تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

نمایندگی کارچر در تهران

نمایندگی کارچر در تهران واقع در ضلع جنوب کیلومتر 26 جاده مخصوص کرج می‌باشد. این فروشگاه بزرگ و مجهز متعلق به شرکت کارن تجارت بهین نماینده رسمی شرکت Kärcher در ایران می‌باشد. در فروشگاه کارچر که در سراسر دنیا به نام Kärcher center شناخته می‌شود طیف وسیعی از محصولات کارچر عرضه می‌شود. اولین کارچر سنتر در شهر تهران بنا شد تا بتوانیم بهترین و حرفه‌ای ترین شیوه‌ی عرضه‌ی محصولات نظافتی را به هم‌وطنان خود ارائه دهیم.

نمایندگی دیگر کرشر در تهران کرشراستور شریعتی واقع در خیابان شریعتی – بالاتر از ظفر – روبروی بیمارستان ایرانمهر – پلاک ۱۳۲۴ است که مشتریان می‌توانند محصولات خانگی برند کرشر را در این نمایندگی بررسی و تهیه فرمایند.

به دلیل محبوبیت و معروفیت محصولات کارچر در سراسر دنیا و به تبع آن ایران افراد زیادی در جهت کسب سود به عرضه‌ی محصولات کارچر در ایران پرداختند که متاسفانه یا به صورت غیرقانونی و از طریق قاچاق صورت می‌گرفت و یا با دید کوتاه‌مدت و تنها برای کسب سود مقطعی بود که در نتیجه هیچ استانداردی برای نحوه‌ی کارشناسی و ارائه خدمات پس از فروش رعایت نمی‌گردید.

اما مدیران کارن تجارت بهین با رسالتی که برای خود قائل بودند که همان عرضه با کیفیت و خدمات پس از فروش حرفه‌ای در کنار انتخاب بهترین برند دنیا در زمینه‌ی دستگاه‌های نظافتی بود زمینه را برای این هدف در بلند مدت فراهم کردند. لذا از همه‌ی مشتریان عزیز که قصد خرید محصولات کارچر را دارند خواهشمندیم هنگام خرید محصولات به کارت گارانتی کارن تجارت بهین که همراه محصولات است توجه نمایند و ترجیحا سعی کنند از فروشگاه مرکزی خرید نمایند یا قبل از خرید از هر فروشنده‌ای تاییدات لازم را از شرکت کارن تجارت بهین کسب نمایند تا در هنگام استفاده از محصولات یا در زمانی که به خدمات پس از فروش نیاز شد دچار مشکل نشوند.

نمایندکی کارچر در مشهد

بخش دستگاه‌های صنعتی در کارچرسنتر تهران

کارچر سنتر کارن در تهران دارای بخش‌های مختلفی است. یک بخش مربوط به دستگاه‌های صنعتی یا به عبارت دیگر حرفه‌ای کارچر می‌باشد. دستگاه‌هایی نظیر کارواش‌های سیار (واترجت)، زمین‌شوی صنعتی (اسکرابر)، جاروبرقی صنعتی، فرش‌شوی صنعتی، مبل‌شوی صنعتی، بخارشوی صنعتی و سوییپر صنعتی می‌باشد.

بخش دستگاه‌های خانگی در کارچرسنتر تهران

بخش خانگی نمایندگی کارچر در تهران شامل جاروبرقی‌ها ی خانگی، انواع بخارشوی‌های کارچر، زمین‌شوی خانگی کارچر، شیشه‌شوی کارچر، دستگاه سرامیک، فرش و مبل‌شوی کارچر می‌شود. کارشناسان کارن تجارت بهین با ارائه راهنمایی‌های دقیق و حرفه‌ای شما را در انتخاب بهینه‌ترین دستگاه برای رفع نیازتان کمک می‌کنند. همچنین با حضور در فروشگاه کارچر می‌توانید کارکرد برخی از دستگاه‌ها را از نزدیک مشاهده کنید.

بخش لوازم جانبی در کارچرسنتر تهران

این بخش شامل لوازم جانبی و برخی قطعات مصرفی محصولات کارچر می‌باشد. به طور مثال انواع پاکت‌های جاروبرقی‌های صنعتی و نیمه‌صنعتی و خانگی کارچر. فیلترهای جاروبرقی‌های کارچر، پک نازل‌های جاروبرقی، انواع نازل‌های دستگاه واترجت، لانس نماشویی برای واترجت، قرص‌های رسوب‌زدایی بخارشوی کارچر، برس‌ها و تیغه‌های لاستیکی برای اسکرابرها و … در فروشگاه کارچر عرضه می‌شود.

بخش مواد شوینده در کارچرسنتر تهران

شرکت کارچر آلمان طیف وسیعی از مواد شوینده بسیار با کیفیت تولید می‌کند. مواد شوینده‌ای نظیر مواد زمین‌شوی مناسب برای سنگ و سرامیک و اپوکسی، مواد لکه‌بر برای انواع سطوح حتی پارچه، موادی برای رفع رد لاستیک بر روی زمین، مواد رسوب‌زدا برای دستگاه‌های واترجت آب گرم، پودر خشک‌شویی فرش و موکت، قرص‌های مخصوص مبل و فرش‌شویی، پودرهای براق‌کننده سنگ و… که همه‌ی موارد ذکر شده در نمایندگی کارچر در تهران (کارچر سنتر کارن) عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید