تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

نمایندگی کرشر Kärcher آلمان

نمایندگی کارچر

راه‌های ارتباطی

فروشگاه کارچر سنتر

تهران – خیابان آزادی – نرسیده به رودکی – روبروی سازمان حج و زیارت – پلاک ۲۳۴

۰۲۱-۶۶۹۴۴۰۹۷ | ۰۲۱-۵۴۰۹۱

کارن تجارت، نمایندگی کارچر (کرشر)

برای ارتباط با کارشناسان کارن تجارت بهین، با شماره ۰۲۱۵۴۰۹۱ تماس بگیرید.

شرکت Kärcher یکی از شرکت‌‌های پیشرو در تولید محصولات نظافت صنعتی و خانگی در جهان است. کرشر آلمان دارای یکی از گسترده‌ترین شبکه‌های توزیع کالا و خدمات پس از فروش در سراسر جهان می‌باشد. به طوری که می‌توان گفت تقریبا در هر کشوری یک نمایندگی کرشر وجود دارد.

به دلیل گستردگی محصولات، همه نمایندگان کرشر در سراسر دنیا از لحاظ دانش و مهارت‌های فنی باید در سطح بالایی باشند تا بتوانند از لحاظ انتخاب درست محصول بین محصولات بسیار متنوع این برند معتبر آلمانی نظرکارشناسی درست و دقیقی به مشتریان ارائه دهند و نظر مشتریان را تامین کنند.

نمایندگی کرشر در ایران

از میان متقاضیان بسیار زیاد، شرکت کارن تجارت بهین به عنوان نماینده کرشر در ایران و برای خدمت‌رسانی به هموطنان عزیز برگزیده شد. شرکت کارن تجارت بهین با فراهم آوردن کلیه استانداردهای مدنظر این برند معتبر، اعم از فضای فروشگاهی، کارشناسان زبده و آموزش‌دیده، سیستم توزیع و انبارداری حرفه‌ای و ارائه خدمات فروش و پس از فروش سطح بالا توانست نظر مساعد کرشر برای اخذ نمایندگی را جلب کند.

نمایندگی کرشر در ایران

کرشرسنتر تهران

کلیه فروشگاه‌های کرشر در دنیا با نام Kärcher center شناخته می‌شوند. کرشر سنتر تهران در خیابان آزادی، بین خوش و رودکی پلاک ۲۳۴ واقع شده است. فروشگاه وسیع کرشرسنتر تهران از بخش‌های مختلفی تشکیل شده که شامل: بخش مربوط به تجهیزات نظافت صنعتی (محصولات حرفه‌ای)، بخش مربوط به محصولات نظافت خانگی، قطعات و لوازم جانبی و بخش مربوط به شوینده‌ها است.

بخش صنعتی شامل دستگاه‌هایی مانند انواع کارواش‌ صنعتی، انواع اسکرابرها و زمین‌شوی‌های حرفه‌ای، واترجت‌ها و کارواش‌های سیار، جاروبرقی‌های صنعتی، دستگاه‌های فرش‌شوی و مبل شوی و سوییپرها می‌باشد. بخش خانگی کارچرسنتر شامل انواع دستگاه‌های نظافت خانگی از قبیل انواع جاروبرقی خانگی، بخارشوی خانگی، مبل و سرامیک شوی، شیشه شوی و سایر محصولات نظافت خانگی کارچر می‌باشد. در بخش مربوط به لوازم جانبی کرشرسنتر می‌توانید انواع لوازم جانبی، قطعات مصرفی، انواع پاکت‌ها و نازل‌های جاروبرقی، قرص‌های رسوب‌زاد و پدهای مخصوص بخارشوی کرشر‌، برس‌ها و تیغه‌های لاستیکی اسکرابر و … را تهیه کنید. همچنین طیف وسیعی از مواد شوینده‌ با کیفیت مناسب سطوح مختلف از قبیل سنگ و سرامیک و اپوکسی، مواد لکه‌بر و پودر خشک‌شویی مخصوص فرش و موکت و … عرضه می‌شود. کارشناسان کارن تجارت بهین با ارائه راهنمایی‌های دقیق و حرفه‌ای شما را در انتخاب بهینه‌ترین دستگاه برای رفع نیازتان کمک می‌کنند. همچنین با حضور در فروشگاه کارچر می‌توانید کارکرد برخی از دستگاه‌ها را از نزدیک مشاهده کنید.

کرشرسنتر هیچ شعبه‌ای در سایر استان‌های کشور ندارد و به صورت کاملا مستقل فعالیت می‌نماید.

کارچر سنتر کارن تجارت

کارن تجارت بهین

شرکت کارن تجارت بهین، نماینده رسمی برند Karcher آلمان در ایران می‌باشد. این شرکت از سال ۱۳۸۸ با هدف ارائه محصولات حرفه‌ای نظافت صنعتی در ایران آغاز به کار کرد. هدف اصلی کارن تجارن بهین ایجاد محیطی امن، خریدی آسان و رضایت‌بخش و پاسخگویی دائمی به مشتریان عزیز می‌باشد. کارشناسان زبده کارن تجارت بهین با پشت‌سر گذاشتن دوره‌های شرکت کرشر شناخت کاملی از محصولات این برند معتبر دارند و متناسب با نیازهای شما بهترین و مناسب‌ترین دستگاه‌ها را از لحاظ فنی، اقتصادی و کیفی به شما پیشنهاد می‌کنند. احترام به حقوق مشتریان جزء اساسی‌ترین سیاست‌گذاری‌های شرکت کارن تجارت بهین است و با رفتاری متعهدانه در نحوه ارائه محصولات و رعایت کامل استانداردهای پس از فروش، همان کیفیتی که Karcher در همه نقاط جهان ارائه می‌دهد را در ایران مهیا کرده است.

کارن تجارت بهین برای پاسخگویی به نیاز مشتریان گرامی به ویژه مشتریان خارج از استان تهران که دسترسی به کرشرسنتر ندارند، اقدام به ایجاد یک فروشگاه اینترنتی رسمی با عنوان کارچرشاپ کرده است. این فروشگاه اینترنتی روزانه محصولات فراوانی را به نقاط مختلف ایران ارسال می‌کند و دارای مجوز فعالیت از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت و نماد اعتماد الکترونیکی، عضو انجمن صنفی کسب‌وکار اینترنتی و عضو ستاد ساماندهی پایگاه‌های اینترنتی می‌باشد.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید