تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

قوانین استفاده از فروشگاه اینترنتی کارن تجارت بهین

به منظور استفاده بهینه از خدمات فروشگاه اینترنتی سایت کارن ‌تجارت‌ بهین و از آنجا که استفاده از این سایت به معنای قبول شرایط مندرج در بخش قوانین است، تقاضا می‌شود شرایط استفاده از سایت کارن‌ تجارت بهین را با دقت مطالعه فرمایید. کلیه اصول و رویه‌های کارن‌ تجارت بهین مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران و قانون تجارت الکترونیک و قوانین حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان است. کاربران نیز متقابلاً موظف به رعایت قوانین مربوط به کاربر هستند. در صورتی که در آینده تغییراتی در قوانین ایجاد شود، در همین صفحه به روزرسانی می‌شود.

کارن‌ تجارت بهین ممکن است لینک‌هایی به وب‌سایت‌های دیگر داشته باشد. این وب‌سایت‌ها به هیچ عنوان تحت کنترل کارن ‌تجارت بهین نیستند و کارن‌ تجارت بهین هیچ گونه مسئولیتی در قبال فعالیت سایت‌های دیگر ندارد. این وب‌سایت‌ها دارای قوانین و سیاست‌های حفظ حریم خصوصی مربوط به خود هستند. به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم حتماً قبل از عضویت و درج اطلاعات خود، قوانین و خط مشی آن‌ها را مطالعه بفرمایید.

 

بخش دیدگاه و ثبت نظر در وب‌سایت کارن ‌تجارت بهین

هدف از ایجاد بخش نظرات، اشتراک‌گذاری تجربه‌ی خرید و کاربری محصولاتی است که به فروش می‌رسد. تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین، در سایت منتشر کنند. بدیهی است که اگر این قوانین رعایت نشود، نظر و دیدگاه کاربر تایید نخواهد شد و در نتیجه در سایت به نمایش در نخواهد آمد.

۱- نام و نام خانوادگی و ایمیل ارسال کنندگان نظر باید مشخص باشد و به طور کامل درج شده باشد.

۲- تنها نظراتی که مرتبط با محصول مورد نظر باشند، تایید خواهند شد. از مطرح کردن بحث‌های متفرقه و غیر مرتبط با محصول جداً خودداری نمایید.

۳- نقد کاربران باید شامل نقاط قوت و ضعف محصول در استفاده عملی و تجربه شخصی فرد باشد. برای ارسال نقد، لازم است کاربران تا حد ممکن از مبالغه و بزرگنمایی در مورد مزایا و معایب محصول خودداری کنند.

۴- لازم است کاربران نظرات خود را به صورت نگارشی و نه گفتاری ثبت نمایند و تا حد ممکن از کوتاه کردن کلمات یا استفاده از ادبیات محاوره‌ای خودداری نمایند.

۵- بهتر است نظرات خود را به صورت کامل در وب‌سایت درج نمایید. حداقل تعداد کاراکتر برای درج نظر، ۳۰۰ کاراکتر است. لازم به ذکر است که رعایت استاندارد تعداد کاراکتر مطلوب برای نقد مناسب ضروری است.

۶- از قرار دادن فضای خالی (Space)، کشیدن بیش از حد حروف و کلمات با استفاده از صفحه کلید، استفاده مکرر از یک حرف یا کلمه و همچنین از بیان مطالب تکراری خودداری کنید.

۷- بهتر است نظرات با حروف و به زبان فارسی نوشته شوند. اما امکان نوشتن نظرات با حروف انگلیسی نیز وجود دارد.

۸- کاربران موظف به استفاده از ادبیات محترمانه هستند. هرگونه توهین به فرد یا افراد دیگر موجب عدم تایید نظرات خواهد شد.

۹- قسمت نظرات سایت، با تالارهای گفتگو یا انجمن‌ها متفاوت است. مطالبی که خارج از این چهارچوب باشند، تایید نخواهند شد.

۱۰- ثبت اطلاعات ارتباطی شخصی، از جمله شماره تلفن در قسمت نظرات ممنوع است و در صورت هرگونه پرسشی با کارن ‌تجارت بهین تماس حاصل فرمایید.

کاربران عزیز در نظر داشته باشند که فروشگاه‌ اینترنتی کارن ‌تجارت بهین، ویرایش نگارشی نظرات کاربران را حق مسلم خود می‌داند. سایر ویرایش‌هایی که برای رعایت قوانین ذکر شده انجام می‌شود، قبل از ثبت نظر به اجازه کاربر نیاز خواهد داشت.

 

کارن‌ تجارت بهین در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشر شده در وب‌سایت هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد. انتشار نظرات کاربران در وب‌سایت به معنای تایید فنی محتویات نیست. از شما کاربران محترم تقاضا می‌شود که این نظرات را مبنای تصمیم‌گیری خود قرار ندهید.

 

سیاست‌های قیمت‌گذاری

سیاست‌های قیمت‌‏گذاری در کارن ‌تجارت بهین مبتنی بر اصول مشتری‌مداری و احترام به حقوق مصرف‌کنندگان گرامی است. در صورت وجود نوسان‌‏ در بازار اگر سفارش محصولی قابل تحویل نباشد، کارن‌ تجارت بهین موظف است در اسرع وقت این موضوع را به سفارش‌‏دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید. لازم به ذکر است در صورتی که کالایی پس از ثبت سفارش شامل تغییر قیمت شود، سفارش به روزرسانی و قیمت جدید اعمال می‏‌شود.

 

محتوای ارائه شده

کارن‌ تجارت بهین نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویس‌ها و خدمات خود می‏‌کند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصلی استفاده می‌کند.
فروشگاه‌ اینترنتی کارن‌ تجارت بهین هیچ‌گونه مسئولیتی در رابطه با حذف شدن صفحه‏‌های سایت خود و یا لینک‏‌های مرده نمی‌‏پذیرد. سروﻳس‌‏های سایت آن‏گونه که هست ارائه می‏‌شود و سایت کارن‌ تجارت بهین تحت هیچ شرایطی مسئولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که می‌تواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى، سرویس‌های میزبان و غیره باشد بر عهده ندارد.

 

نمایندگی

شرکت کارن‌ تجارت بهین نماینده رسمی محصولات کارچر آلمان در ایران است. برای سفارش محصولات این شرکت می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت کارن تجارت بهین سفارش خود را ثبت کنید و یا به صورت حضوری به دفتر اصلی این شرکت واقع در خیابان آزادی، بین خوش و رودکی مراجعه کنید.

شرکت کارن تجارت بهین هیچ‌گونه خدمات فروش یا پس از فروش دیگری ندارد. کلیه سفارشات از طریق دفتر اصلی این شرکت پردازش می‌شود.

تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، کارن ‌تجارت بهین هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد.

راه‌های ارتباطی

 شهر تهران، خیابان آزادی، بین خوش و رودکی، روبروی سازمان حج و زیارت، پلاک ۲۳۴

 ۰۲۱۶۶۹۴۴۰۹۷

 ۰۹۱۲۵۰۹۲۳۸۸

  https://karenco.ir

 info[at]karcherco[dot]ir

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید