تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

بهترین جاروبرقی صنعتی برای محیط‌های صنعتی

بهترین جاروبرقی صنعتی

بهترین جاروبرقی صنعتی

جاروبرقی صنعتی در بسیاری از محیط‌های خدماتی و صنعتی کاربرد دارد. فرقی نمی‌کند که شما صاحب یک هتل، رستوران، مجتمع تجاری، کارخانه، فروشگاه، اداره و شرکت باشید. تمیزی و پاکیزه بودن محیط جزو مهمترین اولویت شما به عنوان صاحب کسب و کارتان می‌باشد. تمیز بودن محیط کارتان تاثیرات فوق‌العاده‌ای دارد.

اگر فرایند نظافت به صورت مکانیزه انجام بگیرد علاوه بر آنکه در وقت و هزینه شما صرفه جویی می‌کند، نظافت باکیفیتی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. تجهیزات متنوع و بسیار باکیفیتی توسط کمپانی‌های معتبر در دنیا ارائه می‌شوند که در این مقاله می‌خواهیم درباره یکی از این تجهیزات صحبت نماییم.

به نظر شما بهترین جاروبرقی صنعتی را کدام برند تولید می‌کند؟

دستگاه جاروبرقی صنعتی، یک نوع دستگاه نظافتی حرفه‌ای، کاربردی و محبوب به منظور نظافت صنعتی و مکانیزه محیط شما می‌باشد.  انتخاب بهترین جاروبرقی صنعتی برای محیط کار خود علاوه بر آنکه همیشه محیطی تمیز و عاری از هرگونه آلودگی داشته باشید، باعث رضایت کارکنان و مشتریان مجموعه می‌شود و باعث می‌شود که ایشان تصویر ذهنی بسیار مثبتی از محیط کار شما داشته باشند.

همچنین دستگاه‌های مکنده حرفه‌ای با دارا بودن سیستم فیلتراسیون پیشرفته، قادرند انواع ذرات بسیار زیر در محیط را به دام انداخته و مانع از ورود مجدد این ذرات و آلودگی‌ها به محیط شوند که این امر باعث حفظ سلامت افراد می‌شود. به خصوص کسانی که دچار حساسیت و بیماری ریوی هستند، این مورد بسیار مفید است. معروف‌ترین نوع فیلتر جاروبرقی‌های صنعتی، فیلتر HEPA نام دارد که در پاکسازی محیط تاثیر به‌سزایی دارد.

 

بهترین جاروبرقی صنعتی

مکنده‌های صنعتی هم با پاکت و هم بدون پاکت مورد استفاده قرار می‌گیرند. پاکت‌های با کیفیت بالا، ضخیم و دارای فیلتر باعث می‌شوند تا تخلیه دستگاه بدون هیچ مشکلی انجام بگیرد. پاکت‌های جارو برقی که دارای کیفیت بالایی هستند می‌توانند مدت زمان زیادی مورد استفاده قرار بگیرند و مدت زمان تعویض فیلترها طولانی باشد.

انواع دستگاه مکنده صنعتی

دستگاه‌های جارو برقی انواع گوناگونی دارند. از یک لحاظ می‌توان آن‌ها را به نوع خاک و خشک و تر تقسیم‌بندی نمود. دستگاه‌های آب و خاک (خشک و تر) قادرند علاوه بر آلودگی‌های خشک، آلودگی‌های از نوع مایعات مانند روغن، آب و نشتی‌های مختلف را از روی سطوح جمع‌آوری نمایند.

از یک لحاظ می‌توان به تعداد و نوع موتورهای به‌ کار رفته در یک دستگاه Vacuum Cleaner اشاره نمود که به صورت بای‌پس و موتور توربینی می‌باشند. دستگاه‌هایی که دارای موتور بای‌پس هستند می‌توانند ساعت طولانی‌مدت کار کنند ولی دائم‌کار نیستند و لازم است بعد از مدت زمانی خاموش گردند و به دستگاه استراحت داده شود تا بعد از خنک شدن موتور، دوباره مورد استفاده قرار بگیرد.

تعداد موتورهای بهترین جاروبرقی صنعتی می‌تواند متغیر باشد تک موتوره، دو موتوره و سه موتوره. بسته به نیاز خود، نوع دستگاه انتخابی متفاوت است. از سوی دیگر دستگاه‌های با موتورهای توربینی وجود دارند که جاروهایی که از این موتور بهره می‌برند قادرند ۲۴ ساعته روشن بمانند بدون آنکه خللی در کار دستگاه ایجاد شود.

اصطلاحاً به این جاروبرقی‌ها، مکنده‌های توربینی دائم‌کار یا مداوم‌کار می‌گویند. این مکنده‌های حرفه‌ای اندازه بزرگی دارند و در محیط‌هایی نظیر کارخانه‌ها، صنایع یا خطوط تولید، انبارها، سوله‌ها و … مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

جاروبرقی صنعتی

مکنده‌های حرفه‌ای مناسب برای صنایع مختلف به صورت سطلی می‌باشند و دارای چرخ‌های روان و باکیفیت در پایین خود هستند و شما قادر خواهید بود بخش‌های مختلف محیط خود را بدون هیچ مشکلی نظافت نمایید. حتی برای نظافت بخش‌های سخت و با دسترسی مشکل می‌توانید از نازل‌های حرفه‌ای دستگاه استفاده نمایید.

این نازل‌ها به راحتی بر روی دسته دستگاه متصل شده و به راحتی می‌توانید انواع آلودگی‌های خشک و تر را جمع‌آوری نمایید. قدرت مکش یکی از پارامترهای مهم در دستگاه‌های مکنده صنعتی است. قدرت مکش معمولاً با واحد mbar و توان موتور با وات (w) یا کیلو وات (kw) اندازه‌گیری می‌شود.

حجم مخزن‌های جاروبرقی صنعتی یکی دیگر از نکات مهم درخرید جاروی صنعتی است. در اماکن صنعتی بزرگ با حجم آلودگی بالا بهترین راه‌حل استفاده از مکنده‌های حرفه‌ای با حجم مخازن بزرگ ۷۰ لیتر به بالا است.

در انتها ذکر این نکته ضروریست که قبل از هر چیز محیط شما می‌بایست کارشناسی شود. پس از کارشناسی محیط و ارائه مشاوره توسط کارشناسان، نوبت به انتخاب دستگاه جارو برقی می‌رسد. انتخاب بهترین جاروبرقی صنعتی با کیفیت همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش برای شما ایده‌آل است.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 30/1

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 30/1 یک دستگاه حرفه‌ای برس دار بوده به منظور نظافت محیط‌هایی که دارای کفپوش هایی مانند فرش و یا موکت،‌ استفاده می‌شود.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 38/2

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 38/2، زمین‌شوی حرفه‌ای برس دار برای نظافت محیط‌هایی که دارای کفپوش مانند فرش و یا موکت هستند استفاده می‌شود.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل BVL 5/1 Bp Pack

جاروبرقی صنعتی مدل BVL 5/1 Bp Pack برای نظافت فضاهای باریک مناسب است. کوله پشتی فوق سبک و قدرتمند بوده و از مواد بسیار مقاوم ساخته شده است.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل T11/1 Classic با فیلتر HEPA

جاروبرقی صنعتی T11/1 Classic HEPA دارای فیلتر HEPA 14 است. این جاروبرقی صنعتی، استحکام بالایی دارد، بادوام و مقرون به صرفه است. موتور ۸۵۰ واتی این مدل، نظافت فوق‌العاده‌ای را رقم می‌زند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید