تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

اسکرابر صنعتی

اسکرابر صنعتی

اسکرابر صنعتی

کمپانی کرشر (کارچر) آلمان که سالها است به عنوان رهبر جهانی صنعت تولید دستگاه نظافت صنعتی در حال فعالیت می‌باشد همواره روحیه خلاقیت و نوآوری را در مجموعه خود زنده نگه داشته است و با مطالعه دقیق نیازهای نظافتی صنایع مختلف سعی در پاسخگویی به آنها داشته است. یکی از انواع دستگاه‌های نظافت صنعتی پر کاربرد در سطح جهانی اسکرابر صنعتی می‌باشد که در این مقاله توضیح مختصری درباره انواع آن می‌دهیم.
برای مثال در زمینه تولید انواع مختلف اسکرابر صنعتی همواره نیازهای مشخص و واضحی وجود داشته که تولیدات شرکت‌های مختلف سعی در پوشش آنها داشته‌اند. این نیازهای اولیه عبارتند از:
۱-شستشوی کامل و با کیفیت سطوح
۲-خشک کردن کامل سطوح به شکلی که بلافاصله قابل استفاده باشند.
۳-سرعت مناسب در اجرای امور نظافتی
۴-دوام و ماندگاری بالا

طراحی‌های نوین کرشر

اما کمپانی کرشر این نیازها را الزامات اولیه و بدیهی دستگاه‌های زمین‌شوی صنعتی خود می‌داند و سالها است که به بهترین شکل پاسخگوی این نیازها می‌باشد، کرشر آلمان امروزه سعی در به حداکثر رساندن کارایی و تطابق پذیری محصولات خود با نیازهای جانبی و نقاط ضعف این دستگاه‌ها را دارد. برای مثال در مورد اسکرابر صنعتی همواره صدای ایجاد شده توسط این دستگاه‌ها، مخصوصا در برخی مکان‌های خاص مانند بیمارستان‌ها و مراکز تجاری (گاها نیاز به نظافت مراکز تجاری در زمان فعالیت آنها وجود دارد) مشکلی حل نشده به حساب می آمد.

از همین روی این کمپانی سعی کرد تا جای ممکن اسکرابرهای کم صدا تری تولید کند و در این زمینه به موفقیت‌های چشم گیری نیز دست یافت. اما شاید بهترین نتیجه ممکن را در تولید اسکرابر مدل B 60/10 c یا همان (mopvac) باشد. در ادامه توضیح مختصری درباره انواع اسکرابر صنعتی کارچر در اختیار شما قرار خواهیم داد.

اسکرابر صنعتی مدل B 60/10 C mopvac کرشر

اسکرابر مدل B 60/10 C mopvac کارچر اولین و تنها اسکرابر بدون موتور و متعاقبا بدون نیاز به برق و باطری در دنیا است. همین ویژگی موجب می‌شود تا این زمین‌شوی صنعتی هیچ گونه صدایی ایجاد نکند و برای محیط‌های حساس به آلودگی صوتی مانند بیمارستان‌ها و یا مراکز تجاری ایده آل باشد.
مزیت دیگری که عدم وجود به برق و باطری ایجاد می‌کند، هزینه‌های عملیاتی نزدیک به صفر دستگاه است. به این ترتیب این اسکرابر صنعتی پر فروش و فوق‌العاده کارچر جایزه‌های فراوانی از نمایشگاه‌های تخصصی در سراسر دنیا گرفته است و همچنان هیچ یک از شرکت های رقیب موفق به تولید دستگاه مشابه نشده‌اند.

اسکرابر صنعتی مدل BR 35/12 C Bp packk کارچر

اسکرابر مدل BR 35/12 C Bp pack کارچر نیاز بعدی که معمولا انواع مختلف اسکرابر صنعتی در پاسخگویی مناسب به آن دچار مشکل بودند،قدرت مانور بالا و شستشو در جهت های مختلف بوده و هست.مهندسین کارچر به منظور پاسخگویی به این نیاز اسکرابر مدل BR 35/12 C را طراحی و تولید کرده اند.به جرات می توان گفت که هیچ اسکرابری قدرت مانور و هندلینگ این اسکرابردستی را ندارد.
این دستگاه زمین‌شوی با قدرت شستشو و مانور بالای خود برای کار در محیط هایی که نیاز به نظافت کامل و ایده آل وجود دارد و در عین حال موانع محیطی زیادی نیز در آنها می‌باشد، ایده ال است.

اسکرابر صنعتی مدل  BD 50/60 C Ep classic

یکی دیگر از محدودیت‌های نظافتی اسکرابرها نسبت حجم مخزن به ابعاد دستگاه می‌باشد. یعنی دستگاه‌هایی که ابعاد کوچکی دارند حجم مخزن آنها نیز بسیار کم می‌باشد و برای نظافت محیط‌های بزرگ دچار مشکل می‌شوند و دستگاه‌هایی که حجم زیادی دارند دارای ابعاد بزرگی نیز می‌باشند که قدرت مانور آنها را محدود می‌کند. اما کمپانی کارچر موفق به طراحی و تولید اسکرابر مدل BD 50/60 C Ep classic شد.

این اسکرابر صنعتی با وجود دارا بودن مخزن‌هایی ۶۰ لیتری آب تمیز و آب کثیف، ابعاد نسبتا کوچکی دارد و همین ویژگی این دستگاه زمین شوی را برای شستشوی محیط‌های مختلف مناسب می‌سازد. در ادامه به برخی دیگر از ویژگی‌های انواع مختلف اسکرابر صنعتی نوین کرشر می‌پردازیم.

سیستم  ECCO

این سیستم به منظور بهینه کردن کارایی دستگاه زمین‌شوی بر روی آنها به کار رفته است. به این شکل که سرعت چرخش برس و مکندگی اسکرابر صنعتی را روی یک میزان مشخص تثبیت می‌کند، در این حالت مصرف انرژی دستگاه بهینه می‌شود و اسکرابر می‌تواند شارژ بیشتری نگاه دارد.

EASY OPERATION

به منظور راحت‌تر شدن هر چه بیشتر کار کردن با اسکرابر صنعتی و همچنین به حداقل رسیدن زمان یادگیری اپراتور، این سیستم برای اسکرابرهای کارچر تعبیه شده است. به همین منظور کنترل پنل‌های این اسکرابرها بسیار بزرگ با علائم مشخص می‌باشد. ضمن اینکه حداقل تعداد کلیدها نیز در آنها به کار رفته است.

EASY CONNECT

به منظور راحت تر پر کردن مخزن اسکرابر صنعتی کارچر سیستم easy connect بر روی آنها به کار رفته است. به این معنی که اسکرابر به وسیله آب شهری و با یک شلنگ پر می‌شود.

OIL RESITANT

تیغه‌های لاستیکی به کار رفته بر روی اسکرابر صنعتی کرشر از نوع Oil resistant است. این به این معنی است که جنس این تیغه در مقابل سایش بسیار مقاوم بوده و همچنین سطح را به طور کامل خشک می‌کند.

FACT

کارایی این سیستم به این شکل است که سرعت برس و فشار وارد شده توسط آن را به شکل اتوماتیک، بسته به جنس و شیب زمین تنطیم می‌کند. این آپشن از ویژگی‌های بسیار کاربردی اسکرابر صنعتی کرشر می‌باشد.

DOSE

اسکرابر صنعتی دارای این سیستم به این شکل عمل می‌کند که شما می‌توانید در هر لحظه حجم مواد شوینده در حال ترکیب با آب را  تغییر دهید. مزیت این سیستم در این می‌باشد که به شما امکان می‌دهد تا در هنگام کار کردن با اسکرابر صنعتی زمانی که به سطح آلوده‌تری رسیدید از مواد شوینده بیشتر استفاده کنید و زمانی که به سطح تمیزتری رسیدید غلظت مواد شوینده را کاهش دهید. همین ویژگی هزینه عملیاتی استفاده از انواع اسکرابر صنعتی کارچر را کاهش می‌دهد.

4WD

برخی از انواع اسکرابر صنعتی دارای این قابلیت می‌باشند یعنی هر چهار چرخ آنها دارای قدرت پیشرانه و حرکت هستند تا حتی بر رویی سطوح شیب دار نیز بتوانند به خوبی و بدون هیچ گونه مشکلی فعالیت کنند. در متن بالا بخشی از امکانات و ویژگی‌های انواع اسکرابر صنعتی کرشر بیان شد. اسکرابر صنعتی کارچر دارای انواع مختلف با امکانات متفاوت می‌باشند که با توجه به نیاز نظافتی شما هر یک از آنها را می‌توان انتخاب کرد. کرشر آلمان (بزرگترین و مهمترین تولید کننده انواع محصولات نظافت صنعتی در جهان) شرکت کارن تجارت را به عنوان شریک تجاری و نمایندگی کارچر در ایران تعیین کرده است.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

تنظیم سختی آب در دستگاه بخارشوی SC3

در این ویدیو توضیح داده ایم که چگونه تنظیم سختی آب در بخارشوی SC3 را تنظیم کنید تا رد آب در محل نماند.

با چک لیست نظافتی محیط‌های اداری آشنا شوید.

اگر شما در یک محیط اداری کار می‌کنید، باید از نظافت محیط اطمینان داشته باشید. همچنین فراهم کردن محیطی لذت بخش و سالم برای کارمندان به حفظ روحیه کمک می‌کند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید