تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

مبل شوی خانگی

دستگاه مبل شوی خانگی

لیست مبل شوی خانگی کارچر (قیمت + مشخصات)

پیش از این، برای شستشوی مبلمان و صندلی از روش‌های سنتی و قدیمی استفاده می‌شد. شرکت‌های معتبر سازنده، تجهیزات و دستگاه‌های بسیار کاربردی و حرفه‌ای را تولید و در بازار عرضه کرده‌اند.

شما می‌توانید با استفاده از این دستگاه‌، مبل و صندلی را به صورت کاملاً مکانیزه، با بهترین کیفیت و در کوتاه‌ترین زمان، بشویید. حتی سخت‌ترین لکه‌ها و آلودگی‌های سطوح، با کمک این تجهیزات نظافتی به راحتی و بدون هیچ مشکلی تمیز و از بین می‌روند. کاربری چندگانه دستگاه شستشوی مبلمان، از ویژگی‌های بارز این دستگاه نظافتی است.

با استفاده از نازل‌هایی که به این دستگاه متصل می‌شوند، شما قادر هستید علاوه بر نظافت مبلمان و صندلی، سطوح پرزدار و سخت‌ را، به راحتی شستشو و نظافت کنید.

دستگاه شستشوی مبل و صندلی از لحاظ اقتصادی، صرف انرژی و زمان به صرفه هستند. بنابراین، با توجه به مزایای این دستگاه‌، نیاز استفاده از آنها در منازل احساس می‌شود.

فرش و موکت‌شوی Puzzi 10/1

فرش و موکت‌شوی Puzzi 10/1 شرکت کارچر به سیستم SE (Spray Extraction) مجهز است. در این فرآیند پاشش و مکش رخ می‌دهد. این دستگاه دارای مخزن جداگانه‌ای برای آب کثیف و شوینده است.

مزیت‌های مبل‌شوی مدل Puzzi:

  • مکش بالا
  • طراحی خوب نازل
  • شستشو و خشک کردن همزمان
  • حمل آسان دستگاه
  • طراحی کوچک و جمع و جور
  • موتور مکش سه پروانه

اگر شستشوی مبلمان پارچه‌ای در حدود ۳ یا ۴ ثانیه انجام نگیرد، رطوبت از لایه پارچه‌ای مبل به اسفنج آن نفوذ می‌کند. پس از خشک شدن، اسفنج مبل جمع می‌شود و همین امر باعث آسیب میلمان می‌شود.

در صورت عدم استفاده از دستگاه شستشوی مبل، آب و ماده شوینده جذب مبل شده و ابر هیچگاه به حالت قبلی برنمی‌گردد. همچنین اسفنج از پارچه روی مبل فاصله می‌گیرد.

یکی از عواملی که باعث نفوذ بیشتر آب به درون مبل می‌شود، فرچه کشیدن است. در دستگاه مبل شوی مدل Puzzi آب و ماده شوینده به سطح اسپری و پس از آن مکش می‌شود.

سرعت مکش این دستگاه مبل شوی خانگی، به قدری بالاست که تمامی مراحل در چند ثانیه اتفاق می‌افتد. تنها در عرض چند ثانیه، تمام آلودگی‌ها را جمع می‌کند. سیستم SE یا همان اسپری و مکش، روش استاندارد شستشوی مبلمان است.

به دو دلیل، برای شستن مبلمان نیازی به فرچه نیست. اول اینکه، شستشو نباید به گونه‌ای انجام شود که آب، زمانی برای نفوذ داشته باشد. دوم اینکه، با فرچه زدن، آهار پارچه نیز از بین می‌رود.

برای شستشوی مبلمان، از روش‌های غیر حرفه‌ای هم استفاده می‌شود. برای مثال، در مواردی از دستگاه‌هایی برای پاشش مستقیم آب و مواد شوینده به داخل مبل مورد استفاده می‌شود. با این کار آب و ماده شوینده، به داخل مبل هدایت می‌شود و حجم زیادی از کف روی آن پاشیده می‌شود.

اگر پاشش مستقیم آب و مواد شوینده صورت گیرد، با جذب آب و مواد شوینده، اسفنج خود را جمع می‌کند و پس از خشک شدن، بین مبل و اسفنج فاصله ایجاد می‌شود. علاوه بر اینکه شکل ظاهری مبل را تغییر می‌دهد، ممکن است از مبل نتوان استفاده کرد.

حمل و نقل دستگاه Puzzi

حمل و نقل دستگاه‌های نظافتی، بسیار اهمیت دارد. برخی از دستگاه‌های مشابه، مخزنی ۲۰، ۳۰ لیتری دارند. به دلیل حجم بالای مخزن و در نتیجه سنگین بودن دستگاه، جابه‌جایی با پله امکان پذیر نیست.

اما این دستگاه کوچک، موتور مکش سه پروانه‌‌ای قوی دارد. مشابه آن را در اسکرابرهای ۷۰ لیتری می‌توان مشاهده کرد. موتور سه پروانه‌ای (three stage)، موتوری است که با چرخش ایجاد مکش می‌کند.

تفاوت مبل‌شوی مدل Puzzi و SE5100

اصلی‌ترین تفاوت این دو دستگاه مبل‌شوی، موتور و پمپ آن است. دستگاه مبل‌شوی مدل SE5100 موتوری تک پروانه‌ای آب و خاک دارد که قدرت آن از موتور Puzzi بسیار ضعیف‌تر است.

پروانه موتور چیست؟

هرچه تعداد پروانه موتور بالا باشد، Airflow (میزان هوای مکش شده) نیز افزایش پیدا می‌کند. به اصطلاح، دبی مکش افزایش بالا می‌رود. هر چقدر دبی مکش بالا رود، قدرت موتور برای مکش آلودگی‌هایی مانند آب نیز افزایش پیدا می‌کند.

نازل‌های مخصوص مبل‌شوی

دستگاه مبل شوی مدل Puzzi، دارای نازل مخصوص شستشوی مبلمان و همچنین نازل شستشوی فرش و موکت است. در صورت نیاز می‌توان نازل‌های دیگری برای دستگاه خریداری کرد که برای طی کشیدن، فریم جمع‌آوری آب از روی سطوح سخت مناسب هستند.

نکته قابل توجه درباره نازل دستگاه شستشوی مبلمان Puzzi 10/1 این است که سری جدید نازل‌ها، قابلیت اتصال به تفنگی‌های کلاسیک را دارد. نازل کف دستگاه Puzzi، قابل انعطاف است و با تغییر زاویه دست، حالت آن نیز تغییر می‌کند. این ویژگی باعث می‌شود، اپراتور کمتر خسته شود.

اما در دستگاه مبل‌شوی مدل SE5100، دسته به صورت جلو و عقب حرکت نمی‌کند. و برای استفاده راحت‌تر و جابه‌جایی، می‌توان دسته را بلند کرد. نازل مبلمان در این دو دستگاه هیچ یک منعطف نیستند. اما به دلیل کارایی راحت، نیازی هم به داشتن نازل قابل انعطاف نیست.

نازل گوشه

این نازل که طول زیادی دارد، پاشش و مکش را انجام می‌دهد. نازل گوشه، برای مبلمانی که دارای فرورفتگی هستند و با دسته اصلی مبل‌شوی قابل تمیز شدن نیستند، استفاده می‌شود.

کمپانی معتبر Kärcher آلمان، در تولید انواع تجهیزات نظافتی خانگی و صنعتی در جهان پیشرو است. یکی از محصولات تولید شده این شرکت، دستگاه‌‌های مبل شویی خانگی است که تنوع گوناگونی دارد.

دستگاه مبل شوی خانگی Kärcher، برای شستشوی کامل و اساسی مبلمان و صندلی با جنس‌های مختلف، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این تجهیزات، کاربردی و حرفه‌ای است. با مکش فوق‌العاده، آلودگی‌ها و کثیفی‌ها را از عمق تار و پود سطوح مبل و صندلی بیرون کشیده می‌شود. سطحی کاملاً تمیز، خشک، عاری از هرگونه آلودگی برای شما فراهم می‌کند.

با این تجهیزات نظافتی، می‌توان توشویی خودرو شخصی خود را به راحتی و بدون دردسر انجام داد. دستگاه‌های شستشوی مبل  کرشر، هیچ‌گونه آسیبی به سطوح مبلمان و صندلی وارد نمی‌کنند.

همانطور که ذکر شد مبل شوی‌ کارچر، تنوع گسترده‌ای دارند. ما در ادامه دو دستگاه کاربردی و مکانیزه این کمپانی که مناسب برای شستشوی مبل و صندلی است، معرفی می‌کنیم:

دستگاه مبل شوی خانگی مدل PUZZI 10/1

دستگاه مبل شوی خانگی مدل PUZZI 10/1، از محصولات دسته PUZZI شرکت کارچر است. این دستگاه، نازل‌های متنوعی برای شستشوی مبلمان و صندلی دارد.

مکانیزم و نحوه شستشوی این دستگاه به شکلی است که آب و مواد شوینده (معمولاً به شکل قرص) در مخازن دستگاه گذاشته شده و پس از ترکیب آنها با یکدیگر، عمل پاشش بر روی سطح صورت می‌گیرد.

با استفاده از قدرت مکش بالای دستگاه، به راحتی توان تمیز و خشک کردن سطوح مبل و صندلی را دارد. آلودگی‌ها و رطوبت روی سطح، به مخزن آب کثیف انتقال داده می‌شود. تمامی فرآیندهای پاشش آب و مواد شوینده و مکش آلودگی‌ها، می‌تواند به صورت همزمان انجام گیرد.

مزایای دستگاه شستشوی مبل PUZZI 10/1:

  •  نازل‌های تخصصی و حرفه‌ای برای شستشوی سطوح مختلف
  • داشتن چرخ‌هایی روان برای حمل‌ و نقل و جابجایی آسان
  • هزینه‌های عملیاتی بسیار پایین
  • بدنه مستحکم و مقاوم
  • نیاز حداقلی به تعمیر و نگهداری
  • مصرف حداقلی منابع
  • صدای کم مکنده دستگاه

این دستگاه، یک مبل‌شوی خانگی به حساب می‌آید. به گونه‌ای ساخته شده که قدرت مانور فوق العاده‌ای دارد. این مبل‌شوی، قادر تمیز کردن فضاهای با دسترسی سخت (مانند زیر میزها، صندلی‌ها، گوشه‌ها و زوایا) است.

طراحی مبل‌شوی PUZZI کرشر، کاملاً ارگونومیک بوده و با استفاده از آن اپراتور، احساس خستگی نمی‌کند.

کاربردهای دستگاه شستشوی مبل PUZZI 10/1:

  • منازل مسکونی
  • شرکت‌های خدماتی
  • رستوران‌ها
  • مساجد
  • هتل‌ها
  • سازمان‌ها، شرکت‌ها و ادارات
  • کارواش‌ها و بسیاری اماکن دیگر

مشخصات فنی دستگاه مبل‌شوی خانگی PUZZI 10/1

پهنای مکش در دستگاه مبل شور خانگی مدل PUZZI 10/1 نیز ۲۲۰ میلی‌بار (mbar) است. همچنین میزان راندمان کاری این دستگاه، ۲۰ الی ۲۵ مترمربع در ساعت بوده و فشار پاشش آن، ۱ لیتر در ثانیه (l/min) است.

حجم مخازن آب تمیز و آب کثیف دستگاه به ترتیب ۱۰ و ۹ لیتر و وزن محصول ۱۰٫۷ کیلوگرم است. علاوه بر این، قدرت توان موتور مکش دستگاه مبل‌ شو خانگی مدل PUZZI 10/1، ۱۲۵۰ وات است.

دستگاه مبل شوی خانگی مدل SE 4001 کارچر آلمان

دستگاه مبل شوی خانگی مدل SE 4001 کارچر آلمان، یکی دیگر از محصولات فوق‌العاده کاربردی این شرکت است. این محصول نظافتی همانند مدل PUZZI یکی از شناخته‌شده‌ترین دستگاه‌ها به حساب می‌آید. علاوه بر نظافت مبلمان و صندلی، قادر به نظافت و شستشوی انواع سطوح سخت، پرزدار و پارچه‌ای است.

مزایای دستگاه مبل شوی خانگی مدل SE 4001

شما می‌توانید از این دستگاه، به عنوان جاروبرقی آب‌ و‌ خاک هم استفاده کنید.

  • مکش فوق‌العاده
  • قدرت مانور عالی
  • جابه‌جایی آسان در محیط
  • ایجاد محیطی عاری از ذرات آلرژی‌زا
  • داشتن نازل‌های متنوع
  • تخصصی و بسیار حرفه‌ای
  • مناسب برای نظافت انواع سطوح
  • خشک شدن سریع سطح
  • وزن بسیار سبک
  • طراحی ارگونومیک
  • بدنه و مخازن مستحکم
  • ضد ضربه

با دستگاه مبل شوی کارچر، مبل‌شویی آسان‌تر از همیشه!

شستن مبل، کابوس بزرگ نظافت است. شستشوی مبلمان، باعث می‌شود تا ظاهر بهتری داشته باشند. دلایل بسیار زیاد دیگری در خصوص ضرورت نظافت منظم مبل‌ها وجود دارد.

یکی از مهمترین دلایل، از بین بردن بوی ناخوشایند از وسایل خانه است. منظور بوهایی مانند بوی سیگار، غذا، حیوانات خانگی است. این نکته را هم باید در نظر داشت، نادیده گرفتن گرد و غبار روی مبلمان پارچه‌ای باعث می‌شود این ذرات در بافت مبل نفوذ کنند. هرچقدر نظافت مبل ها را به تعویق بیندازید، نظافت آن‌ها و حذف گرد و غبار به کار سخت‌تری تبدیل می‌شود.

برای خرید مبل شوی خانگی کارچر و یا استعلام قیمت مبل شور این محصولات با شماره ۰۲۱۵۴۰۹۱ تماس بگیرید.

نازل مبل شوی، فرش و موکت شوی SE4001 و SE5100 کارچر

برای استفاده از دستگاه SE4001 و SE5100نیاز به استفاده از نازل شستشوی مبل به صورت جداگانه می باشد. این نازل به شما در شستشوی حرفه مبل کمک خواهد کرد.

سرامیک‌، فرش و موکت‌شوی کارچر مدل SE 5.100

دستگاه سرامیک‌، فرش و موکت‌شوی کارچر مدل SE 5.100 یکی از بهترین و حرفه‌ای‌ترین دستگاه‌های شستشوی فرش، موکت و مبل در دنیا می‌باشد. این دستگاه دو مخزنه بوده و کارایی بسیار راحتی دارد.

 

ارسال فوری تنها برای استان تهران می باشد.

نازل فوم پاش کارچر با ظرفیت یک لیتر

نازل فوم پاش یا کف پاش کمپانی کرشر آلمان دارای ابعاد بسیار مناسب با قابلیت تنظیم زاویه ی اسپری فوم می باشد. این نازل دارای مخزن یک لیتری مواد شوینده بوده که برای سطوح و محیط های مختلفی مناسب است. نازل فوم پاش برای شستشو و نظافت اتومبیل بیشترین کاربرد را دارد.

سرامیک، فرش و موکت‌شوی کارچر مدل SE 4001

دستگاه سرامیک، فرش و موکت‌شوی کارچر مدل SE 4001 از محصولات فوق العاده کاربردی و حرفه ای کمپانی Karcher آلمان برای شستشو و تمیز کردن فرش و موکت می‌باشد. این دستگاه قابلیت نظافت عمق فیبرها را داشته و برای افرادی که از آلرژی رنج می‌برند، بسیار مناسب است.

فرش و موکت شوی صنعتی کارچر مدل BRC 30/15 C

فرش شوی و موکت شوی و مبل شوی صنعتی مدل BRC 30/15 C کارچر یکی از محبوب ترین محصولات کارچر است که برای استفاده صنعتی ساخته شده است.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید