تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

جاروبرقی صنعتی در نجاری و صنایع چوب‌بری

جاروبرقی صنعتی در نجاری و چوب بری

جاروبرقی صنعتی در نجاری و صنعت چوب‌بری

چوب‌بری، یکی از قدیمی‌ترین صنایع تولیدی بوده که از دیرباز در راستای تأمین نیازهای جوامع بشری فعالیت داشته است. در این مقاله قصد داریم به کاربرد جاروبرقی صنعتی در نجاری بپردازیم. یکی از بزرگترین دغدغه‌های مدیران این صنایع، جمع‌آوری آلاینده‌ها از محیط کار می‌باشد. آلاینده‌های این صنعت شامل تراشه‌ها و ذرات ریز گرد و غبار (که به بعضی از این مواد خاک اره نیز گفته می‌شود) بوده که از عوامل خطرآفرین در این صنایع است و جمع‌آوری این آلاینده‌ها از اهمیت بسیار ویژه‌ای دارد.

چرا می گوییم خطرآفرین؟ ذرات موسوم به خاک ارده یا براده، قابلیت اشتعال بالایی دارند که تنها یکی از خطراتی است که در این محیط‌ها باعث ایجاد تهدید می‌شود. از دیگر خطرات می‌توان به نفوذ این تراشه و غبارها به ریه و ایجاد بیماری‌های خطرناکی در انسان اشاره کرد. با معلق بودن طولانی مدت این ذرات در هوا، وارد ریه افراد شده و اثرات جبران ناپذیری به جای خواهد گذاشت. بدیهی است که جمع ‌آوری و نظافت ذرات می‌تواند سطح کیفی و تولید را در این گونه صنایع نیز افزایش دهد.

بهترین جاروبرقی آب

مزایای استفاده و خرید جاروبرقی صنعتی در نظافت تراشه‌ها در کارگاه‌های نجاری

همانطور که می‌دانید نظافت به شیوه‌ی قدیمی و سنتی، کارایی و کیفیت نظافت به شیوه امروزی با دستگاه‌های جاروبرقی صنعتی را ندارند. علاوه بر این عدم نظافت مؤثر و با کیفیت این صنایع با توجه به ماهیت اشتعال زا بودن آلاینده‌ها می‌تواند خسارات جبران ناپذیری را در پی داشته باشد. امروزه با کنار رفتن و قدیمی شدن نظافت با شیوه‌های سنتی، فروش جاروبرقی صنعتی به حداکثر میزان خود رسیده و صاحبان یا مالکان این گونه صنایع بیش از پیش استفاده از دستگاه‌های نظافتی را برای نظافت محیط خود ترجیح می‌دهند.

این در حالیست که استفاده از دستگاه‌های جاروبرقی صنعتی در نجاری و نظافت این گونه محیط‌ها با مکش کامل ذرات آلاینده، مانع از انتشار آنها در محیط می‌شود. از طرفی استفاده از تجهیزات جانبی نوین و خرطومی‌های رابط با اتصال مستقیم به دستگاه‌های تراش و مکش تراشه‌ها در مبدأ تاثیر به سزایی در ارتقا کیفیت نظافتی محیط دارند.

از سوی دیگر انتقال این آلاینده‌ها به داخل مخزن جاروبرقی، حمل و نقل دستگاه‌ها را به منظور بازیافت یا خروج از محیط کار تسهیل می‌نماید. بازیافت این آلاینده‌ها با تولید محصولات جانبی می‌تواند نقش مهمی در افزایش سودآوری و بهره‌وری این صنایع داشته باشد. از دیگر مزایای استفاده از جاروبرقی صنعتی، سرعت بالای نظافت و کاهش زمان انجام فرآیند نظافت است. شما می‌توانید برای خرید جاروبرقی صنعتی با شرکت کارن تجارت بهین (نمایندگی رسمی کرشر آلمان) تماس بگیرید و با کارشناسان شرکت مشورت کنید.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 30/1

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 30/1 یک دستگاه حرفه‌ای برس دار بوده به منظور نظافت محیط‌هایی که دارای کفپوش هایی مانند فرش و یا موکت،‌ استفاده می‌شود.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 38/2

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 38/2، زمین‌شوی حرفه‌ای برس دار برای نظافت محیط‌هایی که دارای کفپوش مانند فرش و یا موکت هستند استفاده می‌شود.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید