تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

کارن تجارت در ۱۱امین نمایشگاه صنعت اصفهان

نمایشگاه صنعت اصفهان

یازدهمین نمایشگاه صنعت اصفهان و دومین نمایشگاه تخصصی ابزار آلات و نظافت صنعتی از تاریخ ۱/۱۰/۹۵ الی ۴/۱۰/۹۵ در محل نمایشگاه بین المللی اصفهان با حضور ۱۴۰ برند ایرانی و بین المللی برگزار خواهد شد.
شرکت کارن تجارت نمایندگی کارچر آلمان نیز به منظور معرفی محصولات و خدمات خود در این نمایشگاه شرکت خواهد کرد.
در این دوره از نمایشگاه صنعت اصفهان دستگاه های نظافت صنعتی متعددی توسط شرکت کارن تجارت در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت که به تعدادی از آنها اشاره خواهیم کرد.
اسکرابر مدل BD 50/50 که از سری اسکرابر های دستی جدید کارچر است و دستگاه زمین شوی صنعتی مدل (B 60/10 C (MOPVAC که اسکرابر ی ویژه و بدون نیاز به برق و باطری می باشد و برای محیط هایی که نسبت به آلودگی صوتی حساس می باشند ایده آل است.و همچنین دستگاه اسکرابر مدل B 90 R که از سری اسکرابر های با راننده کارچر آلمان محسوب می شود.
جاروبرقی صنعتی دیگر دستگاه نظافت صنعتی می باشد که این شرکت آلمانی اقدام به تولید و عرضه آن می کند.در این نمایشگاه نیز شرکت کارن تجارت جاروبرقی صنعتی مدل NT 38/1 و NT 90/2 و جاروبرقی های صنعتی سری IV را در معرض دید عموم قرار خواهد داد.جاروبرقی های آب و خاک صنعتی که می تواند کمک شایانی به انجام هرچه بهتر امور نظافتی شما بکند.
بخارشوی صنعتی سری SGV از دیگر تولیدات کارچر آلمان است،این محصول که از دستگاه های نظافت صنعتی پر کاربرد این برند می باشد در نظافت محیط های مختلفی کاربرد دارد.نحوه عملکرد این بخارشوی صنعتی که از بخار با درجه حرارت بالا استفاده می کند باعث از بین رفتن کامل آلودگی های محیط شده و تا حد زیادی می تواند محیط را ضد عفونی کند.
شاید بیشترین محصولی که کارچر آلمان با نام آن شناخته می شود واترجت صنعتی باشد.دستگاه نظافت صنعتی که اولین بار توسط این شرکت آلمانی ساخته و به بازار عرضه شد و همچنان نیز تفاوت قابل توجهی در سطح کیفیت و میزان فروش با سایر رقبای خود دارد.واترجت آب گرم مدل HDS 8/18 که از سری واترجت های صنعتی کارچر می باشد و واترجت آب سرد مدل HD 7/18 که از واترجت های آب سرد این کمپانی می باشد نیز در نمایشگاه صنعت اصفهان عرضه خواهند شد.
شما می توانید با حضور در نمایشگاه صنعت اصفهان و بازدید از غرفه کارن تجارت واقع در سالن دو(میرداماد)،غرفه ۴۶ از دستگاه های نظافت صنعتی متنوع تولید شده توسط این شرکت آلمانی بازدید کنید.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید