تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

کاربرد جاروبرقی صنعتی در مراکز تجاری

کاربرد-جاروبرقی-صنعتی

کاربرد جاروبرقی صنعتی در مراکز تجاری

امروزه مراکز تجاری معتبر در سراسر جهان اقدام به استفاده از انواع دستگاه‌های نظافتی مکانیزه می‌کنند. دو دلیل عمده برای استفاده و خرید جاروبرقی ذکر می‌شود اول نظافت و پاکیزگی محیط و دومین عامل نیز ایمنی محیط می‌باشد. یکی از دستگاه‌های مهم نظافتی که به دو دلیل ذکر شده در مراکز تجاری کاربرد فراوانی دارد، دستگاه جاروبرقی صنعتی است.

در این نوشتار، توضیحات مختصری درباره کاربرد جاروبرقی صنعتی در مراکز تجاری ارائه می‌دهیم و سپس برخی از انواع دستگاه‌های جاروبرقی کمپانی کارچر (Kärcher) آلمان را به شما معرفی کنیم. انواع دستگاه‌های وکیوم یا مکنده نیز اولاً به دلیل نظافت و پاکسازی عمومی محیط استفاده می‌شوند. دستگاه‌های مکنده که دارای انواع مختلفی نیز می‌باشند معمولاً به منظور جمع آوری گرد و خاک و یا مایعات ریخته شده بر روی زمین در اینگونه محیط‌ها استفاده می‌شوند از این روی باید این دستگاه‌ها دارای قابلیت حمل و نقل بالایی باشند که به راحتی بتوان در زمان نیاز آن ها را به محیط مورد نظر انتقال داد. این دستگاه به نام مکنده‌های آب و خاک یا جاروبرقی آب و خاک شناخته می‌شوند.

دومین کاربرد محصولات مکنده صنعتی در مراکز تجاری، ایجاد محیطی ایمن می‌باشند. لازم است بدانید که بسیاری از آتش سوزی‌هایی که در مراکز تجاری اتفاق می‌افتد به دلیل افت ولتاژ برق می‌باشد که بر اثر نشست گرد و خاک بر روی سیم‌های برق تأسیسات این مراکز است. در صورتی که اگر به وسیله دستگاه جاروبرقی نظافت مناسبی صورت انجام بپذیرد، این اتفاق نخواهد افتاد.

جاروبرقی صنعتی کرشر

انواع محصولات مکنده کمپانی کارچر آلمان

شرکت کارن تجارت به عنوان نماینده کمپانی Kärcher آلمان طیف وسیعی از دستگاه‌های نظافت صنعتی را عرضه می‌کند. دستگاه‌های مکنده و،کیوم یا جاروبرقی کمپانی Kärcher آلمان در انواع و اقسام گوناگون و متنوع توسط شرکت کارن تجارت عرضه می‌گردند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مکنده‌های خاک، مکنده‌های دائم کار و ضد انفجار در صنایع گوناگون می‌توانید با شماره تماس ۰۲۱۶۶۹۰۰۴۳۶ و ۰۲۱۶۶۹۰۸۱۳۸ تماس حاصل کرده و با کارشناسان شرکت کارن تجارت درباره انتخاب دستگاه نظافتی موردنظر مشورت نمایید.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 30/1

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 30/1 یک دستگاه حرفه‌ای برس دار بوده به منظور نظافت محیط‌هایی که دارای کفپوش هایی مانند فرش و یا موکت،‌ استفاده می‌شود.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 38/2

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 38/2، زمین‌شوی حرفه‌ای برس دار برای نظافت محیط‌هایی که دارای کفپوش مانند فرش و یا موکت هستند استفاده می‌شود.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید