تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

جاروبرقی صنعتی سه موتوره کارشر Kärcher NT 70-3

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل NT 70/3 از رده‌ی جاروبرقی‌های صنعتی کلاسیک کارشر می‌باشد. بدنه‌ی مستحکم از ویژگی‌های این جاروبرقی می‌باشد. همچنین ترولی این جاروبرقی صنعتی که در قسمت پایین جاروبرقی قرار دارد به عنوان ضربه گیر عمل می‌کند. قدرت مانور این مدل نیز بالا می‌باشد.

این دستگاه دارای چهار چرخ می‌باشد. دو عدد چرخ بزرگ ثابت و دو عدد چرخ ترولی در جلو که به همه‌ی جهات چرخش دارد و قدرت هدایت شوندگی بالایی برای این جاروبرقی ایجاد می‌کند.

جاروبرقی صنعتی کارشر NT 70/3 دارای سه موتور می‌باشد. جاروبرقی سه موتوره دارای مزایای زیادی می‌باشد. اول اینکه متناسب با نوع کارایی مد نظر می‌توان قدرت مکش و جریان هوادهی را تنظیم کرد. هر چه تعداد موتور بیشتری را در مدار کار قرار دهید قدرت و جریان هوادهی بیشتر می‌شود.

از مزیت‌های دیگر سه موتور این است که می‌توان همواره یک موتور را به عنوان ذخیره نگه داشت و دو موتور در جریان قرار داشته باشند و هر یک ربع یکی از موتورهای روشن را خاموش کرد و موتور ذخیره را روشن کرد. با این روش هم کارکرد دستگاه متوقف نمی‌شود و هم موتورها می‌توانند زمان خاموشی داشته باشند و استهلاک موتورها کم می‌شود.

جاروبرقی صنعتی کارشر

فیلتر جاروبرقی صنعتی کارشر NT 70/3

فیلتر در جاروبرقی صنعتی نقش بسیار مهمی در محافظت از موتور دارد. جاروبرقی کارشر دو نوع فیلتر دارد. یک فیلتر اصلی که در قسمت ورودی موتور قرار دارد و فیلتر دیگر در حقیقت پاکت جاروبرقی می‌باشد. پاکت‌های جاروبرقی کارشر به گونه‌ای ساخته شده‌اند که می‌توانند به عنوان فیلتر نیز عمل نمایند. فیلتر جاروبرقی NT70/3  کارشر از نوع کارتریجی می‌باشد. نظافت دوره‌ای فیلتر و تعویض به موقع آن در طول عمر موتور جاروبرقی بسیار تاثیرگذار است.

ارزانترین جاروبرقی صنعتی

مخزن جاروبرقی صنعتی کارشر NT 70/3

مخزن جاروبرقی یکی از موارد مهم در انتخاب جاروبرقی صنعتی است. جاروبرقی NT70/3 کارشر دارای ۷۰ لیتر مخزن می‌باشد که در رنج جاروبرقی‌های با مخزن بزرگ محسوب می‌شود. جنس بدنه‌ی مخزن پلی اتیلن فشرده می‌باشد.

همچنین مخزن جاروبرقی NT70/3 کارشر دارای یک شلنگ تخلیه برای تخلیه آسان و سریع مایعات می‌باشد. همچنین لوله‌های اتصال به نازل‌ها در این جاروبرقی از جنس استیل می‌باشد.

قیمت جاروبرقی صنعتی کارشر

مشخصات فنی جاروبرقی صنعتی کارشر مدل NT 70/3

جاروبرقی صنعتی کارشر مدل NT70/3  دارای سه موتور با توان هرکدام ۱۲۰۰ وات می‌باشد. جریان هوادهی هر موتور ۵۶ لیتر بر ثانیه می‌باشد. طول کابل این جاروبرقی ۱۰ متر می‌باشد. صدای تولید شده در زمانی که هر سه موتور روشن باشند ۷۹ دسی بل است. وزن کل دستگاه ۲۷٫۶ کیلوگرم است و ابعاد دستگاه ۵۱ در ۷۴ در ۱۰۱ سانتی‌متر است.

طول لوله‌ی خرطومی جاروبرقی ۴ متر می‌باشد. همچنین طول نازل کف ۴۰ سانتی‌متر است که سرعت نظافت کف را با توجه به طول نسبتا زیاد خود، افزایش می‌دهد.

در ادامه مدل‌های دیگری از دستگاه‌های جاروبرقی صنعتی کارشر آورده شده است. با کلیک بر روی هر یک از تصاویر محصولات به بخش مورد نظر هدایت شده  و می‌توانید مشخصات کاملی از هر یک از محصولات بدست آورید.

جاروبرقی صنعتی سه موتوره

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 30/1

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 30/1 یک دستگاه حرفه‌ای برس دار بوده به منظور نظافت محیط‌هایی که دارای کفپوش هایی مانند فرش و یا موکت،‌ استفاده می‌شود.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 38/2

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 38/2، زمین‌شوی حرفه‌ای برس دار برای نظافت محیط‌هایی که دارای کفپوش مانند فرش و یا موکت هستند استفاده می‌شود.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل BVL 5/1 Bp Pack

جاروبرقی صنعتی مدل BVL 5/1 Bp Pack برای نظافت فضاهای باریک مناسب است. کوله پشتی فوق سبک و قدرتمند بوده و از مواد بسیار مقاوم ساخته شده است.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل T11/1 Classic با فیلتر HEPA

جاروبرقی صنعتی T11/1 Classic HEPA دارای فیلتر HEPA 14 است. این جاروبرقی صنعتی، استحکام بالایی دارد، بادوام و مقرون به صرفه است. موتور ۸۵۰ واتی این مدل، نظافت فوق‌العاده‌ای را رقم می‌زند.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید