تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

برتری کارواش اتوماتیک نسبت به کارواش دستی

مزیت کارواش اتوماتیک

بسیاری از کسب و کار های کوچک از تبلیغات رایگانی که بر روی اتومبیل ها یا کامیون های باری نصب می شود بهره می برند. حالا تصور کنید این ماشین هایی که زمان زیادی را در جاده ها و در شرایط آب و هوایی گوناگون سپری می کنند بسیار آلوده شده و سطوح این کامیون ها را جرم و آلودگی فرا گرفته باشد. چه این آلودگی ها بر روی جزئیات تبلیغ باشد یا حتی روی شیشه های عقب و جلو یا سطوح دیگر، این مهم نیست. مهم این است که بازدید کننده ی آن تبلیغ در نگاه اول چه چیزی را می بیند؟ شاید شخصی که تبلیغ را می بیند مشتری آینده ما باشد. پس بسیار ضروری است که در نگاه اول نسبت به ما کم توجهی نکند.

استفاده از دستگاه های مکانیزه شستشو و نظافت صنعتی مانند (کارواش های اتوماتیک و کارواش صنعتی)، می تواند اتومبیل های شرکت یا کمپانی و یا حتی ماشین های شخصی شما را به بهترین شکل ممکن نظافت کرده و در هزینه ی شست و شوی نیز بسیار صرفه جویی کند.

مزیت کارواش اتوماتیک و مقایسه آن با روش دستی

برخی از کمپانی ها و شرکت های کوچک ترجیح می دهند ماشین های خود را توسط روش شستشوی دستی نظافت کنند ، احساس می کنند این روش مقرون به صرفه تر است. اغلب این افراد بعد از اینکه متوجه می شوند کارواش اتوماتیک می تواند چه مزایای قابل توجهی نسبت به شستشوی دستی داشته باشد متعجب و منقلب می شوند.

صرفه جویی در مصرف آب

در روش شستشو با اسفنج و شلنگ آب، مقدار بسیار زیادی از آب مصرفی هدر رفته و زمان نظافت بیشتر از بازدهی شستشو آب را مصرف کرده ایم، ولی با استفاده از کارواش اتوماتیک می توان به مقدار قابل توجهی (نزدیک به سه چهارم مصرف دستی) میزان مصرف آب را کنترل کرد.

چرخه ی بازیافتی کارواش اتوماتیک

وقتی توسط کارواش اتوماتیک یا روش های مرسوم دستی اتومبیل خود را شستشو می دهید، حجم زیادی از  آب و مواد شوینده ای که برای شستشو استفاده کردیم به مجرا های فاضلاب و یا خود زمین جذب می شود که به دلیل شیمیایی بودن و مشکلات دیگر ، می تواند به محیط و منابع زیرزمینی آسیب وارد کند. با استفاده از کارواش اتوماتیک اهمیت بیشتری به محیط می دهیم به این صورت که خود دستگاه کارواش اتوماتیک فراینده را به عنوان فرایند بازیافتی دارد که از آب و مواد شوینده یکبار استفاده شده، برای استفاده مجدد بهره گیری می کند. به این صورت کمترین پس دادن آب و مواد شوینده رخ می دهد.

صرفه جویی در زمان، صرفه جویی در هزینه

کمتر کسی وجود دارد که عملکرد فوق العاده کارواش های اتوماتیک را نادیده گرفته باشد، این دستگاه ها با سرعت بسیار بالاتری به نسبت شستشوی انسانی (با دست) می توانند فرایند نظافت را به سرانجام برسانند. همین امر باعث محبوبیت و همه گیر شدن استفاده از این دستگاه ها می شود. علاوه بر صرفه جویی در زمان با نکاتی که در بالا ذکر کردیم این دستگاه ها مقدار قابل توجهی در مصرف آب و ماده شوینده صرفه جویی می کنند.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید