر این نکته ضروریست که چون هر دستگاه با دستگاه دیگر متفاوت می‌باشد، لازم است قبل از استفاده صحیح از دستگاه، دفترچه راهنمای آن دستگاه مطالعه فرمایید. کمپانی سازنده اطلاعات بسیار خوبی در زمینه درست استفاده کردن از وسیله به شما عزیزان می‌دهد.

فرش شوی خشک کن

۱۰ نکته در استفاده از دستگاه‌های شستشوی فرش، موکت و مبل

۱) اولین مورد همانطور که پیشتر گفته شد، مطالعه دفترچه راهنما و فیلم آموزشی استفاده از دستگاه است. اگر هم شما عزیزان سوال یا راهنمایی در خصوص راه‌اندازی و استفاده از وسیله داشتید، می‌توانید از کارشناسان راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

۲) قبل از استفاده از دستگاه، از سالم بودن آن به لحاظ ظاهری و عدم وجود شکستگی، اطمینان حاصل کنید.

۳) اطمینان حاصل کنید که محل موردنظر برای شستشو، عاری از هرگونه باقی‌مانده‌ها یا خرده‌های درشت باشد، تا در فرایند شستشو خللی وارد نکند.

۴) نزدیک‌ترین پریز برق به محل موردنظر شستشو را پیدا و انتخاب کنید و دستگاه را به برق متصل نمایید.

۵) استفاده از مواد شوینده را برای افزایش کیفیت نظافت، فراموش نکنید. مواد شوینده باکیفیت عنصر جدایی‌ناپذیر از دستگاه‌های شستشوی فرش، موکت و مبل می‌باشد. برخی از این مواد شوینده به شکل مایع و برخی دیگر هم به فرم قرص مانند می‌باشند.

۶) اگر بر روی فرش و موکت شما وسیله‌ای مانند مبل، صندلی، تختخواب یا هر چیز دیگری قرار گرفته است، سعی کنید این وسایل را کنار کشیده تا بتوانید به کل سطح فرش و موکت دسترسی داشته باشید و به راحتی این سطوح را شستشو نمایید.

۷) در دستگاه‌هایی که قابلیت اسپری و مکش همزمان دارند، بهتر است بعد از عملیات اسپری کردن اجازه دهید سطح برای مدت کوتاهی خیس بماند تا آلودگی‌ها و لکه‌هایی که بر روی سطح و عمق هستند، تفکیک شوند و سپس سطح را مکش نمایید. هر چند در این دستگاه‌ها می‌توانید عملیات اسپری و مکش را به صورت همزمان انجام دهید.

۸) دستگاه‌های شستشوی مبل، فرش و موکت دارای نازل و تجهیزات مناسب به منظور شستشوی مبلمان، صندلی و ناحیه‌هایی که دسترسی به آن‌ها سخت و دشوار است، می‌باشند. خصوصاً برای نظافت مبلمان و صندلی از نازل مخصوص و تخصصی این دستگاه‌ها استفاده کنید.

۹) هر دستگاهی میزان راندمان کاری متفاوتی دارد. برای مساحت‌های بزرگ از دستگاه‌های صنعتی با ابعاد بزرگ استفاده می‌کنند. این دستگاه‌ها، از برس‌های غلطکی برای شستشوی محیط بهره می‌برند.

۱۰) دستگاه‌های فرش‌شوی و موکت‌شوی صنعتی تا ۹۵ درصد سطوح را خشک می‌نمایند تا این سطوح برای استفاده مجدد آماده شوند.

مطلب مرتبط

  1. قیمت فرش‌شوی
  2. قیمت مبل شوی

سرامیک‌، فرش و موکت‌شوی کارچر مدل SE 5.100

دستگاه سرامیک‌، فرش و موکت‌شوی کارچر مدل SE 5.100 یکی از بهترین و حرفه‌ای‌ترین دستگاه‌های شستشوی فرش، موکت و مبل در دنیا می‌باشد. این دستگاه دو مخزنه بوده و کارایی بسیار راحتی دارد.

 

ارسال فوری تنها برای استان تهران می باشد.

سرامیک، فرش و موکت‌شوی کارچر مدل SE 4001

دستگاه سرامیک، فرش و موکت‌شوی کارچر مدل SE 4001 از محصولات فوق العاده کاربردی و حرفه ای کمپانی Karcher آلمان برای شستشو و تمیز کردن فرش و موکت می‌باشد. این دستگاه قابلیت نظافت عمق فیبرها را داشته و برای افرادی که از آلرژی رنج می‌برند، بسیار مناسب است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید