تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

آیا باید یک بخارشوی حرفه‌ای تهیه کنید؟

بخارشوی حرفه ای

بخارشوی حرفه ای

یکی از ساده ترین و بهترین راه ها برای اینکه یک خانه، اداره، دفتر، سازمان و مجتمع تمیز و زیبایی داشته باشد، استفاده از دستگاه ها یا تجهیزات بخارشوی می باشد. این تجهیزات نظافتی و حرفه ای با قابلیت پاشش بخار با فشار و درجه حرارت بسیار بالا انواع لکه های سخت و چسبنده مانند چربی یا گریس، روغن، گرد و غبار را از روی انواع سطوح پاک می گردانند.

سرمایه گذاری بر روی دستگاه های نظافتی مکانیزه به خصوص دستگاه های بخار شوی، علاوه بر اینکه شما را در نظافت و ضد عفونی کردن محیط کمک بسیاری می کند بلکه از نظر هزینه و زمان بسیار مقرون به صرفه هستند. این تجهیزات نظافتی همچنین دارای انواع متفاوتی می باشند.

اگر تصمیم به خرید این تجهیزات حرفه ای گرفته اید بایستی ابتدا با مزایای کلیدی آن آشنا شوید. دستگاه های بخارشوی صنعتی حرفه ای توانایی ضد عفونی کردن انواع سطوح را داشته و توانایی کارکرد در ساعت های طولانی را دارا می باشند.

بخار با فشار و درجه حرارت بالا باعث تحریک شدن چرک و آلودگی شده و به راحتی از سطح جدا می شود، بنابراین سطح را به راحتی می توان نظافت نمود. حتی اگر شما یک فضای کوچک دارید به راحتی می توانید از دستگاه های بخارشوی حرفه ای استفاده نمایید.

بخارشوی سرامیک

مزیت فوق العاده دستگاه های بخارشوی قابلیت مکندگی این تجهیزات می باشند. بدین معنی که بعد از عملیات پاشش بخار و مواد شوینده، تمامی آلودگی ها با کمک جاروبرقی دستگاه به مخزن آب کثیف انتقال داده می شود. سیستم مکش دستگاه های بخارشوی حرفه ای قابلیت جمع آوری آلودگی های خشک و تر را دارد.

همچنین داشتن قابلیت پاشش مواد شوینده از دیگر امکاناتی است که در دستگاه های بخارشوی حرفه ای تعبیه شده است. استفاده از مواد شوینده به همراه بخار، کیفیت نظافت را بسیار بالا می برد.

نکته دیگر این است که بخاری که دارای درجه حرارت بالا است می تواند انواع گوناگون حشرات موذی را به راحتی از بین ببرد. بنبر

یکی دیگر از قابلیت های دستگاه های بخارشوی وجود سیستم فیلتراسیون حرفه ای می باشد. امروزه در بسیاری از این تجهیزات از سیستم فیلتراسیون آبی استفاده می شود. این سیستم فیلتراسیون یک صافی بسیار قوی محسوب شده و از آسیب دیدگی به موتور دستگاه بخارشور جلوگیری می کند.

فرقی نمی کند سطح شما سنگ، سرامیک، موکت و فرش باشد، دستگاه های بخار شوی توانایی نظافت و شستشوی هر نوع سطحی را دارند. همچنین مبلمان و صندلی هر نوع جنسی که داشته باشد با دستگاه های شستشوی با بخار می توان نظافت و شستشو نمود.

بخارشوی های حرفه ای دارای لوازم جانبی متنوعی می باشند. نازل ها عمده این تجهیزات هستند. برای نظافت هر سطحی نازلی جداگانه در نظر گرفته شده است. به منظور نظافت مبلمان نازلی تخصصی، برای شستشوی سنگ و سرامیک نازلی جداگانه و برای سطوح دیگر هم نازل های جداگانه طراحی و ساخته شده است.

بخارشوی کارچر مدل SC 3 UPRIGHT EasyFix

این بخارشوی، نظافت عمیق بدون نگرانی را برای کاربر امکان پذیر می‌کند. از بخارشوی کارچر مدل SC 3 UPRIGHT EasyFix می‌توان برای نظافت آسان بر روی سطوح سخت استفاده کرد. EasyFix بودن دستگاه سبب می‌شود تا جداسازی و اتصال حوله به نازل تسهیل شود. مخزن این بخارشوی، در حین استفاده نیز قابلیت پر کردن دارد.

بخارشوی کارچر مدل SC 2 UPRIGHT EasyFix

بخارشوی کارچر مدل SC 2 UPRIGHT EasyFix، توان تمیز کردن تمامی سطوح را دارد. این مدل بخارشوی، توان از بین بردن ۹۹.۹۹۹٪ ویروس کرونا و ۹۹.۹۹٪ از باکتری‌های معمول خانگی را دارد. گرم شدن بخارشوی تنها چند ثانیه طول می‌کشد و بلافاصله آماده استفاده است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید