تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

دستگاه‌های واترجت صنعتی در جوشکاری‌ها

استفاده از دستگاه های واترجت صنعتی در جوشکاری هااستفاده از دستگاه های واترجت صنعتی در جوشکاری ها

دستگاه های واترجت صنعتی که از آن ها به عنوان دستگاه های کارواش فشار قوی یا شوینده های پرفشار صنعتی یاد می شود، تجهیزاتی بسیار کاربردی و حرفه ای بوده که در صنایع گوناگون به منظور انجام امور نظافتی مورد استفاده قرار می گیرند. از این دستگاه ها یا تجهیزات به منظور حفظ کارایی، بهره وری و تولید در صنایع استفاده می شود.

دستگاه های کارواش به شما این امکان را می دهند که تجهیزات و قطعات خود را به صورت کاملاً مکانیزه شستشو دهید. به جای اینکه از روش ها و ابزارهای سنتی و قدیمی استفاده نمایید که این روش ها دارای مشکلات بسیاری می باشند. دستگاه های واتر جت صنعتی اگر به درستی مورد استفاده قرار نگیرند، ممکن است به خود اپراتور و تجهیزات آسیب جدی برسانند.

پس لازم است قبل از خرید و استفاده از دستگاه های کارواش، مشورت های لازم را با کارشناسان حوزه صنعت نظافت انجام دهید. کمپانی های معتبر تولید کننده تجهیزات نظافتی، دستگاه های واترجت را در انواع آب گرم و آب سرد طراحی و تولید می نمایند. بسته به محیط موردنظر، میزان آلودگی و بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته شده است، نوع دستگاهی که می بایست استفاده شود متفاوت می باشد.

واترجت پارکینگ

در جوشکاری ها به منظور شستشوی مکانیزه و صنعتی تجهیزات جوشکاری از واترجت استفاده می شود. در ادامه به برخی نکات و دستورالعمل هایی که شما را در استفاده از دستگاه های کارواش در جوشکاری ها کمک می نماید، اشاره می نماییم.

– همیشه قبل از استفاده از دستگاه های شستشوی فشار قوی آب، از ایمن بودن محیط آگاه بوده و از تمامی خطراتی که ممکن است در محیط وجود داشته باشد اطمینان کامل حاصل نمایید و آن خطرات را برطرف نمایید.

– همیشه قبل از استفاده از دستگاه های واترجت صنعتی، از لباس، کلاه و عینک مخصوص استفاده نمایید تا شما در صورت ایجاد مشکلاتی نظیر پرتاب شدن شی در زمان پاشش فشار بالای آب، ایمن بمانید.

– در هنگام ارزیابی در مورد عوال خطر زا، همیشه رابطه بین فشار و جریان را درک نمایید.

– در زمان خرید دستگاه حتماً درباره تفاوت های کارواش های بنزینی و برقی از کارشناسان راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

– حتماًَ از دستگاه هایی استفاده نمایید که تکنولوژی ها و فناوری های نوین در آن ها به کار رفته باشد. مثلاً حالت بهینه سازی انرژی، استفاده از پمپ های سرامیکی، نازل های حرفه ای و تفنگی ارگونومیک و … .

– حتماً از لوازم جانبی خود دستگاه واترجت صنعتی تهیه و استفاده نمایید. از تجهیزاتی که متفرقه بوده یا برای خود دستگاه نیست استفاده نکنید.

– دستگاه های کارواش امروزی دارای تکنولوژی ای بوده که عبور مواد شوینده را بدون عبور از پمپ به نازل می رسانند. یعنی بدون عبور از پمپ. در این صورت پمپ دستگاه دچار آسیب و خوردگی نخواهد شد.

– نازل را در جهت مناسب و به صورت مایل برروی تجهیزات جوشکاری قرار دهید تا تمامی آلودگی ها و لکه ها از روی ماشین آلات جوشکاری تمیز نمایید.

– در هنگام شستشو دقت نمایید که جریان پاشش آب و مواد شوینده که از نازل دستگاه واترجت صنعتی خارج می شود، توسط عاملی مسدود نشده باشد.

– شلنگ استفاده شده در دستگاه های کارواش صنعتی می باییت توسط پوششی مانند الیاف فولادین، احاظه شده باشد تا در زمان کار با دستگاه در محیط، دچار پارگی نشوند.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید