تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

کارن تجارت در نمایشگاه ISSA INTERCLEAN

نمایشگاه ISSA INTERCLEAN 2018

شهر آمستردام هلند یکی از زیباترین و پاکیزه‌ترین شهرهای جهان است که در زمینه نظافت، بهداشت و سلامت پیشرو می‌باشد. آمستردام به صورت دو سالانه برگزار کننده و میزبان نمایشگاه ISSA INTERCLEAN بوده و بزرگان نظافت صنعتی جهان را در نمایشگاهی بسیار معتبر گرد هم می‌آورد. این نمایشگاه با بیش از ۳۰،۰۰۰ بازدید کننده و با حضور بالغ بر ۸۰۰ شرکت معتبر تولیدکننده، معتبرترین نمایشگاه بین‌المللی در زمینه نظافت صنعتی می‌باشد. نمایشگاه issa در سال جاری از تاریخ ۲۵ الی ۲۸ اردیبهشت در فضایی با مساحت ۵۰،۰۰۰ متر مربع و در ۱۱ سالن با حضور شرکت‌های معتبری از کشورهای آلمان، انگلیس، هلند، فرانسه، ایتالیا، سوییس، اسپانیا و … برگزار شد. بزرگان صنف نظافت صنعتی جهان در کنار هم دستگاه‌ها و فن‌آوری‌های مدرن، خلاقانه و جدید خود را در معرض نمایش قرار دادند و در پایان طی مراسمی با توجه به کیفیت، نوآوری و … بهترین‌ها در هر زمینه انتخاب و معرفی شدند. کرشر آلمان به عنوان بزرگترین و معتبرترین تولید کننده دستگاه‌های نظافت صنعتی جهان که نقشی اثرگذار در پیشرفت دستگاه‌ها و فن‌آوری‌های این صنعت ایفا می‌نماید، همواره در این نمایشگاه حضوری فعال و پررنگ داشته و در سال‌های گذشته جوایز متعددی را از آن دستگاه‌های فوق‌العاده، خلاقانه و با کیفیت خود از جمله دستگاه فرش‌شوی و موکت‌شوی BRC 40/22، دستگاه ‌مین‌شوی صنعتی BR 35/12 C و …. نموده است، از آنجاییه کارچر با داشتن تیم تحقیق و توسعه مجرب و خلاق و مدیریت بسیار قوی همواره از پیشتازان عرضه دستگاه‌ها و فناوری‌های نوین و خاص در این صنعت بوده و می‌باشد و در زمینه رقابت برای ارائه تکنولوژی‌های جدید و همچنین دستگاه‌های مدرن‌تر، مجهزتر و کاربرپسندتر با گام‌های بلند از سایر شرکت‌های فعال در این صنعت، جلوتر بوده است امسال نیز همچون سالیان گذشته تولیدات این شرکت در چهار زمینه مختلف نامزد دریافت جایزه بهترین دستگاه شد.

شرکت کارن تجارت بهین به عنوان یکی از فعال‌ترین و موفق‌ترین نمایندگان کرشر در سراسر جهان همواره در این نمایشگاه حضور پیدا کرد و با کارشناسان شرکت کارچر درباره آخرین تکنولوژی‌های نظافتی به بحث و تبادل نظر درباره آخرین استانداردهای روز جهان به ارائه خدمات و محصولات در ایران پرداخت.

همچنین جلسات متعددی بین کارشناسان کارن تجارت بهین و سایر نمایندگان کارچر از سراسر دنیا برگزار شد تا با تبادل تجربیات، همه نمایندگان بتوانند به ارتقاء لازم در ارائه کارشناسی محصولات به مشتریان دست یابند.

 

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید