تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

جاروبرقی خاک

جاروبرقی خاک

‌جاروبرقی صنعتی خاک

جاروبرقی صنعتی دارای انواع مختلفی داشته که از جمله آنها می‌توان به جارو برقی دائم کار، جارو برقی ضد انفجار، مکنده آب و خاک و جاروبرقی خاک اشاره کرد. جاروبرقی‌ها به لحاظ نوع موتور نیز به دو دسته مکنده سه فاز و یا جارو برقی تک فاز تقسیم می‌شوند. به منظور آشنایی بیشتر با هر یک از جاروبرقی‌های صنعتی به صفحه دستگاه‌های حرفه‌ای و صنعتی رفته و بر روی محصولات جاروبرقی صنعتی خاک کلیک نمایید.

در این نوشتار می‌خواهیم اطلاعات مختصری درباره دستگاه‌های جاروبرقی خاک یا مکنده هتلی ارائه دهیم. دستگاه‌های جاروبرقی خاک نوع خاصی از محصولات مکنده صنعتی می‌باشند که صرفاً به منظور جمع‌آوری گرد و غبار کاربرد دارد. این دستگاه‌ها معمولاً وزن بسیار کمی داشته و به همین دلیل حمل و نقل آنها به سادگی صورت می‌پذیرد. دو مدل از جاروبرقی خاک کرشر آلمان عبارتند از T 7/1 و T 14/1.

برای آشنایی بیشتر بر روی عکس هر محصول کلیک کنید تا اطلاعات بیشتری در مورد این محصولات به دست آورید.

دستگاه جاروبرقی خاک مدل T 7/1 کارچر آلمان

جاروبرقی خاک T 7/1

دستگاه جاروبرقی خاک مدل T 14/1 کارچر آلمان

جاروبرقی خاک T 14/1

مزایای دستگاه‌های مکنده خاک کمپانی کارچر آلمان

در ادامه به مزایای انواع مکنده خاک کمپانی Kärcher آلمان اشاره شده و توضیحاتی درباره این مزایا ارائه می‌شود:

طراحی نوین و ارگونومیک جاروبرقی خاک کارچر

جاروبرقی صنعتی هتلی کلاس کلاسیک به تازگی مورد طراحی مجدد قرار گرفته تا بیش از پیش کاربردی باشد. اصول ارگونومی در طراحی جدید این مکنده صنعتی خاک به طور کامل رعایت شده تا اپراتور به سادگی بتواند با آن کار کند.

جایگاه نصب نازل‌های مختلف بر روی بدنه مکنده خاک کلاس کلاسیک

از آنجایی که این محصول کارچر به منظور استفاده توسط شرکت‌های خدماتی و در فاز صنعتی طراحی شده، تمامی مشخصات آن به منظور پاسخگویی به همین نیاز در نظر گرفته شده است. برای مثال جایگاه مخصوصی به منظور قرار گرفتن نازل‌ها و متعلقات دستگاه بر روی آن تعبیه شده است. از دیگر مزایای این سری مکنده‌های کارچر می‌توان به وزن سبک، فیلتراسیون بسیار قوی و صدای کارکرد ناچیز اشاره کرد.

جاروبرقی‌های چندمنظوره کرشر

محصولات کارچر آلمان

کارچر آلمان بزرگترین و مهمترین تولیدکننده دستگاه‌های نظافت صنعتی در جهان، شرکت کارن تجارت بهین را به عنوان شریک تجاری و نمایندگی کارچر در ایران تعیین کرده است. به منظور آشنایی بیشتر با هر یک از محصولات کمپانی Kärcher آلمان با شماره تماس‌های شرکت کارن تجارت بهین تماس حاصل فرمایید و با کارشناسان این شرکت مشورت نمایید.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 30/1

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 30/1 یک دستگاه حرفه‌ای برس دار بوده به منظور نظافت محیط‌هایی که دارای کفپوش هایی مانند فرش و یا موکت،‌ استفاده می‌شود.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 38/2

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 38/2، زمین‌شوی حرفه‌ای برس دار برای نظافت محیط‌هایی که دارای کفپوش مانند فرش و یا موکت هستند استفاده می‌شود.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل BVL 5/1 Bp Pack

جاروبرقی صنعتی مدل BVL 5/1 Bp Pack برای نظافت فضاهای باریک مناسب است. کوله پشتی فوق سبک و قدرتمند بوده و از مواد بسیار مقاوم ساخته شده است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید