تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

تفاوت زمین‌شوی صنعتی دستی و سرنشین‌دار

تفاوت های زمین شوی های دستی و سرنشین دار

امروزه می توان گفت اکثر محیط ها و مکان ها (صنعتی و خانگی)، از دستگاه های موسوم به اسکرابر ( زمین شوی ) به منظور نظافت و شستشوی مکانیزه محیط خود استفاده می کنند و دیگر از روش های قدیمی و سنتی نظافت که بسیار مشکل زاست استفاده نمی کنند.

زیرا روش های سنتی و قدیمی نظافت و شستشو، علاوه بر اینکه محیط را آلوده تر می کنند، از نظر بهداشتی و سلامتی برای افراد مجموعه مضر بوده و علاوه بر این بسیار زمانبر و طاقت فرسا است.

کمپانی ها یا شرکت های تولید کننده انواع تجهیزات نظافتی، با طراحی، ساخت و تولید انواع محصولات مکانیزه و بسیار پیشرفته، شما را در فرایند نظافت محیط، یاری می نمایند.

انواع تجهیزاتی که شما را در نظافت و شستشوی سطوح کف کمک می کنند به اسکرابر (زمین شوی) مشهورند. این تجهیزات نظافتی در انواع و اقسام گوناگونی توسط کمپانی سازنده تولید و روانه بازار می شوند.

تقسیم بندی این دستگاه ها را می توان به انواع زمین شوی صنعتی دستی و زمین شوی صنعتی سرنشین دار انجام داد. هرکدام از این تجهیزات دارای ویژگی ها و مزایای به خصوصی می باشند که در ادامه مقاله به این موارد اشاره می نماییم:

قیمت زمین شوی کارچر B50/70 R

شباهت دستگاه های زمین شوی صنعتی دستی و سرنشین دار

کلیه دستگاه های اسکرابر ( زمین شوی ) از لحاظ کارکرد هیچ تفاوتی با هم ندارند. اگر بخواهیم به طور خلاصه مکانیزم کارکرد این تجهیزات را بگوییم همه این تجهیزات آب و مواد شوینده را بر روی سطح زمین پاشش کرده و با استفاده از برسی که در بخش جلویی و پایینی دستگاه قرار دارد، تمامی آلودگی ها و محلول های باقی مانده بر روی سطح زمین را برس زده و به وسیله تیغه عقب دستگاه و سیستم مکنده، این آلودگی ها به مخزن آب کثیف انتقال می دهد.

در انتها با سطحی روبرو می شویم که تمیز و خشک می باشد. سپس بعد از پر شدن مخزن آب کثیف، بایستی آن را در مکانی مناسب تخلیه نمود تا برای استفاده مجدد آماده شود.

تفاوت های دستگاه های زمین شوی دستی و سرنشین دار

دستگاه های شستشو کف نوع دستی، از لحاظ ابعاد و اندازه نسبت به نوع سرنشین دار یا با راننده کوچک تر می باشند. از این رو دارای وزن سبک تر بوده و جابجایی آن ها در محیط و طبقات راحت می باشند. دستگاه های با راننده باعث خستگی کمتر اپراتور و افزایش بهره وری در هنگام عملیات شستشو می شود.

این دستگاه ها نسبت به نوع دستی، مساحت قابل توجهی در زمان مشخص را تمیز و شستشو می کنند. از نوع دستی معمولاً برای نظافت محیط های با مساحت کمتر استفاده می شوند. بسیاری از اپراتورهایی که قبلاً از زمین شوی های دستی استفاده می کردند و دستگاه خود را به سرنشین دار تغییر داده اند، این مورد را تجربه کرده اند که چقدر مکانیزم نافت در این تجهیزات بسیار راحت می باشد.

قدرت مانور اسکرابرهای با راننده نسبت به نوع دستی به خصوص در مکان های تنگ و باریک بیشتر است. این مورد را خصوصاً می توانید در فروشگاه های بزرگ و هایپرمارکت ها به منظور نظافت بین قفسه ها مشاهده نمایید.

برس های اسکرابر به دو صورت دیسکی و رولی می باشند که بنا به مدل دستگاه می توان از یک یا هر دو برس استفاده نمود. قطر برس و پهنای خشک کنندگی عاملی مهم و بسیار موثر در کف شورها بوده که بنا بر نوع دستی یا سرنشین دار بودن دستگاه، متفاوت است.

اسکرابرها دارای مخازن آب تمیز و آب کثیف هستند. حجم مخازن در زمین شوی های دستی کمتر از زمین شوی های با راننده می باشند. در برخی از زمین شوی های سرنشین دار، حجم مخازن آب تمز و آب کثیف تا ۳۰۰ لیتر هم می رسد.

زمین شوی های دستی هم به صورت برقی و هم به صورت شارژی طراحی و تولید می شوند. ولی زمین شوی های سرنشین دار فقط به صورت شارژی می باشند. از لحاظ تعداد باطری و نگه داری شارژ، زمین شوی های با راننده دارای تعداد باطری و نیز میزان نگه داری شارژ باطری بیشتری نسبت به نوع دستی می باشند.

تفاوت دیگر، قیمت این تجهیزات است. زمین شوی های دستی نسبت به نوع سرنشین دار، قیمت پایین تری دارند. پس بودجه کافی هم عاملی دیگر در بیان تفاوت های زمین شوی های دستی و سرنشین دار است.

در انتها می بایست به این نکته توجه داشته باشید که قبل از انتخاب و خرید دستگاه، با کارشناسان مربوطه مشورت نمایید تا بتوانند بهترین مشاوره و راهنمایی را به شما عزیزان داشته باشند. بسته به مساحت، میزان آلودگی، بودجه موردنظر و … می توانید دستگاه خود را انتخاب نمایید.

اسکرابر صنعتی کارچر مدل BR 30/4 C Bp

اسکرابر صنعتی کارچر مدل BR 30/4 C Bp سبک، جمع و جور و باتری دار است. استفاده از این دستگاه کار بدون وقفه را برای کاربر امکان پذیر می‌کند. علاوه بر اینکه فضا بلافاصله قابل استفاده خواهد بود. این اسکرابر تنها ۱۴ کیلوگرم وزن دارد.

اسکرابر (زمین شوی) صنعتی مدل BD 45/40 C Ep

برای استفاده از دستگاه اسکرابر مدل BD 45/40 C EP، کاربر پشت دستگاه ایستاده و از آن استفاده می‌کند. عرض عملکرد این دستگاه 450 میلیمتر بوده و لوازم جانبی استانداردی دارد. این مدل اسکرابر برای محیط‌های بین 400 تا 1.100 متر مربع مناسب است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید