تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

نظافت دکل و سکوهای نفتی با کارواش صنعتی

نظافت دکل و سکوهای نفتی

نظافت دکل و سکو های نفتی به وسیله دستگاه کارواش صنعتی

کارواش صنعتی یا همان واترجت صنعتی دستگاه نظافت ای است که از نظر برق مصرفی به انواع تک و سه فاز و بر اساس شیوه نظافت به دسته بندی کارواش آب سرد و کارواش آب گرم تفکیک می شود. موارد استفاده واترجت های آب سرد و آب گرم با هم متفاوت بوده و هریک در شرایط و محیط های مناسب خود استفاده می شوند.

کمپانی های تولید کننده دستگاه های نظافت صنعتی با گذشت زمان، تکنولوژی و علم ساخت دستگاه های خود را به روز کرده و برای شرایط و سطوح و آلودگی های مختلف دستگاه های خود را طراحی و به بازار عرضه کرده اند.

در ادامه یکی از محیط های خاصی که برای نظافت به کارواش صنعتی نیاز دارد را مورد بررسی و بحث قرار خواهیم داد:

نظافت دکل و سکو های نفتی با کارواش صنعتی

نظافت دکل ها و میدان های نفتی، نقش مهمی در حفظ ایمنی محیط ایفا میکنند . به صورت ساده چون نظافت به حذف گریس یا چربی، نشت مواد نفتی، لجن و مواد دیگر کمک می کند و این مواد می توانند باعث ایجاد خطر انفجار برای کل محیط نفتی و تهدید جدی برای سلامتی کارکنان بشود، می توان نتیجه گرفت نظافت این گونه محیط ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و نیازمند توجه بیشتری است. میدان های نفتی تمیز و پاکیزه، باعث بالا رفتن و حفظ هرچه بهتر امنیت کارکنان و پالایشگاه می شود.

کارواش آب گرم

چرا کارواش صنعتی ضد انفجار؟

در محیط هایی مانند دکل های نفتی وجود گازهای سمی و قابل اشتعال امری طبیعی و خطرناک است که با کوچک ترین غفلت و سهل انگاری می تواند موجب به وجود آمدن خطرات مالی و جانی جبران ناپذیری در محیط کار بشود.

از طرفی انجام فعالیت های نظافتی نیز از الزامات کار در اینگونه محیط ها می باشد، خطرات ناشی از انفجار و پخش شدن گاز های سمی ناشی از استخراج نفت انکار ناپذیر است، پس باید با دقت بیش از حد و رعایت تمامی اصول حفظ ایمنی فرآیند نظافت را پیش برد. فرآین نظافت باید با برنامه ریزی و و زمانبندی مناسب صورت بپذیرد.

کارواش صنعتی ضد انفجار با طراحی مناسب و پوشش خاص خود بهترین انتخاب برای محیط هایی با خطر اشتعال بالا است که احتمال انفجار و آتش سوزی ناشی از جرقه یا بالا رفتن دمای محیط را تا حد امکان (تقریبا نزدیک صفر) پایین آورده و محیطی ایمن برای نظافت به وجود می آورد.

نتیجه ای که می توان از مباحث فوق گرفت این است که ایمنی در مناطق نفتی و تأسیسات گازی اهمیت بسیار زیادی دارد. نظافت با دستگاه های جت واتر ضد انفجار، رسوبات و آلودگی های تجمع یافته بر روی تجهیزات ماشین آلات نفتی، لوله ها و … علاوه بر نظافت مکانیزه، ایمن بودن محیط، کارکنان و محیط اطراف را تضمین می نماید.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید