تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

نظافت کارخانه‌ها با بخارشوی صنعتی

بخارشوی-صنعتی

نظافت کارخانه ها توسط دستگاه بخارشوی صنعتی

فرایند نظافت در مکان های مختلف به شیوه های گوناگونی صورت می پذیرد، که با توجه به وسعت و نوع آلودگی می توان از دستگاه ها و شیوه نظافت مختص استفاده می شود. همان طور که از نام بخارشوی صنعتی پیداست، این دستگاه برای استفاده در مجیط های صنعتی کاربرد دارد.

حالا ممکن است برایتان سوال پیش بیاید که تفاوت بخارشوی صنعتی با نمونه خانگی یا نیمه صنعتی آن در چیست؟

پاسخ بسیار ساده است. نمونه های صنعتی دستگاه های نظافتی برای مکان هایی با آلودگی بیشتر و وسعت بزرگتر می باشند که عموماً شامل تجهیزات کارخانه ای و دستگاه‌های بزرگ می باشد.

بخارشوی صنعتی موارد استفاده بسیاری دارد که از بهترین کاربرد های آن می توان به نظافت و شستشوی انواع سطوح روغنی و چرب اشاره نمود که به نسبت گرد و غبار و خاک نظافت سخت تری را متحمل می شود. سری ها و نازل هایی با کارایی مختلف برای سطوح متفاوت در اینگونه دستگاه ها تعبیه شده که شستشو را سهولت می بخشد و باعث می شود تمیز کاری با کیفیت بهتری انجام بپذیرد.

تمیز کردن پارکت با بخارشوی

تفاوت نظافت دستی و مکانیزه ماشینی تجهیزات کارخانه‌ با بخارشوی

اگر چه استفاده از شیوه های دستی و سنتی نظافت تا حدودی می توان آلاینده های سطحی و ظاهری را بر طرف ساخت، اما از توان لازم و کافی برای نظافت موثر و کارآمد محیط بر خوردار نبوده و نمی تواند نیاز های نظافتی محیط شما را بر طرف سازد.

در حالیکه استفاده از دستگاه ها و تجهیزات مکانیزه ایی چون دستگاه های بخار شوی (آن هم از نوع صنعتی) نه تنها نظافت موثر و با کیفیت را در زمان کوتاه تری انجام می دهد بلکه به واسطه کاهش در مصرف آب و مواد شوینده تاثیر قابل ملاحظه ایی در کاهش هزینه ها دارد.

این دستگاه ها با داشتن قابلیت فشار پاشش بخار که براساس واحد بار (bar) اندازه گیری می شود و میزان درجه حرارت بخار خروجی، نظافت مکانیزه ای را برای شما به ارمغان می آورند. همچنین قابلیت پاشش مواد شوینده به همراه مکندگی همزمان از جمله ویژگی های بارز دستگاه های بخارشوی صنعتی می باشند.

نظافت با بخارشوی صنعتی آب گرم و سرد

فرایند نظافت در هر دو نوع دستگاه به یک شکل می باشد. آب با فشار بالا بر روی سطح پاشش می شود که باعث می شود آلودگی ها از بین برود، تنها تفاوت این دستگاه ها در دمای آب در هنگام پاشش است که در دستگاه های بخارشوی صنعتی آب گرم، دمای آب بالا بوده که به پاکسازی سطوح روغنی و گریس کمک شایانی میکند.

بخارشوی کارچر مدل SC 3 UPRIGHT EasyFix

این بخارشوی، نظافت عمیق بدون نگرانی را برای کاربر امکان پذیر می‌کند. از بخارشوی کارچر مدل SC 3 UPRIGHT EasyFix می‌توان برای نظافت آسان بر روی سطوح سخت استفاده کرد. EasyFix بودن دستگاه سبب می‌شود تا جداسازی و اتصال حوله به نازل تسهیل شود. مخزن این بخارشوی، در حین استفاده نیز قابلیت پر کردن دارد.

بخارشوی کارچر مدل SC 2 UPRIGHT EasyFix

بخارشوی کارچر مدل SC 2 UPRIGHT EasyFix، توان تمیز کردن تمامی سطوح را دارد. این مدل بخارشوی، توان از بین بردن ۹۹.۹۹۹٪ ویروس کرونا و ۹۹.۹۹٪ از باکتری‌های معمول خانگی را دارد. گرم شدن بخارشوی تنها چند ثانیه طول می‌کشد و بلافاصله آماده استفاده است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید