تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

خرید بهترین جاروبرقی صنعتی

خرید بهترین جاروبرقی صنعتی

جاروبرقی صنعتی نوعی از جاروبرقی است که برای حجم بالای کاری، زمان استفاده طولانی و آلودگی‌های خاص صنعتی طراحی و تولید شده است. بهترین جاروبرقی صنعتی، جاروبرقی است که بتواند تامین‌کننده‌ی این موارد بوده و در عین حال دارای دوام بالا در محیط‌های صنعتی باشد.

راحتی کارکرد نیز جز مواردی می‌باشد که باید در خرید بهترین جاروبرقی صنعتی در نظر گرفت.

در خرید یک جاروبرقی صنعتی لازم است به نوع بدنه توجه نمایید. بدنه‌ی جاروبرقی صنعتی باید بتواند در محیط‌های صنعتی دوام بالایی داشته باشد. بدنه‌ها معمولا در دو نوع استیل ضد زنگ و پلی‌اتیلن می‌باشند.

در صورتی که وزن عامل مهمی برای تصمیم‌گیری باشد بهتر است از جاروبرقی‌های بدنه پلی‌اتیلن که سبک‌تر هستند استفاده شود و در صورتیکه محیط صنعتی پر رفت و آمد است و احتمال ضربه خوردن بدنه بالاست بدنه‌ی استیل مناسب‌تر است.

در خرید بهترین جاروبرقی صنعتی باید به لوازم و تجهیزات همراه با جاروبرقی نیز توجه کرد که متناسب با نیازها و کاربردهای مورد نیاز در محیط باشند. در انتخاب این لوازم باید نوع آلودگی نیز لحاظ شود. بعلاوه نوع آلودگی در انتخاب فیلتر برای جاروبرقی صنعتی نیز تاثیرگذار است. فیلتر جاروبرقی صنعتی عامل بسیار مهمی در حفاظت از موتور جاروبرقی می‌باشد.

زیرا ذرات گردوخاک در طول زمان تاثیرات تخریبی زیادی بر روی موتور می‌تواند داشته باشد و فیلتر مهم‌ترین عامل حفاظت از موتور در مقابل گردوخاک می‌باشد.

جاروبرقی صنعتی سری IV 100/40

نکته دیگر آن که بیشتر جاروبرقی‌های صنعتی از نوع آب و خاک می‌باشند. موتورهایی که فقط خشک کار می‌کنند و گردوخاک را جمع‌آوری می‌نمایند هوا را از میان سیم‌پیچ موتور عبور می‌دهند که این امر سبب انتقال گرما به بیرون از موتور و خنک شدن موتور می‌شود.

در موتورهای آب‌وخاک به دلیل مرطوب بودن هوای عبوری، هوا به کناره‌های موتور هدایت می‌شود و از میان سیم‌پیچ‌های موتور عبور نمی‌کند و برای خنک کردن سیم‌پیچ‌ها پره‌ای در انتهای موتور قرار می‌گیرد که کار خنک کردن سیم‌پیچ‌ها را انجام می‌دهد.

و اما مهمترین مبحث اینکه برای استفاده کارهای سنگین از یک جاروبرقی صنعتی لازم است موتورهای جاروبرقی جوابگوی این حجم کاری باشند. موتورهای جاروبرقی‌های صنعتی در دو نوع دسته‌بندی می‌شوند. اولین گروه از این موتورها، موتورهای توربینی می‌باشند که دائم‌کار هستند.

این موتورها می‌توانند پیوسته و بدون خاموش شدن هفته‌ها کار کنند. از جاروبرقی‌های صنعتی با موتور توربینی در کارخانه‌هایی نظیر کارخانه‌های کاشی و سرامیک که دارای حجم آلودگی بالایی هستند استفاده می‌شود. نوع دیگر موتورهای جاروبرقی صنعتی، دستگاه‌هایی با موتورهای بای‌پس می‌باشند. بنا به شرایط جاروبرقی از یک موتور تا سه موتور بای‌پس در جاروبرقی‌های صنعتی تعبیه می‌شود.

برای خرید بهترین جاروبرقی صنعتی از برند کارچر لازم است با انواع جاروبرقی‌های صنعتی کارچر آشنایی بیشتری داشته باشید. در زیر به معرفی چند سری از جاروبرقی‌های صنعتی کارچر می‌پردازیم. این دسته‌بندی‌ها براساس نوع موتور تنظیم شده است .

جمع کردن آب با جاروبرقی

جاروبرقی‌های صنعتی کارچر آلمان با موتور توربینی

کارچر آلمان در زمینه جاروبرقی‌هایی با موتور توربینی تولیدات متنوعی را طراحی و تولید نموده است. جاروبرقی‌های سری IV و IVC، جاروبرقی‌های موتور توربینی کارچر هستند که با ابعاد و حجم مخازن گوناگون پاسخگوی طیف وسیع نیازهای بازار و کاربران می‌باشند و به شما کمک می‌کنند تا برای انتخاب و خرید بهترین جاروبرقی صنعتی متناسب با نیاز خود گزینه‌های فراوانی را در اختیار داشته باشید.

جاروبرقی‌های سری IV کارچر آلمان موتور توربینی بوده و به کمک آلیاژهای خاص به کار رفته در تولید موتورها و سیستم گردش هوای مناسب در آنها قادرند به صورت ۳ شیفت و ۲۴ ساعته کار نمایند بدون آنکه مشکلی برای آنها ایجاد شود.

این جاروبرقی‌ها، جاروبرقی صنعتی آب و خاک می‌باشند و قادرند آلودگی‌های مرطوب و خشک را به صورت بی‌وقفه و در حجم بالا نظافت نمایند. حتی اگر شما نیاز به جمع‌آوری مایعاتی مانند روغن داشته باشید این جاروبرقی‌ها گزینه مناسبی برای شما به حساب می‌آیند.

جاروی آب و خاک

موتورهای توربینی این دستگاه‌ها بسیار کارا و قابل اعتماد بوده و به کمترین حد از نگهداری و سرویس نیاز دارند به نحوی که شاید بتوان گفت در این جاروبرقی‌ها نیازی به سرویس و نگهداری وجود نخواهد داشت. فیلتر پلی‌استر نانوکربن به کار رفته در این جاروبرقی‌ها نیز به کاهش نیاز آنها به سرویس و نگهداری کمک شایانی نموده است. جاروبرقی‌های سری IV دارای نشانگر وضعیت فیلتر بوده و در مواقع لزوم فیلتر آنها تنها با یک اهرم تکاننده دستی به سادگی نظافت می‌گردد. این جاروبرقی‌ها علاوه بر مکندگی آلودگی‌ها از قدرت دمندگی باد نیز برخوردار می‌باشند.

جاروبرقی‌های موتور توربینی دائم‌کار کارچر برای صنایع سنگین مانند نفت و گاز، فولاد، آهن، سیمان، نساجی و … گزینه مناسبی محسوب می‌شوند.

از جمله جاروبرقی‌های سری IV می‌توان به مدل IV 100/40, IV 100/55, IV 100/75 و IV 60/30 اشاره نمود.

دسته دیگری از جاروبرقی‌های موتور توربینی کارچر سری IVC می‌باشد این سری از جاروبرقی صنعتی علاوه بر برخورداری از موتور توربینی از استاندارد ضد انفجار نوع Z22 که برای کارکرد در محیط‌های مستعد انفجار مناسب می‌باشد برخوردارند.

موتور قدرتمند و دائم کار دستگاه به همراه خروجی باد فشار قوی، فیلتر کلاس M و بدنه آنتی‌استاتیک از این دستگاه گزینه مناسبی برای محیط‌های مستعد انفجار می‌باشد.

دستگاه‌های سری IVC کارچر دارای دو نوع ورودی مختلف می‌باشند که به اپراتور اجازه می‌دهد در مناطق Z22 و Z22+h برای جمع‌آوری آلودگی‌های ورودی مختص به آن منطقه را انتخاب و خرطومی را به آن وصل نموده و عمل نظافت را به بهترین شکل ممکن به انجام رساند.

جاروبرقی آب کارچر

جاروبرقی‌های صنعتی کارچر آلمان با موتور بای‌پس

در این دسته از جاروبرقی‌ها، کارچر تولیدات بسیار متنوع و گوناگونی را ارائه کرده است از جمله جاروبرقی‌های سریNT، سری T، سری CV و … در میان انواع جاروبرقی‌های کارچر با موتور بای‌پس، جاروبرقی‌های سری NT برای انواع کارهای صنعتی کاربرد داشته و جاروبرقی‌های سری T به عنوان جاروبرقی‌های هتلی کارچر شناخته شده و با موتور توانمند، قدرت مکش بالا و صدای کم برای استفاده در هتل‌ها و فضاهای فرش شده با قالی و موکت مناسب و کاربردی می‌باشند.

با توجه به گستردگی مدل‌های جاروبرقی‌های کارچر ممکن است نتوان همه آنچه را که لازم است بدانید در یک مقاله جای داد و شاید لازم باشد برای دریافت اطلاعات بیشتر و یک مشاوره کاملا تخصصی و خرید بهترین جاروبرقی صنعتی متناسب با نیاز خود با کارشناسان ما در شرکت کارن تجارت بهین تماس حاصل فرمایید.

اما در این مقاله تلاش می‌کنیم برای آشنایی بیشتر شما با انواع جاروبرقی‌های صنعتی کارچر با موتور بای‌پس به معرفی بیشتر جاروبرقی‌های سری NT بپردازیم.

جاروبرقی‌های سری NT کارچر آلمان تبلوری از کیفیت و نوآوری به شمار می‌روند. این جاروبرقی‌ها دارای شاسی محکم، چرخ های روان، موتور های قدرتمند و کم‌صدا، بدنه مقاوم و … می‌باشند. جاروبرقی‌های سری NT از نوع آب‌وخاک بوده و بسته به مدل از یک، دو یا سه موتور بای‌پس بهره می‌برند. در جاروبرقی‌های سری NT کارچر از فیلترهای کارتریجی استفاده شده است که باعث افزایش طول عمر موتور شده و سرویس و نگهداری دستگاه را بسیار آسان نموده است.

جاروبرقی صنعتی NT45/1

از جمله جاروبرقی‌های سری NT جاروبرقی NT 90/2 می‌باشد که یک جاروبرقی صنعتی دو موتوره با بدنه استیل و توانایی نظافت آلودگی‌های خشک و مرطوب می‌باشد. بدنه استیل این جاروبرقی بسیار مستحکم است و این جاروبرقی را در برابر ضربات احتمالی مقاوم می‌سازد.

این دستگاه از چرخ‌هایی روان و بی‌صدا بهره می‌برد و خرطومی تخلیه تعبیه شده بر روی مدل NT 90/2 تخلیه مخزن آب کثیف را در این جاروبرقی بسیار ساده ساخته است. حجم مخزن آب کثیف این دستگاه ۹۰ لیتر می‌باشد که برای کاربردهای صنعتی حجمی مکفی و مناسب است. این جاروبرقی صنعتی از دو موتور بای‌پس بهره می‌برد که امکان استفاده متناوب از موتورها را فراهم می‌نماید. با استفاده از این امکان اپراتور می‌تواند ساعات کاری طولانی‌تری از دستگاه استفاده نماید بدون آنکه به موتور دستگاه فشار زیادی وارد شود.

و حرف آخر اینکه خرید بهترین جاروبرقی صنعتی در نهایت نیازمند کارشناسی دقیق محیط می‌باشد که این کار با دقت بالا توسط کارشناسان شرکت کارن تجارت بهین انجام می‌شود و در صورتیکه قصد خرید جاروبرقی صنعتی را دارید می‌توانید از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید

مطالب مرتبط:

  1. جاروبرقی سطلی
  2. جاروبرقی صنعتی دوموتوره
  3. قیمت جاروبرقی
  4. جاروبرقی هتلی

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 30/1

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 30/1 یک دستگاه حرفه‌ای برس دار بوده به منظور نظافت محیط‌هایی که دارای کفپوش هایی مانند فرش و یا موکت،‌ استفاده می‌شود.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 38/2

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 38/2، زمین‌شوی حرفه‌ای برس دار برای نظافت محیط‌هایی که دارای کفپوش مانند فرش و یا موکت هستند استفاده می‌شود.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل BVL 5/1 Bp Pack

جاروبرقی صنعتی مدل BVL 5/1 Bp Pack برای نظافت فضاهای باریک مناسب است. کوله پشتی فوق سبک و قدرتمند بوده و از مواد بسیار مقاوم ساخته شده است.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل T11/1 Classic با فیلتر HEPA

جاروبرقی صنعتی T11/1 Classic HEPA دارای فیلتر HEPA 14 است. این جاروبرقی صنعتی، استحکام بالایی دارد، بادوام و مقرون به صرفه است. موتور ۸۵۰ واتی این مدل، نظافت فوق‌العاده‌ای را رقم می‌زند.

جاروبرقی صنعتی مدل T 10/1

جاروبرقی خاک قدرتمند، و بسیار مقاوم T 10/1. برای نیازهای صنایع هتلداری، صنایع غذایی و نظافت ساختمان های تجاری مورد استفاده است.

جاروبرقی صنعتی مدل T 8/1 Classic

جاروبرقی صنعتی مدل T 8/1 Classic با عملکرد بسیار عالی  و وزن سبک از جمله جاروهای صنعتی سبک و بسیار پر کاربرد است که کارچر تولید کرده و بسیار مقرون به صرفه است.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید