تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

استفاده از مواد شوینده در صنایع غذایی

استفاده از مواد شوینده در صنایع غذایی

مواد شوینده یا پاک کننده ها محصولاتی بسیار کاربردی و حرفه ای به منظور استفاده در صنایع گوناگون به خصوص صنایع غذایی و آشپزخانه های صنعتی می باشند و آن ها بسیار موثر در این گونه صنایع هستند. حذف و از بین بردن چربی یا گریس، لکه های روغنی و کثیفی ها و آلودگی های گوناگون به راحتی با استفاده از شوینده های صنعتی از بین می روند. این آلودگی ها می توانند بر روی سطوح کف، سطوح عمودی، تجهیزات صنایع غذایی و آشپزخانه های صنعتی و لوله ها وجود داشته باشند. استفاده از مواد شوینده سازگار با محیط زیست و غیر مضر، علاوه بر اینکه نظافت محیط را رقم می زند، سلامتی افراد را تضمین می نماید. از این رو به شما عزیزان توصیه می شود که از مواد شوینده تخصصی و با کیفیت بالا استفاده نمایید تا علاوه برتاثر گذاری بالا، شما را در چربی زدایی و لکه بری کمک شایانی کنند. هر یک از مواد شوینده صنعتی با توجه تخصصی بودن آن ها در محیط ها یا بخش های متنوعی مورد استفاده قرار می گیرند و دارای راندمان کاری متفاوتی هستند. به علاوه فرمولاسیون فوق پیشرفته این محصولات علاوه بر اینکه نظافت بسیار با کیفیتی را برای شما به ارمغان می آورد، باعث می شود که تجهیزات دچار خوردگی و زنگ زدگی نشوند و از این رو باعث افزایش طول عمر تجهیزات و دستگاه ها می شوند.

ماده های شوینده باید دارای استانداردهای بین المللی ایمنی و سلامت باشند و مطابق با این استانداردها ساخته شده باشند تا در صنایع و محیط های مختلف مشکلی ایجاد نشود و مورد استفاده قرار بگیرند.

یکی از نکات در استفاده از مواد شوینده این است که این محصولات هم می توانند به صورت تکی و هم به عنوان مکمل در دستگاه های نظافتی مانند دستگاه های زمین شوی، دستگاه های کارواش، دستگاه های فرش و موکت شوی، دستگاه های بخارشوی و واترجت صنعتی مورد استفاده قرار بگیرند. امروزه بسیاری از صنایع غذایی از تجهیزات نظافتی به منظور نظافت محیط خود استفاده می نمایند. به عنوان مثال دستگاه های اسکرابر یا زمین شوی قادرند در کمترین زمان ممکن سطوح کف را شستشو و خشک نمایند. این دستگاه های دارای مخازن آب و مواد شوینده می باشند که در نظافت سطوح کف ماده شوینده نقش اساسی ای را ایفا می نماید. ترکیب آب و مواد شوینده بر روی سطح زمین پاشیده شده سپس به وسیله برس های دستگاه سطح زمین برس زده می شود و آلودگی های حاصل توسط مکنده دستگاه به مخزن آب کثیف انتقال داده می شود. همچنین در دستگاه های واترجت یا کارواش می توان از ماده شوینده به عنوان مکمل نظافت استفاده نمود تا ترکیب آب و مواد شوینده با فشار بالا بر روی سطوح پاشده شده و باعث از بین رفتن انواع آلودگی ها باشند.

در انتها یادآور می شویم که ماده های شوینده می توانند انواع متنوعی داشته باشند. از جمله اینکه می توانند به صورت مایع، پودر و قرص مورد استفاده قرار گرفته که همه این ها بستگی به عوامل مختلف دارد.

در انتها یادآور می شویم که قبل از خرید هر نوع ماده شوینده، از برند، کیفیت آن، موارد استفاده آن و بسیاری مسائل دیگر اطلاعات کسب نمایید که بدین منظور کارشناسان مرتبط در این حوزه می توانند شما را راهنمایی نمایند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید