تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

استفاده از بخارشوی به منظور نظافت هتل

استفاده از بخارشوی به منظور نظافت هتل

استفاده از دستگاه بخارشوی هتلی به منظور نظافت صنعتی هتل ها

هتل ها، مهمانسراها از جمله مکان های بسیار مهم برای امر نظافت می باشند. می توان گفت در صنعت هتلداری بهداشت و نظافت امری لازم و ضروری و دارای اولین اولویت است. مسافران، گردشگران و مهمانان زیادی روزانه به هتل ها مراجعه می کنند. از این رو مهمانان ملاک های خاصی در ذهن خود در نظر می گیرند که اگر بخواهیم مهمترین آن را بیان کنیم، نظافت و پاکیزگی هتل است.

پاکیزگی هتل ها و مهمانسراها باعث ترویج رفاه حال مهمانان و منعکس کننده نمایش تصویر مناسب از هتل برای آنان است که در نتیجه آن افزایش رضایتمندی برای هر دو می باشد. از این رو در صنعت هتلداری، صاحبان این صنایع به منظور رسیدن به این هدف بسیار مهم، از دستگاه ها و تجهیزات مکانیزه و مخصوص استفاده می نمایند که علاوه بر داشتن راندمان کاری بالا، باعث افزایش کیفیت، دقت و سرعت در نظافت هتل شود.

لازم به ذکر است که دستگاه های بسیار متنوعی به منظور پاکیزگی هتل استفاده می شوند که در این مقاله به یکی از دستگاه های محبوب و پرفروش اشاره می نماییم.

دستگاه بخارشوی هتلی یکی از تجهیزات مهم و کاربردی در نظافت و پاکیزگی محیط هتل است. این دستگاه در ابعاد و اندازه های گوناگونی بوده و دارای قابلیت ه و توانایی بسیاری می باشد.

کار بخار تحریک چرک ها و آلودگی ها می باشد. بخار قادر است انواع آلودگی ها مانند قارچ ها، میکروب ها، چربی یا گریس، باکتری ها و … را از بین ببرد و باعث ضد عفونی شدن محیط شود. حتی بخار قادر به از بین بردن جانوران موذی نیز می باشد. در ادامه به برخی از محیط هایی که توسط دستگاه شستشو با بخار بایستی نظافت شوند اشاره می شود.

میکروب زدایی محیط به کمک دستگاه بخارشوی صنعتی

برخی مکان های از هتل که توسط دستگاه بخارشوی هتلی نظافت می شوند

اتاق ها و راهروها از مکان های مهمی می باشند که بایستی توسط دستگاه بخارشوی نظافت شوند.

کف اتاق ها و راهروها معمولاً بیشترین آلودگی را دارند. حال کف می تواند دارای سطوح پرزدار (فرش و موکت) باشد یا می تواند از نوع سنگ، سرامیک و … باشد. علاوه بر کف، دیوارها، پرده ها، شیشه ها، مبل ها، صندلی ها و مهم تز از همه تختخواب ها دارای آلودگی های بسیاری هستند. ابن آلودگی ها باعث ایجاد مشکلات بسیاری از نظر بهداشتی و سلامتی برای افراد ایجاد کند.

دستگاه بخارشوی توانایی لازم را با استفاده از پاشش بخار با فشار و درجه حرارت بالا و نازل های تخصصی و کاربردی به منظور نظافت کل سطوح، دارد. به منظور نظافت کف، از نازل پارویی مخصوص که دارای عرض بلندی می باشد، استفاده می شود. به منظور نظافت سطوح عمودی مانند دیوار و شیشه ها از نازل مخصوص دیگر استفاده می شود.

حتی ناحیه های سخت و کنج ها که از نظر دسترسی سخت هستند،  توسط بخار شوی نظافت می شوند. دستگاه بخارشوی قابلیت تنظیم فشار پاشش بخار را دارد که به وسیله آن می توانید برای نظافت انواع سطوح، فشار بخار را تنظیم نمایید. در اینجا ذکر این نکته ضروری است که فشار پاشش بخار را با واحد بار (bar) انداره گیری می نمایند.

از قابلیت های دیگر دستگاه بخارشوی هتلی امکان پاشش اتواع مواد شوینده به همراه پاشش بخار است. دیگر با استفاده از مواد شوینده نیازی به استفاده از مواد شیمیایی مضر ندارید. فقط این نکته را توجه داشته باشید که مواد شوینده هر نوعی می تواند باشد، فقط اسیدی نباشد.

نکته مهم دیگر استفاده از دستگاه های بخار شور این است که به هنگام اتمام آب داخل مخزن رزرو نیازی به خاموش کردن و روشن کردن دستگاه نیست، بلکه می توانید زمانیکه دستگاه روشن است، آب را  داخل مخزن رزرو اضافه نمایید و با خیال راحت از دستگاه استفاده نمایید.

مهمترین قابلیت دستگاه شستشو با بخار، قابلیت مکندگی آن است. پس از انجام پاشش بخار و ماده شوینده بر روی سطح موردنظر و ضد عفونی کردن آن بخش، باید این آلودگی ها جمع آوری کنید.

دستگاه بخارشوی هتلی با داشتن قابلیت مکندگی قدرتمند که از نوع آب و خاک می باشد، تمام آلودگی ها را از روی سطوح جمع آوری کرده و به مخزن آب کثیف انتقال می دهد.

از بخش های مهم دیگری که بر نظافت آن بسیار تأکید می شود، نظافت و شتستشوی صنعتی سرویس های بهداشتی، شیرآلات و حمام است. با دستگاه های شستشوی با بخار می توانید انواع آلودگی ها، جرم ها، لکه های سرسخت و رسوبات آهکی را از بین ببرید و محیط را ضد عفونی نمایید و آن را برای استفاده مهمانان آماده نمایید.

آشپزخانه هتل ها یکی از محیط هایی دیگری است که بایستی توسط بخارشوی نظافت و ضد عفونی شوند. آشپزخانه تمیز و پاکیزه چیزی است که مهمانان از آن انتظار دارند. بخار سخت ترین لکه ها مانند گریس یا چربی را از روی تجهیزات آشپزخانه نظافت می نماید.

این امر نه تنها محیطی عاری از هرگونه آلودگی را به ارنغان می آورد، بلکه باعث افزایش طول عمر تجهیزات و وسابل آشپزخانه هتل می شود و از سوی دیگر سلامت افراد را تضمین می نماید.

علاوه بر موارد ذکر شده در بالا، با دستگاه های بخارشوی صنعتی می توانید لابی ها، آسانسورها، راه پله های هتل، استخر و سونا و … را نظافت و ضد عفونی نمایید.

بخارشوی کارچر مدل SC 3 UPRIGHT EasyFix

این بخارشوی، نظافت عمیق بدون نگرانی را برای کاربر امکان پذیر می‌کند. از بخارشوی کارچر مدل SC 3 UPRIGHT EasyFix می‌توان برای نظافت آسان بر روی سطوح سخت استفاده کرد. EasyFix بودن دستگاه سبب می‌شود تا جداسازی و اتصال حوله به نازل تسهیل شود. مخزن این بخارشوی، در حین استفاده نیز قابلیت پر کردن دارد.

بخارشوی کارچر مدل SC 2 UPRIGHT EasyFix

بخارشوی کارچر مدل SC 2 UPRIGHT EasyFix، توان تمیز کردن تمامی سطوح را دارد. این مدل بخارشوی، توان از بین بردن ۹۹.۹۹۹٪ ویروس کرونا و ۹۹.۹۹٪ از باکتری‌های معمول خانگی را دارد. گرم شدن بخارشوی تنها چند ثانیه طول می‌کشد و بلافاصله آماده استفاده است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید