تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

طرز استفاده از مبل‌شوی جهت نظافت مبلمان

طرز استفاده از مبل‌شوی جهت نظافت مبلمان

طریقه استفاده از دستگاه مبل‌شوی جهت نظافت انواع مبلمان

نمی‌توانید باور کنید که یک مبلمان با بافت پارچه‌ای چقدر می‌تواند با مرور زمان کثیف و فرسوده شود در حالی که مکش این آلودگی‌های عمیق و به اصطلاح جذب شده در پارچه مبل از طریق دستگاه‌های جاروبرقی کافی نیست، گاهی آلودگی‌ها به درون بافت پارچه می‌رود و همین شرایط نظافت را دشوارتر می‌کند.

اگر تاکنون به فکر تهیه یا خرید دستگاه مبل‌شوی صنعتی نبوده‌اید پیشنهاد ما به شما تهیه هرچه سریع‌تر یک نمونه از این دستگاه‌های پرکاربرد و الزامی در منازل و مکان‌هایی که احتیاج به نظافت بهینه دارد، می‌باشد. سعی کنید با دقت در انتخاب خود بهترین نمونه را بسته به نوع نظافت خود تهیه کنید، نازل‌های اضافه برای بخش‌ها و ناحیه‌های مختلف و بالا بردن کارایی دستگاه از طریق همین کیت‌ها می‌تواند در شستشوی هر چه بهتر انواع سطوح به شما کمک کند.

همیشه اول از دستگاه مکنده استفاده کنید

حتما قبل از شروع فرایند شستشوی کوسن‌ها، پشتی‌ها و بخش قرارگیری دست و بازو را با دستگاه جاروبرقی مکش نمایید تا آلودگی‌های درشت و قابل جمع‌آوری توسط دستگاه وکیوم شود و محیط برای شستشوی اصلی آماده شود. برای انجام این کار می‌توانید از نازل‌ها‌ی مخصوص که برای نظافت شیارها و درزهای بین پشتی‌ها و حد فاصل بین کفی‌ها و پایه‌های مبلمان کاربرد دارد، استفاده کنید. ..

بهترین موکت شوی

در پایان شما می‌توانید کثیفی‌ها یا آلودگی‌هایی که به وسیله‌ی آب تمیز و مواد شوینده بر روی مبل پاشش شده‌اند، به وسیله مکنده جذب شده و از روی سطح مبل به مخزن آب کثیف دستگاه مکش می‌شود را کاملاً ملاحظه بفرمایید.

صحیح است که نظافت باید به صورت کلی انجام بپذیرد اما در شستشوی مبلمان باید به سطوحی که بیشتر از سایر نقاط در معرض آلودگی و همچنین در معرض دید هستند، توجه بیشتری بشود. سعی کنید از بخش رویی مبلمان، دسته‌ها و پشتی‌ها شروع کنید. کوسن‌ها را در انتها شستشو بدهید و اجازه بدهید در محیطی دیگر خشک شده تا آماده قرارگیری بر روی مبل شوند.

بعد از اینکه شستشو کامل شد. ویژگی پاشش آب و مواد‌ شوینده را غیر فعال میکنیم و فقط از مکنده دستگاه برای جذب نم باقی مانده بر روی سطح بهره می‌بریم.

نم موجود بعد از نظافت تا مدت کوتاهی (حدودا چند ساعت) باقی می‌ماند که قبل از استفاده مجدد باید اجازه دهید به طور کامل خشک شود.

سعی کنید آخر شب و قبل از خواب این کار را انجام دهید که تا صبح قبل از بیدار شدن و نشستن، مبل‌ها به طور کامل خشک شده باشند.

قیمت مبل شوی

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید