تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

نظافت انبارها و سوله‌ها با زمین‌شوی صنعتی

نظافت انبارها و سوله ها با دستگاه های زمین شوی صنعتی

نظافت انبارها و سوله ها به علت سخت و مشکل بودن بودن فرایند نظافتی و وسعت بسیار بزرگ این گونه محیط ها علاوه بر آنکه به امری بسیار پیچیده بدل شده است، فکر بسیار از مدیران و صاحبان صنایع را درگیر کرده است. همچنین استفاده از روش های ناکارآمد، سنتی و قدیمی نظافت، دیگر کارایی لازم را در شستشوی این گونه محیط ها ندارد.

هنگامی که ماشین های سنگین شروع به حرکت می کنند و لیفتراک ها در حال جابجایی بار در محیط هستند، آلودگی هایی فراوان موجود بر روی سطح کف، نظافت و شستشوی این گونه محیط ها را سخت تر کرده است. از این روز توصیه می شود که از روش های روز و مکانیزه نظافت و شستشو، استفاده نمایید.

شستشوی کف انبارها و سوله ها می بایست با برنامه ریزی منظم و به صورت روزانه انجام شود. دستگاه های نظافتی بسیاری به منظور نظافت و شستشوی انبارها و سوله ها ساخته و طراحی شده اند. از جمله این دستگاه ها می توان به دستگاه های اسکرابر یا زمین شوی صنعتی، دستگاه های سوییپر، دستگاه های جاروبرقی صنعتی و دستگاه شستشوی فشار قوی آب اشاره نمود. در این مقاله در مورد استفاده از دستگاه های زمین شوی صنعتی یا اسکرابر به منظور شستشوی مکانیزه سطوح کف در انبارها و سوله ها اشاره می کنیم. این دستگاه ها قادرند انواع سطوح سنگ، سرامیک، اپوکسی و سیمان را به راحتی شستشو و خشک نمایند.

دستگاه های زمین شوی صنعتی (اسکرابر) به دو نوع دستی و سرنشین دار تقسیم بندی می شوند که بسته به مساحت محیط، نوع دستگاه انتخابی متفاوت می باشد. استفاده از این تجهیزات نه تنها فراایند نظافت را تسریع می بخشند، بلکه کیفیت و دقت نظافت را هم بالا می برند.

نظافت صنایع با اسکرابر

افزایش بهداشت، سلامت و ایمنی محیط انبارها و سوله ها با دستگاه های زمین شوی صنعتی

به طور کلی کار این دستگاه ها بدین گونه است که ابتدا آب و ماده شوینده را بر روس سطح کف ریخته و سپس با استفاده برس مخصوصی ( دیسکی یا رولی) که در جلو و پایین دستگاه قرار دارد، سطح کف برس زده می شود و آلودگی های حاصل با استفاده از تیغه پشت به همراه مکنده قدرتمند دستگاه، به مخزن آب کثیف انتقال داده می شود.

زمانیکه مخزن آب کثیف دستگاه اسکرابر پر شد، بایستی آن را در محیط و مکانی مناسب تخلیه نمود تا دستگاه برای استفاده مجدد آماده شود. در نتیجه استفاده از این دستگاه ها باعث می شود که هیچ آلودگی ای بر روی سطح باقی نماند. آلودگی های گوناگونی بر روی سطح کف انبارها و سوله ها قرار دارند مانند گرد و غبار، لکه های چربی یا گریس لکه های روغنی، رد لاستیک های ماشین های سنگین و لیفتراک ها و … .

این آلودگی ها نه تنها هم از نظر ظاهری، بلکه از نظر بهداشتی و سلامتی، مشکلات بسیار زیادی را ایجاد می نماید. دستگاه های زمین شوی، دستگاه های حرفه ای و کاربردی در تسریع فرآیند نظافت و از بین بردن تمام آلودگی هایی که بر روی سطح کف قرار دارند، می باشد.

به علاوه استفاده از دستگاه های زمین شوی، ایمنی لازم را برای کارکنان انبارها و سوله ها به همراه دارد. وجود بوق هشدار در زمان حرکت در دید کم به همراه بوق هشدار به نفرات پیش رو و پشت دستگاه از امکانات دستگاه های اسکرابر می باشند.

اسکرابر صنعتی کارچر مدل BR 30/4 C Bp

اسکرابر صنعتی کارچر مدل BR 30/4 C Bp سبک، جمع و جور و باتری دار است. استفاده از این دستگاه کار بدون وقفه را برای کاربر امکان پذیر می‌کند. علاوه بر اینکه فضا بلافاصله قابل استفاده خواهد بود. این اسکرابر تنها ۱۴ کیلوگرم وزن دارد.

اسکرابر (زمین شوی) صنعتی مدل BD 45/40 C Ep

برای استفاده از دستگاه اسکرابر مدل BD 45/40 C EP، کاربر پشت دستگاه ایستاده و از آن استفاده می‌کند. عرض عملکرد این دستگاه 450 میلیمتر بوده و لوازم جانبی استانداردی دارد. این مدل اسکرابر برای محیط‌های بین 400 تا 1.100 متر مربع مناسب است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید