تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

دستگاه مبل‌شوی صنعتی کارچر، فرش‌شوی مبل‌شوی آلمانی

مبل‌شوی صنعتی

دستگاه مبل‌شوی صنعتی کارچر دارای مدل‌های مختلفی می‌باشد. در این متن دستگاه مبل‌ شوی صنعتی PUZZI 10/1  را به شما معرفی می‌کنیم. این مدل یکی از معروف‌ترین محصولات کارچر و به نوعی معروفترین دستگاه مبل‌شوی صنعتی در جهان می‌باشد. این دستگاه دارای دو مخزن می‌باشد. دستگاه مبل‌شوی صنعتی PUZZI10/1 یک مخزن آب تمیز ۱۰ لیتری دارد و یک مخزن آب کثیف ۹ لیتری.

تمام این مخازن قابلیت جدا شدن دارند که کار شارژ آب و همچنین تخلیه آب را بسیار آسان می‌کند. بدنه دستگاه مبل‌شوی صنعتی PUZZI10/1 از جنس پلی‌اتیلن می‌باشد که وزن آن را بسیار کاهش داده است. مکنده دستگاه مبل‌‌شوی صنعتی PUZZI دارای قدرت مکش ۲۲۰ (MBAR) می‌باشد که قدرت خشک‌کنندگی بالایی برای این مدل ایجاد می‌کند. طراحی بدنه این مبل‌شوی صنعتی به گونه‌ای است که تمام لوازم بعد از استفاده روی آن قرار می‌گیرند و جایگاه مخصوص دارند. میزان دبی پاشش مواد شوینده در این دستگاه مبل‌شوی صنعتی ۱ لیتر بر دقیقه می‌باشد. نازل بسیار حرفه‌ای مبل‌شوی صنعتی PUZZI  تاثیر خوبی بر روی قدرت خشک‌کنندگی دستگاه دارد. زیرا می‌تواند هنگام مکش آب و مواد شوینده از سطح کاملا بر روی سطح منطبق شود. یکی از معضلات در دستگاه مبل‌شوی صنعتی تلاطم در مخزن آب کثیف می‌باشد که سبب ایجاد کف در مخزن می‌شود و مخزن را پر می‌کند. طراحی مخزن آب کثیف دستگاه مبل‌شوی صنعتی PUZZI  به شکلی صورت گرفته که از ایجاد کف در مخزن جلوگیری می‌کند که این امر سبب می‌شود مخزن دیرتر پر شود و زمان کارکرد دستگاه طولانی‌تر شود. این دستگاه دارای نازل‌های مخصوص دیگری نیز می‌باشد که امکان شستشوی فرش و موکت و حتی سرامیک را به دستگاه می‌دهد. برای دیدن مشخصات فنی و عکس‌های کامل‌تر دستگاه مبل‌شوی صنعتی به صفحه‌ی اختصاصی آن مراجعه نمایید.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید