تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

جاروبرقی سطلی صنعتی

جاروبرقی سطلی صنعتی

جاروبرقی سطلی صنعتی

جاروبرقی سطلی صنعتی کارچر دارای سه دسته‌ی اصلی است. سری صنعتی NT که دارای موتورهای قدرتمند و با قابلیت کارکرد طولانی مدت و حجم هوادهی بالا می‌باشد. همچنین این سری از جاروبرقی‌های سطلی صنعتی کارچر توانایی جمع کردن مایعات را نیز دارند.

سری NT جاروبرقی سطلی صنعتی کارچر از لحاظ نوع فیلتر نیز دارای تنوع بالایی می‌باشند و در صنایع مختلف نظیر صنایع داروسازی، صنایع خودروسازی، مراکز بهداشتی و بیمارستان‌ها و محیط‌های مختلف جاروبرقی سطلی صنعتی کاربرد دارند.

جاروبرقی سطلی صنعتی سری WD

جاروبرقی سطلی صنعتی سری WD کارچر برای کارهای نیمه صنعتی طراحی شده است. این جاروبرقی‌ها برای کارگاه‌های کوچک، گاراژ‌های خانگی، نظافت اتومبیل و نظافت محوطه‌های اطراف خانه کاربرد دارد. این جاروبرقی سطلی صنعتی قابلیت جمع‌آوری مایعات را نیز دارد. جاروبرقی‌های سطلی صنعتی کارچر سری WD دو قابلیت ویژه نیز دارند در بعضی مدل‌ها امکان دمندگی باد نیز وجود دارد.

همچنین در بعضی مدل‌ها یک پریز بر روی دستگاه جاروبرقی سطلی صنعتی قرار دارد که امکان اتصال وسایل برقی نظیر اره، دریل و وسایل کارگاهی را دارد. در این تکنولوژی با روشن شدن وسایل برقی جاروبرقی نیز به طور خودکار روشن می‌شود. البته وسایل برقی کارگاهی که به این جاروبرقی متصل می‌شوند باید دارای یک قسمت استاندارد برای اتصال لوله‌ی خرطومی باشند.

جاروبرقی خانگی کرشر

جاروبرقی سطلی صنعتی سری T

جاروبرقی‌های سری T دارای بدنه‌های بسیار سبک و حجم مخازن کوچک هستند. جاروبرقی سطلی صنعتی سری T دارای موتورهای بسیار کم صدا می‌باشند که در فضاهایی مانند هتل‌ها و بیمارستان‌ها بسیار پرکاربرد می‌باشند. جاروبرقی‌های سطلی صنعتی سری T از نوع خاک می‌باشند. این جاروبرقی گرد و خاک و زباله را هم در مخزن و هم در پاکت مخصوص می‌تواند جمع‌آوری کند.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید