تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

دستگاه مبل‌شویی کارچر آلمان (301)

دستگاه های مبل شوی حرفه ای کمپانی KARCHER آلمان

دستگاه مبل شویی

برای خرید دستگاه مبل‌شویی کارچر و یا استعلام قیمت مبل شوی کارچر این محصول با شماره ۰۲۱۵۴۰۹۱ تماس بگیرید.

با دستگاه مبل شویی کارچر، مبل‌شویی آسان‌تر از همیشه!

مبل‌شویی می‌تواند به یک کابوس بزرگ در موقع نظافت و تمیزکاری تبدیل شود. شستشوی مبل‌ها باعث می‌شود که ظاهر بهتری داشته باشند، اما دلایل بسیار زیاد دیگری هم وجود دارد که ضرورت نظافت منظم مبل‌ها را حس کنید. یکی از دلایل مهم این است که اغلب بوی ناخوشایند آن‌ها را حس نمی‌کنید. بوی سیگار، بوی غذا، حیوانات خانگی و سایر بوهایی که ممکن است در آن‌ها گیر افتاده باشد. این نکته را هم در نظر داشته باشید که نادیده گرفتن گرد و غبار روی مبلمان پارچه‌ای باعث می‌شود که کاملاٌ در بافت مبل فرو بروند. هرچقدر نظافت مبل‌ها را به تعویق بیندازید، تمیز کردن آن‌ها و حذف گرد و غبار از روی آن‌ها کار بسیار سخت‌تری می‌شود.

استفاده از دستگاه‌های مبل‌شویی چقدر تاثیرگذار است؟

بسیاری از ما نمی‌دانیم نظافت مبل را از کجا و چگونه شروع کنیم. آیا پاک کردن سطح مبل کافی است؟ آیا برای خلاص شدن از میکروارگانیسم‌ها باید ضدعفونی شوند؟ آیا می‌توانیم مبل‌شویی را در خانه انجام دهیم؟

خوشبختانه امروزه شستشوی مبل‌ها نسبتاٌ آسان است، تمام آن‌چه نیاز دارید کمی وقت و ابزارهای عالی است. استفاده از یک دستگاه مبل‌شویی قطعاٌ می‌تواند یکی از مهمترین انتخاب‌ها برای این کار باشد. کارچر دستگاه‌های مبل‌شویی بسیار قدرتمندی با کاربری‌های متنوع دارد که می‌توانید از آن‌ها برای تمیز کردن لایه‌های عمیق و میانی مبل‌ها استفاده کنید.

استفاده از مبل‌‌شوی‌های‌ خانگی کارچر بسیار آسان است. می‌توانید از آن‌ها برای شستشوی کامل و عمیق سطوح مبلمان و صندلی‌هایی با جنس‌های مختلف استفاده کنید وتوانایی از بین بردن گرد و غبارهای روی سطح مبل‌ها را هم دارند. این دستگاه‌های کاربردی و حرفه‌ای با قدرت مکش فوق‌العاده خود می‌تواند تمام آلودگی‌ها و کثیفی‌ها راز عمق تار و پود پارچه‌های مبل بیرون بکشند و سطحی کاملاً تمیز، عاری از هر گونه آلودگی و کاملاٌ خشک را به شما تحویل دهند. با این دستگاه‌های مبل‌شویی حتی می‌توانید عملیات توشویی خودروی شخصی خود را به راحتی و بدون دردسر و هیچ مشکلی انجام دهید. به این نکته توجه داشته باشید که دستگاه‌های شستشوی مبل هیچ گونه آسیبی به سطوح مبلمان وارد نمی‌کنند‌.

نوع دیگری از مبل‌شوی‌های کارچر، برای استفاده‌های صنعتی طراحی شده‌اند. مبل‌شوی‌های کلاس PUZZI با پاشش و مکش آب و مواد شوینده می‌توانند مبلمان شما را شستشو دهند وقدرت نظافت و مانور بالایی دارند. استفاده از این دستگاه هم بسیار آسان است، هزینه‌های آن نسبتاٌ پایین است و تمام وقت قابل استفاده است. همه این‌ها باعث شده که به مبل‌شوی‌هایی کاملاٌ کاربردی تبدیل شوند.

دستگاه‌های مبل‌شویی صنعتی کارچر دارای مدل‌های مختلفی هستند. به عنوان مثال PUZZI10/1 یکی از معروف‌ترین مدل‌های مبل‌شوی‌های صنعتی کارچر در جهان است. این دستگاه دارای دو مخزن است. یک مخزن آب تمیز ۱۰ لیتری و یک مخزن آب کثیف ۹ لیتری. این مخازن قابلیت جدا شدن دارند که کار شارژ و تخلیه آب را بسیار آسان می‌کند.

بدنه این دستگاه مبل شوی از جنس پلی‌اتیلن است که وزن آن را به شدت کاهش داده است. مکنده این دستگاه قدرت مکش ۲۲۰ می‌باشد و قدرت خشک‌کنندگی بسیار بالایی دارد. طراحی بدنه این مبل‌شوی به گونه‌ای است که تمام لوازم بعد از استفاده روی آن قرار می‌گیرد و جایگاه مخصوصی دارد. میزان پاشش مواد شوینده در این دستگاه مبل‌شوی صنعتی ۱ لیتر بر دقیقه می‌باشد. این دستگاه مجهز به نازل بسیار حرفه‌ای مبل‌شویی است که تاثیر بسیار خوبی روی قدرت خشک‌کنندگی دستگاه دارد. زیرا می‌تواند هنگام مکش آب و مواد شوینده کاملا روی سطح منطبق شود.

کارکرد دستگاه مبل‌شویی کارچر

دستگاه مبل‌شویی کارچر دارای دو سیستم پاشنده و مکنده می‌باشد. دستگاه مبل‌شویی دارای یک مخزن مواد شوینده می‌باشد که مخلوط آب و مواد شوینده درون این مخزن ریخته می‌شود. دستگاه‌های مبل‌شویی کارچر دارای قرص‌های مخصوص می‌باشد که بعد از پر کردن مخزن مواد شوینده با آب درون مخزن قرار می‌گیرد و در آب حل شده و آن را تبدیل به یک ماده شوینده قوی می‌کند. همچنین این دستگاه‌ کارچر دارای یک مخزن آب کثیف می‌باشد. فرایند کاری دستگاه مبل‌شویی به این صورت می‌باشد که مخلوط آب و مواد شوینده را به وسیله یک پمپ قوی و از طریق خروجی‌های مخصوص روی نازل مبل بر روی سطح پاشش می‌کند. مواد شوینده به عمق بافت‌ پارچه نفوذ کرده و آلودگی‌ها را در خود حل می‌کند. سپس دستگاه مبل‌شویی با مکشی که توسط موتور مکنده دستگاه ایجاد می‌شود آلودگی‌ها را از عمق بافت پارچه‌ی مبل همراه با آب و مواد شوینده بیرون می‌کشد و به مخزن آب کثیف منتقل می‌کند. قدرت مکش این دستگاه، طراحی نازل و مواد شوینده بر روی کیفیت کار بسیار تاثیرگذار است. نوع نازل‌های مبل‌شویی دستگاه‌های کارچر به گونه‌ای است که کامل بر سطح موردنظر منطبق می‌شود تا حداکثر قدرت مکش را ایجاد نماید. دستگاه مبل‌شویی کارچر با اضافه شدن نازل مخصوص فرش‌شویی قابلیت شستشوی فرش را هم دارد. هم مخزن آب کثیف دستگاه مبل‌شویی و هم مخزن آب تمیز دستگاه مبل‌شویی قابلیت جدا شدن از دستگاه را دارند.

برای خرید دستگاه مبل شوی صنعتی کرشر با کارشناسان کارن تجارت بهین تماس بگیرید.

فرش‌شوی و موکت‌شوی باطری‌دار اتوماتیک BRC 50/70 W Bp

این دستگاه فرش‌شوی برای نظافت فضاهایی با متراژ ۶۰۰ تا ۲۰۰۰ متر مناسب است. از این دستگاه برای نظافت عمقی فضاهایی با میزان آلودگی کم و متوسط استفاده می‌شود.

فرش و مبل شوی صنعتی کارچر Pro Puzzi 400

مبل شوی کارچر Puzzi8 فرش‌شوی صنعتی مدل puzzi 8 یا Pro Puzzi 400 یک دستگاه صنعتی کوچک و سبک وزن است که از لحاظ عملکرد با دستگاه puzzi 8/1 قابل مقایسه است. این دستگاه برای نظافت عمقی فرش‌ و مبل بسیار ایده‌آل است. مکانیزم عملکرد این دستگاه فرش شوی و مبل شوی، استفاده از سیستم [...]

سرامیک‌، فرش و موکت‌شوی کارچر مدل SE 5.100

دستگاه سرامیک‌، فرش و موکت‌شوی کارچر مدل SE 5.100 یکی از بهترین و حرفه‌ای‌ترین دستگاه‌های شستشوی فرش، موکت و مبل در دنیا می‌باشد. این دستگاه دو مخزنه بوده و کارایی بسیار راحتی دارد.

 

ارسال فوری تنها برای استان تهران می باشد.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید