تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

خدمات پس از فروش جاروبرقی آب و خاک

جاروبرقی آب و خاک

جاروبرقی آب و خاک نوعی از جاروبرقی صنعتی است که قابلیت جمع‌آوری مایعات را نیز علاوه بر گرد و خاک دارد. این نوع از جاروبرقی عموما به صورت سطلی می‌باشد. در هنگام جمع‌آوری مایعات باید پاکت جمع‌آوری خاک را از مخزن جدا کرد زیرا برخورد مایعات با پاکت جمع‌آوری زباله در مخزن جاروبرقی باعث پوسیدگی پاکت می‌شود.

همچنین جاروبرقی آب و خاک دارای یک شناور در مخزن می‌باشد که در صورت بالا آمدن سطح آب در مخزن راه عبور هوا را مسدود می‌کند و به این وسیله از آسیب دیدن موتور جاروبرقی جلوگیری می‌کند. همچنین مخزن جاروبرقی آب و خاک دارای شلنگ یا شیر تخلیه می‌باشد تا بتوان به راحتی مایعات جمع‌آوری شده را تخلیه کرد.

در جاروبرقی آب و خاک نظافت فیلتر بسیار اهمیت دارد زیرا رطوبت درون مخزن که به خاطر جمع‌آوری مایعات ایجاد شده است می‌تواند سبب چسبندگی گرد و خاک به منافذ فیلتر شود که در این صورت جریان هوا به شدت کم می‌شود که فشار زیادی را برای موتور جاروبرقی آب و خاک ایجاد می‌کند برای جلوگیری از این اتفاق باید فیلتر جاروبرقی آب و خاک به صورت منظم نظافت شود.

برای این کار می‌توان از کمپرسور هوا استفاده کرد و با جریان هوا گرد و خاک روی فیلتر جاروبرقی آب و خاک را تمیز کرد. در صورت نبود کمپرسور می‌توان از یک برس نرم برای گرفتن گرد و خاک روی فیلتر استفاده کرد. جاروبرقی آب و خاک برای جمع‌آوری مایعات دارای نازل‌های مخصوصی می‌باشد و این نازل‌ها عموما دارای تیغه لاستیکی برای جمع‌آوری آب می‌باشند.

جاروبرقی آب و خاک مانند سایر جاروبرقی‌های صنعتی دارای انواع مختلف تک، دو و سه موتوره می‌باشد. از نظر نوع بدنه هم دارای دو نوع استیل ضد زنگ و یا پلی‌اتیلن فشرده می‌باشد. جاروبرقی آب و خاک از لحاظ حجم مخزن دارای انواع مختلفی می‌باشد. حجم مخزن آنها معمولا از حدود ۱۵ لیتر شروع می‌شود و تا ۱۰۰ لیتر هم طراحی می‌گردد. جاروبرقی‌های آب و خاک که دارای موتورهایی با حجم بالای جریان هوادهی می‌باشند عملکرد بهتری در جمع‌آوری مایعات دارند.

جاروبرقی صنعتی سری IV 100/40

برتری جاروبرقی آب و خاک صنعتی نسبت به مدل‌های خانگی

همانطور که بیان شد نوع موتور که دارای قدرت بالاتری است، فیلترهایی که دارای کاغذهای فشرده‌تر و قدرت فیلتر کردن بالایی هستند، دائم‌کار بودن و استفاده از چند موتور مکنده به صورت همزمان (به انتخاب اپراتور) از اصلی‌ترین دلایلی است که می‌گوییم این تجهیزات با جاروبرقی‌های خانگی تفاوت دارند.

از دیگر مواردی که می‌بایست مورد توجه قرار بگیرد، حجم مخازن جاروبرقی می‌باشد، در جاروبرقی‌های آب و خاک صنعتی حجم مخازن بیشتری در نظر گرفته شده زیرا مدت طولانی‌تری فرایند نظافت را به انجام می‌رسانند، و این امر موجب می‌شود که نیاز به خالی کردن مخزن در فواصل زمانی کوتاه نباشد و مدت بیشتری بدون توقف جارو کرد.

سیستم یکپارچه نظافت فیلتر جاروبرقی آب و خاک صنعتی

از دیگر ویژگی‌های خاص جاروبرقی صنعتی می‌توان به سیستم یکپارچه تمیز کردن فیلتر اشاره نمود. دستگاه‌های جارو برقی صنعتی و نیمه‌صنعتی مجهز به سیستم یکپارچه نظافت فیلتر هستند که رایج‌ترین این سیستم‌ها تکاننده فیلتر می‌باشد. شیوه نظافت فیلتر به این صورت است که با به حرکت در آوردن تکاننده، فیلتر در جهت عمودی حرکت پیدا می‌کند و در نتیجه ذرات و مواد باقی‌مانده از سطح فیلتر جدا شده و به درون مخزن مکنده می‌ریزد. که این کار باعث بهبود عملکرد جاروبرقی در مکش و همچنین سبب افزایش طول عمر فیلتر و موتور می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جاروبرقی آب و خاک با کارشناسان کارن تجارت بهین تماس بگیرید تا بتوانید از مشاوره‌ی رایگان کارشناسان بهره‌مند شده و با آگاهی کامل دستگاهی متناسب با نیازتان انتخاب کنید.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید