تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

استفاده از واترجت در نظافت فاضلاب ها

واترجت فاضلاب

واترجت یا دستگاه کارواش صنعتی چیست

برای شستشوی انواع سطوح و محیط های مختلف، روش ها و شیوه های متفاوتی مانند شستشو به روش دستی و شستشو با بکارگیری دستگاه های مکانیزه صنعتی وجود دارد. شستشو به روش سنتی معایب بسیاری دارد که از جمله از آن می توان به: هدر رفتن آب و مواد شوینده مصرفی، صرف انرژی زیاد برای شستشو و در نهایت کسب نتیجه نا مطلوب و از دست رفتن زمان اشاره نمود.

با توجه به مشکلاتی که در شستشو به روش دستی وجود دارد، مخترعین به فکر شیوه ای تازه‌ای برای نظافت افتاده و سعی کردند با کاهش سطح مقطع نازل خروجی در پاشش آب، فشار آب را نسبت به آب شهری چند برابر کنند. بعد ها با روی کار آمدن و بهره گیری از موتورهای الکتریکی قدرتمند و اضافه شدن آن ها به مکانیزم قبلی، دستگاهی به نام واترجت صنعتی اختراع شد.

مکانیزم این دستگاه به این صورت است که فشار آب معمولی با موتور های قدرتمند به فشار بالا تبدیل شده و آب پر فشار از نازل های خروجی بیرون می آید. امروزه از دستگاه واترجت شستشو برای انجام عملیات های مختلف شستشو اعم از نظافت و شستشوی فاضلاب ها استفاده می گردد.

واترجت فاضلاب

نظافت فاضلاب ها از جمله سخت ترین نوع نظافت ها می باشد. در نظافت این گونه مکان ها می بایست به شرایط مختلفی فکر کرد، از نوع دستگاه انتخابی تا میزان آلودگی و گرفتگی لوله ها.

به طور معمول در نظافت فاضلاب ها از این روش ها بهره می برند:

استفاده از فشار بالای آب

استفاده از روش های دستی که امروزه زیاد توصیه نمی شود

استفاده از آب گرم با دمای بالا

نظافت ماشین آلات با واترجت

کاربرد دستگاه واترجت فاضلاب در رسوب زدایی و نظافت لوله های فاضلاب

دستگاه های واترجت مورد استفاده در عملیات تمیزکاری و نظافت لوله های فاضلاب، معمولاً دارای فشار کاری بیش از ۳۰۰ بار می‌باشند. پاشش آب در چنین فشاری قادر به باز کردن هر گونه گرفتگی و جدا نمودن انواع آلودگی و رسوب از دیواره داخلی لوله ها می‌باشد. سودمندی و کارآمدی استفاده از واترجت (کارواش صنعتی) در عملیات باز کردن لوله و شستشوی آن به نحوه عملکرد دستگاه باز می گردد.

فشار بالای آب خروجی از نازل واترجت فاضلاب دارای قدرت کافی برای سست کردن پیوند بین رسوبات و آلودگی های انباشته شده و شکستن آنها می باشد وهمچنین می توان با بکار بردن واترجت فاضلاب آب گرم، از مزیت دمای بالای آب در کنار قدرت پاشش آن بهره برد و سرعت و کیفیت عملیات نظافت را افزایش داد.

از سوی دیگر هنگام کاربرد واترجت، همزمان با فرآیند باز شدن لوله و شستشوی دیواره های داخلی، مواد و پسماند باقی مانده با جریان آب شسته شده و از لوله خارج می شوند.

نظافت راه آب ها و مسیر های فاضلاب

همانطور که می دانید ممکن است در مسیر های آب و فاضلاب ها گرفتگی یا انباشتگی رخ دهد که برای برطرف کردن این مشکلات به دستگاهی احتیاج داریم که به سطوح با دسترسی دشوارتر نفوذ کرده و بتواند فرایند نظافت را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

دستگاه کارواش صنعتی برای این شیوه نظافت از مناسب ترین دستگاه ها به شمار می آید. عدم استفاده از مواد شیمیایی و قابلیت بازیافت آب باقی مانده از شستشو می تواند از برترین ویژگی هایی باشد که این سبک شستشو را از سایر روش ها متمایز کرده است.

شستشوی تجهیزات با واترجت

مزایای کلی استفاده از دستگاه کارواش

استفاده از دستگاه کارواش در فرایند نظافت و شستشوی لوله های فاضلاب و خطوط انتقال مواد در صنایع گوناگون در مقایسه با سایر روش های مورد استفاده، دارای مزایای متعددی می باشد که برخی از آن ها عبارتند از :

-افزایش سرعت و کیفیت عملیات شستشو به نحو چشمگیر.

-انجام همزمان فرآیند شستشوی لوله و حذف پسماند بر جای مانده از محیط.

-سازگار با محیط زیست بعلت عدم استفاده از مواد شیمیایی.

-روش قابل استفاده برای شستشوی لوله ها با طول و قطر متفاوت.

-کاربردی برای انواع لوله های افقی و عمودی.

-امکان تنظیم فشار خروجی از واترجت و قابل استفاده برای جدا نمودن و نظافت انواع رسوبات و آلودگی ها با درجه سختی متفاوت.

-امکان نظافت و تمیز نمودن بخشی هایی از لوله همانند زانویی ها که در روش های دیگر دسترسی به آنها دشوار یا حتی غیرممکن است.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید