تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

همکاری Kärcher آلمان با UNESCO

همکاری با unesco

نگهداری از ساختمان های تاریخی

همکاری با unesco .
کمپانی کارچر آلمان در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی خود در سراسر دنیا در پروژه ها مختلفی فعال می باشد. سالهاست که شستشوی سایت های مهم تاریخی و فرهنگی بخشی جدایی ناپذیر از فعالیت های این شرکت است.کارشناسان کارچر با توجه به تجربه بالای خود همواره در حال بررسی و اجرای این گونه پروژه ها می باشند.هم اکنون نیز با توافقی که بین کارچر و یونسکو صورت گرفته است،Kärcher اقدام به شستشوی ساختمان های تاریخی کشور آلمان می کند.به همین منظور هیئتی متشکل از کارشناسان یونسکو، مدیران کارچر و متخصصین نگهداری و مرمت آثار تاریخی، سایت های مختلف را برای انجام کار انتخاب می کنند. به عنوان اولین پروژه ها کارشناسان کارچر کلیسای سینت چارلز،کلیسای سینت هوبرت،و ساختمان شهرداری کودلینبرگ را نظافت خواهند کرد.
تغییرات آب و هوایی خطر بزرگ برای بسیاری از مکان های تاریخی و فرهنگی در سرتاسر دنیا به حساب می آید.دکتر برنکر مسئول یونسکو در کشور آلمان اعتقاد دارد که جامعه جهانی باید اقدامات گسترده و فوری را در جهت حفط و نگهداری میراث تاریخی و فرهنگی برای نسل های آینده انجام دهد.همچنین وی در مصاحبه خود اعلام کرد که ما از اینکه شرکت هایی مانند کارچر علاوه بر مسائل اقتصادی و فنی به موضوعات فرهنگی و تاریخی نیز توجه دارند بسیار خوشحالیم.
۳۰ سال از زمانی که کارچر آلمان برای اولین بار شروع به نظافت مکان های تاریخی کرد می گذرد.کارچر آلمان همواره رویکرد ویژه خود را در راستای نظافت اینگونه مکان ها داشته است.مسئولیتی اجتماعی که بخشی جدایی ناپذیر از وظایف این شرکت می باشد.
با توجه به حساسیت و اهمیت بالای اینگونه مکانها استفاده از دستگاه هایی که کاملا قابل اعتماد باشند اجتناب ناپذیر است.دستگاه های نظافت صنعتی که بتوان فشار کاری آنها را کاملا تنظیم کرد.در اینگونه پروژه ها از دستگاه های مختلف کارچر آلمان از جمله:

  1. واترجت صنعتی های مختلف
  2. اسکرابر
  3. سوییپر
  4. بخارشوی صنعتی
  5. و جاروبرقی صنعتی

به شکل گسترده در این ساختمان ها استفاده می شود

کارچر-یونسکو
کارچر-یونسکو

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید