تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

همه چیز در مورد واترجت

waterjet

واترجت چیست؟

واترجت یا شوینده فشار قوی، وسیله‌ای است که می‌توان با اتصال به یک شلنگ، با فشار بالای آب انواع سطوح را نظافت کرد. قسمت اصلی این دستگاه، پمپ آن است که می‌توان توسط برق یا بنزین آن را به کار انداخت. فشار در پاک کننده‌های بنزینی می‌تواند تا ۴۰۰۰ psi یا ۲۸۰ bar برسد. اما واترجت‌های برقی به طور کلی فشار کمتری نسبت به مدل‌های بنزینی تولید می‌کنند. یک شلنگ فشار بالا، آب را به سری رسانده که یک دسته برای استفاده آسان دارد. همچنین شما می‌توانید فشار را مطابق با نیاز خود تنظیم کنید. واترجت‌ها همچنین تعدادی مختلف سری برای کارهای گوناگون دارند. واترجت یک راه ایده آل برای پاک کردن خاک، کثیفی، روغن و گریس از روی انواع سطوح مختلف و تمیز کردن دوباره‌ آنهاست.

سطوح قابل نظافت توسط واترجت

  • تمیز کردن سطوح کاشی
  • تمیز کردن کف پارکینگ و حیاط
  • تمیز کردن بالکن چوبی
  • شستن پشت بام
  • شستن دیوارکوب‌ها
  • پاک کردن لکه‌های رنگ از روی دیوار یا قرنیز
  • تمیز کردن پنجره‌ها
  • تمیز کردن سیمان، آجر و سنگ طبیعی

این سطوحی از جمله سطوحی هستند که واترجت توان نظافت آنها را دارد. در حقیقت، یک واترجت در صورت داشتن تنظیمات مناسب، می‌تواند برای تمیز کردن هر نوعی از سطح مورد استفاده قرار گیرد. دستگاه‌های واترجت‌ حتی می‌توانند سطوح سیمانی را به گونه‌ای نظافت کنند تمیز کنند که تازه به نظر برسد. تنوع دستگاه واترجت‌ بسیار بالا است. اما به دلیل استفاده از آب تحت فشار بالا، بهتر است یک اپراتور حرفه‌ای این کار را انجام دهد. زیرا اگر میزان فشار زیاد باشد، ممکن است سطح ساییده و یا حتی سوراخ شود. علاوه بر آن در صورت نصب سری‌ اشتباه بر روی شلنگ، ممکن است به محیط مورد نظر آسیب وارد شود. برای مثال:
• مواد شیمیایی شوینده باید با توجه به جنس سطوح مورد استفاده قرار گیرد.
• واترجت سری‌های متنوعی داشته که استفاده از آنها نیاز به تجربه و مهارت دارد. بین نازل مخصوص تمیز کردن کاشی، سیمان و لکه‌های روغنی از سطوح کف تفاوت بسیاری است.
• یک اپراتور حرفه‌ای می‌تواند بهترین ترکیب سری‌ نازل و مواد شوینده‌ را تشخیص دهد تا بهترین و سریعترین نتیجه حاصل شود.

سری‌های رایج واترجت

• برس‌های چرخشی برای شستن ماشین یا هرگونه سطوح سخت دیگر
• سری آب‌پاش برای اسپری کردن آب در یک منطقه وسیع
• نازلی که به طور خاص برای تمیز کردن راه‌های ورودی و دیگر سطوح بزرگ طراحی شده است.
• سری‌هایی که آب را به صورت یک الگوی مثلثی اسپری می‌کنند.
• سری‌هایی که آب را به صورت یک الگوی مخروطی اسپری می‌کنند.
• سری که آب را با قطر کم بیرون می‌دهد.
• نازل فوم پاش که در صورت به کارگیری از مواد شوینده مورد استفاده قرار می‌گیرد.
اگر از دستگاه واترجت هم مانند هر دستگاه نظافتی دیگر، با ایمنی کامل استفاده شود، یک دستگاه عالی خواهد بود. اما در صورت عدم رعایت ایمنی، به راحتی به سطح آسیب وارد می‌شود. قبل از شروع کار، ابعاد و شرایط باید به صورت کامل بررسی شود. اگر تمایل دارید کار را خودتان انجام دهید، از میزان فشار و نوع سری اطمینان حاصل کنید. برای شروع، نازل را یک متر دورتر از سطح مورد نظر نگه داشته و سپس آرام آن را به سطح نزدیک کنید. هیچوقت در ابتدای کار نظافت، نازل را خیلی به سطح نزدیک نگه ندارید. زیرا در این صورت، امکان تخریب سطح و برگشت آب به سمت اپراتور بالا می‌رود. همیشه هنگام استفاده از واترجت از عینک‌های ایمنی استفاده کنید و هرگز این کارها را انجام ندهید:

• نازل را به سمت انسان‌ها و حیوانات نشانه نگیرید.
• هنگام استفاده بر روی نردبان نایستید.
• آب را نزدیک یا روی پریز برق نپاشید.
• از وسایل الکتریکی حداقل ۳ متر فاصله بگیرید.
• دست خود را برای امتحان کردن فشار آب، جلوی ورودی نازل نگیرید.
وقتی کار با واترجت صنعتی به پایان رسید، قفل ایمنی را بزنید. بعد از خاموش شدن دستگاه، دسته را فشار داده تا آب اضافی از دستگاه خارج شود. با انجام این کار، هزینه‌های اضافی تعمیر و نگهداری و همچنین جایگزینی قطعات را کاهش می‌دهید.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

تنظیم سختی آب در دستگاه بخارشوی SC3

در این ویدیو توضیح داده ایم که چگونه تنظیم سختی آب در بخارشوی SC3 را تنظیم کنید تا رد آب در محل نماند.

با چک لیست نظافتی محیط‌های اداری آشنا شوید.

اگر شما در یک محیط اداری کار می‌کنید، باید از نظافت محیط اطمینان داشته باشید. همچنین فراهم کردن محیطی لذت بخش و سالم برای کارمندان به حفظ روحیه کمک می‌کند.

مزایای استفاده از دستگاه‌های اسکرابر و سوییپر در فضای بیمارستانی

اسکرابرهای سرنشین‌دار و سوییپرها به عنوان دستگاه‌های نظافت صنعتی قادر به نظافت محیط‌های بیمارستانی با وسعت بالا در کمترین زمان ممکن هستند.

تمیز و ایمن نگه داشتن خانه سالمندان

بدون شک نظافت و پاکیزگی برای خانه سالمندان اولویت اول است. خانه سالمندان از مکان‌های مهم و حساس است که نظافت آن اهمیت بسیار زیادی دارد. این محیط‌ها به دلیل اقامت افراد آسیب پذیر، از حساسیت زیادی برخوردار است.

جلوگیری از بروز عفونت با فیلتراسیون مناسب

فیلترهای هپای ساخته شده توسط شرکت کرشر که در دستگاه تصفیه هوا و جاروبرقی‌ها تعبیه شده است، ذرات نامطلوب را حذف و بر کیفیت هوا تأثیر مطلوبی می‌گذارد.

بهداشت محیط چطور بهره‌وری را افزایش می‌دهد؟

یکی از مهمترین مسائلی که در حوزه صنعت مورد بحث قرار می‌گیرد، بهره‌وری کارخانجات است. بهره‌وری یک کارخانه به موارد زیادی بستگی دارد. افراد همواره تلاش می‌کنند تا بتوانند بیشترین و بهترین نتیجه را از دستگاه‌ها و شرایط موجود بگیرند.

تاریخچه اسکرابر

اسکرابر اولین بار در حدود ۱۰۰ سال پیش مورد استفاده قرار گرفت. این دستگاه نظافتی امروزه در جایگاهی قرار گرفته که نظافت بدون اسکرابر، بدون معنی است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید