تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

مزایای مهم جاروبرقی صنعتی

جاروبرقی-صنعتی

یکی از مهمترین جنبه‌های مدرنیزه شدن، کارآمدی بیشتر است. مدرنیزه می‌تواند به معنای کاهش کارکنان یا ساختن محصولات بهتر یا ارائه خدماتی باشد که کار را همان بار اول به بهترین شکل انجام دهد. تمیز نگه داشتن محیط کسب و کار هم از اهمیت زیادی برخوردار است و به همین دلیل شاید بهتر باشد روش‌های حال حاضر تمیزکاری را بیشتر بررسی کرد. تجهیزات مناسب می‌تواند در نیروی انسانی و زمان، و در نتیجه در هزینه صرفه جویی کند. استفاده از جاروبرقی صنعتی به جای جاروبرقی‌های معمولی خانگی، مزایای زیادی دارد.

صرفه‌جویی در هزینه‌های بلند مدت شاید هزینه‌ی اولیه جاروبرقی صنعتی زیاد باشد، اما قطعاً در دراز مدت باعث صرفه جویی در هزینه‌های اضافی خواهد شد. به این دلیل که این دستگاه‌ها برای این طراحی شده‌اند که برای طولانی مدت و بعضا تحت شرایط سخت استفاده شوند. درصورتی که از جاروبرقی های خانگی در محیط کار استفاده کرده باشید می‌دانید که هر چند سال یکبار به علت استفاده نادرست و بیش از حد و یا غفلت خراب می‌شوند و مجبور به خرید یک جاروبرقی دیگر می‌شوید.

جاروبرقی صنعتی سری ivc

تمیز کردن محیط‌های بزرگتر در زمان کمتر وقتی مجبور باشید محیط های بزرگ تری را تمیز کنید، با استفاده از ماشینی که برای اینکار طراحی شده، در زمان و هزینه‌ها صرفه جویی خواهید کرد. جاروبرقی صنعتی به طور خاص برای تمیز کردن محیط های وسیع در کوتاهترین زمان ممکن طراحی شده‌اند. هم اندازه و هم کارایی آنها در این موضوع دخیل است. با خرید یک جاروبرقی صنعتی، هم میزان کار خیلی کمتر می‌شود هم به افراد کمتری برای کار نیاز خواهد بود. فواید سلامتی بهترین جارو برقی صنعتی، از سیستم فیلتر HEPA برخوردارند که آنها را در جذب ذرات آلرژن‌، باکتری‌ها و دیگر آلاینده‌های میکروبی که طی جارو کشیدن وارد هوا می‌شوند، مؤثرتر می‌کند.

بنابراین محیط کسب و کار هم سالم تر خواهد شد. تمیز کردن عمقی‌تر از آنجایی که قدرت جاروبرقی صنعتی بیشتر از جاروبرقی‌های خانگی است، محیط را بهتر و عمیق تر تمیز می‌کنند. به این ترتیب دفعات تمیز کردن هم کمتر می‌شود. به خصوص برای محیط هایی که در آنها فرش یا موکت وجود دارد. چون جاروبرقی صنعتی فرش را عمقی تر و بهتر تمیز می‌کند و فرش و موکت دیرتر فرسوده می‌شوند.

جاروبرقی مجتمع تجاری

یکی از مهمترین جنبه‌های مدرنیزه شدن، کارآمدی بیشتر است. مدرنیزه می‌تواند به معنای کاهش کارکنان یا ساختن محصولات بهتر یا ارائه خدماتی باشد که کار را همان بار اول به بهترین شکل انجام دهد. تمیز نگه داشتن محیط کسب و کار هم از اهمیت زیادی برخوردار است و به همین دلیل شاید بهتر باشد روش‌های حال حاضر تمیزکاری را بیشتر بررسی کرد. تجهیزات مناسب می‌تواند در نیروی انسانی و زمان، و در نتیجه در هزینه صرفه جویی کند. استفاده از جاروبرقی صنعتی به جای جاروبرقی‌های معمولی خانگی، مزایای زیادی دارد. صرفه جویی در هزینه‌های بلند مدت شاید هزینه‌ اولیه جاروبرقی صنعتی زیاد باشد، اما قطعاً در دراز مدت باعث صرفه جویی در هزینه‌های اضافی خواهد شد.

به این دلیل که این دستگاه‌ها برای این طراحی شده‌اند که برای طولانی مدت و بعضا تحت شرایط سخت استفاده شوند. در صورتی که از جاروبرقی‌های خانگی در محیط کار استفاده کرده باشید می‌دانید که هر چند سال یکبار به علت استفاده نادرست و بیش از حد و یا غفلت خراب می‌شوند و مجبور به خرید یک جاروبرقی دیگر می‌شوید. تمیز کردن محیط‌های بزرگتر در زمان کم تر وقتی مجبور باشید محیط های بزرگتری را تمیز کنید، با استفاده از ماشینی که برای اینکار طراحی شده، در زمان و هزینه ها صرفه جویی خواهید کرد. جاروبرقی صنعتی به طور خاص برای تمیز کردن محیط های وسیع در کوتاه ترین زمان ممکن طراحی شده اند. هم اندازه و هم کارایی آنها در این موضوع دخیل است.

خرید جاروبرقی آب

با خرید یک جاروبرقی صنعتی، هم میزان کار خیلی کمتر می‌شود هم به افراد کمتری برای کار نیاز خواهد بود. فواید سلامتی بهترین جارو برقی  صنعتی، از سیستم فیلتر HEPA برخوردارند که آنها را در جذب آلرژن ها، باکتری ها و دیگر آلاینده‌های میکروبی که طی جارو کشیدن وارد هوا می‌شوند مؤثرتر می‌کند. بنابراین محیط کسب و کار هم سالم تر خواهد شد. تمیز کردن عمقی تر از آنجایی که قدرت جاروبرقی صنعتی بیشتر از جاروبرقی‌های خانگی است، محیط را بهتر و عمیق‌تر تمیز می‌کنند. به این ترتیب دفعات تمیز کردن هم کمتر می‌شود. به خصوص برای محیط‌هایی که در آنها فرش یا موکت وجود دارد. چون جاروبرقی صنعتی فرش را عمقی تر و بهتر تمیز می‌کند و فرش و موکت دیرتر فرسوده می‌شوند.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 30/1

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 30/1 یک دستگاه حرفه‌ای برس دار بوده به منظور نظافت محیط‌هایی که دارای کفپوش هایی مانند فرش و یا موکت،‌ استفاده می‌شود.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 38/2

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 38/2، زمین‌شوی حرفه‌ای برس دار برای نظافت محیط‌هایی که دارای کفپوش مانند فرش و یا موکت هستند استفاده می‌شود.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل BVL 5/1 Bp Pack

جاروبرقی صنعتی مدل BVL 5/1 Bp Pack برای نظافت فضاهای باریک مناسب است. کوله پشتی فوق سبک و قدرتمند بوده و از مواد بسیار مقاوم ساخته شده است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید