تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

شیوه‌ی نظافت و مزایای خرید مبل‌شوی

خرید-مبل-شوی

روش نظافت و مزایای خرید مبل‌شوی

مبلمان تاثیر قایل توجهی در زیبایی و دکوراسیون محیط دارد. با توجه به میزان استفاده روزمره افراد از این وسیله در بسیاری از فضاهای داخلی از جمله منازل، شرکت‌های اداری و تجاری و بسیاری از محیط‌های دیگر، انواع آلودگی‌ها سطح مبلمان را می‌پوشاند که این امر از زیبایی این وسیله پراستفاده می‌کاهد و از جلوه بصری محیط می‌کاهد.

در اینجا بحث نظافت و شستشوی بهینه مبلمان و چگونگی به انجام رساندن آن به میان می‌آید که بدون کوچک‌ترین آسیبی به بافت پارچه و برهم زدن شکل ظاهری مبل مدنظر قرار می‌گیرد. در این مقاله مزایای خرید مبل‌شوی، نظافت بهینه مبلمان و چگونگی شستشوی آن با استفاده از دستگاه نظافت مبلمان را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

دو بخش اساسی در شستشو و نظافت مبلمان با مبل‌شوی

در نظافت و شستن مبلمان باید به نکاتی توجه کرد که در اینجا به صورت مختصر این نکات و گام‌ها را مرور خواهیم کرد:

۱- زدودن گرد و غبار پیش از انجام فرایند نظافت:

مبلمان نیز همانند سایر وسایل منزل در معرض آلودگی‌های گرد و غبار قرار می‌گیرند و این غبارها به درون الیاف مبلمان نفوذ نموده و در بلندمدت سبب پوسیدگی و از بین رفتن بافت پارچه می‌شوند.

لذا جهت نظافت و شستن موثر مبلمان مکش آلودگی‌ها و ذرات گرد و غبار ضرورت می‌یابد که با استفاده از دستگاه جاروبرقی صنعتی مناسب (که شرکت کارن تجارت بهین برای انواع دستگاه‌های جارو برقی پیشنهادهای ویژه‌ای دارد) می‌توان آلودگی‌ها را مکش نموده و بدنه مبلمان را به نحو احسن نظافت نمود. انواع نازل‌ها جهت مکش آلودگی از درزها وجود دارد که به بهترین شکل ممکن حذف آلودگی‌ها را فراهم می‌آورد و سبب نظافت بخش‌های غیرقابل دسترس نیز می‌گردد.

۲- شستشو و از بین بردن آلودگی‌ها:

گاهی اوقات آلودگی‌ها به صورت تر بوده و با ماندن و خشک شدن بر روی پارچه لکه‌هایی را ایجاد نموده و رنگ پارچه را به مرور تغییر می‌دهند.

از بین بردن این لکه‌ها تنها با استفاده از دستگاه مبل‌شوی امکان‌پذیر می‌باشد. امروزه این دستگاه‌های نظافتی در بسیاری از فضاها یا مکان‌ها با هدف از بین بردن آلودگی‌های سخت و لکه‌های باقی‌مانده بر روی سطح مبلمان مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مبل شوی puzzi10/1 کارچر

مزایای استفاده از دستگاه مبل‌شوی

همانطور که قبلا اشاره کردیم دستگاه مبل‌شوی در بسیاری از محیط‌ها کاربرد داشته و باعث سهولت در نظافت و شستشوی مبلمان می‌شود.

مکش کامل مواد آلوده از پخش شدن بوی نامطبوع ناشی از نظافت مبلمان جلوگیری به عمل می‌آورد و همچنین سبب پاکیزگی هر چه بیشتر این وسایل نیز می‌گردد. از آنجا که مبلمان در بسیاری از محیط‌‌ها توسط افراد بسیاری اعم از کودکان و افراد با سنین بالاتر مورد استفاده قرار می‌گیرد، با انجام فرایند شست و شوی بهینه با استفاده از دستگاه‌های مبل‌شوی، سلامت افراد مخصوصا کودکان که بیشتر در معرض خطر هستند نیز تضمین می‌گردد و از انتشار آلودگی‌ها در محیط نیز جلوگیری به عمل می‌آید.
طراحی دستگاه مبل‌شوی به گونه‌ای است که به کاربر اجازه حمل و جابجایی سریع در تمامی بخش‌ها را می‌دهد و سبب سرعت در انجام امور نظافتی در محیط نیز می‌شود.

از دیگر مزایای ویژه این روش شستشو با دستگاه مبل‌شوی می‌توان به امکان نظافت این وسایل در محل قرارگیری آن‌ها اشاره کرد که دیگر نیاز به جابجایی آن‌ها نمی‌باشد.

شرکت کارن تجارت بهین ارائه دهنده انواع محصولات نظافتی از برند معتیر و شهیر Kärcher آلمان می‌باشد.

قیمت فروش مبل‌شوی

سرامیک‌، فرش و موکت‌شوی کارچر مدل SE 5.100

دستگاه سرامیک‌، فرش و موکت‌شوی کارچر مدل SE 5.100 یکی از بهترین و حرفه‌ای‌ترین دستگاه‌های شستشوی فرش، موکت و مبل در دنیا می‌باشد. این دستگاه دو مخزنه بوده و کارایی بسیار راحتی دارد.

 

ارسال فوری تنها برای استان تهران می باشد.

سرامیک، فرش و موکت‌شوی کارچر مدل SE 4001

دستگاه سرامیک، فرش و موکت‌شوی کارچر مدل SE 4001 از محصولات فوق العاده کاربردی و حرفه ای کمپانی Karcher آلمان برای شستشو و تمیز کردن فرش و موکت می‌باشد. این دستگاه قابلیت نظافت عمق فیبرها را داشته و برای افرادی که از آلرژی رنج می‌برند، بسیار مناسب است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید