تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

عوامل تاثیر گذار بر قیمت دستگاه مبل شوی

عوامل تاثیرگذار بر قیمت دستگاه مبل‌شوی

عوامل تاثیر گذار بر قیمت دستگاه مبل شوی

سطوح مبل و صندلی همواره به دلیل جذب انواع آلودگی بر روی آن ها نیازمند شست و شو و گردگیری مداوم و مرتب هستند. شستشوی عمیق و موثر آن ها، نیازمند استفاده از دستگاه های مبل شوی می باشد. این دستگاه ها با بکارگیری برس های خود، آلودگی را از عمق الیاف مبل بیرون کشیده و طول عمر مبلمان و صندلی را بالا می برند.

مبل شوی می تواند علاوه بر استفاده معمول، با بکارگیری لوازم جانبی متعدد، برای تمیز نمودن سطوح دیگر مانند سطوح سخت و و راه پله ها مورد استفاده قرار گیرد.

با اساس کار دستگاه مبل شوی آشنا شوید:

دستگاه مبل شوی مکانیزه یک ابزار نظافت ای است که مجهز به دو مخزن آب تمیز و آب کثیف، موتور مکنده، خرطومی، نازل و کف ساز می باشد. عملکرد این دستگاه به شکلی است که ابتدا آب و مواد شوینده از طریق نازل بر سطح مقطع مورد نظر پاشش می شود.

آلودگی ها به حالت محلول در آب بر سطح قرار می گیرند و سپس موتور مکنده دستگاه تمام این آب آلوده باقی مانده بر سطح مبل را مکش نموده و به مخزن آب کثیف منتقل می نماید.

مکش بهینه آب امکان خشک نمودن هر چه سریع تر مبلمان را فراهم آورده و به فاصله زمانی کوتاهی پس از انجام عملیات شستشو توسط دستگاه مبل شوی صنعتی می توان از مبلمان استفاده نمود. به همین دلیل این دستگاه جهت استفاده در مکان های پر تردد تجاری و اداری کاملا ایده آل بوده و خرید دستگاه مبل شوی در این شرایط پیشنهاد می گردد.

دستگاه شستشوی مبل

قیمت مبل شوی صنعتی

عوامل و شرایط مختلفی روی قیمت دستگاه مبل شوی تاثیر گذار است. از ابعاد گرفته تا مدل های مختلف با نازل های کاربردی متفاوت.

برای گوشه های مبلمان که دسترسی سخت تری دارند ، نازل های پهن تر برای سرعت بخشیدن به فرآیند نظافت، نازل هایی با انعطاف بالاتر برای انجام دادن بهتر شستشو. همه ی اینها نازل هایی هستند که بر قیمت دستگاه مبل شوی تاثیر مستقیم دارند، نه تنها قیمت بلکه در وحله اول بر شیوه نظافت تاثیر مستقیم دارند.

در انتخاب خود دقت کنید

امروزه در بازار دستگاه های نظافت صنعتی، محصولات متعددی برای انواع مختلف نظافت، تولید و به بازار فروش عرضه می شوند که برخی از این دستگاه ها از لحاظ کارکرد و آپشن ها مشابه یکدیگر هستند و فقط در موارد کمی با هم تفاوت دارند. محیط و سطوحی که برای نظافت آن از دستگاه مبل شوی استفاده میکنید باید متناسب با دستگاه خود باشد.

برای محیط های بزرگتر با آلودگی های خاص تر باید از دستگاه های قوی تری استفاده کرد که در نظافت به مشکل بر نخورید.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید