تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

جاروبرقی دائم کار

جاروبرقی دائم کار

جاروبرقی دائم کار

امروزه وظایف به شکل تخصصی و حرفه‌ای دنبال بوده و این مسئله در صنایع مختلف نیز به همین شکل است. تمامی بخش‌های صنعتی نیز، کارها و امورات خود را با استفاده از دستگاه‌های جدید و تخصصی انجام می‌دهند. یکی از این امور، نظافت محیط‌های صنعتی است. یکی از دستگاه‌های نظافت صنعتی بسیار پر کاربرد، جاروبرقی دائم کار می‌باشد. جاروبرقی دائم کار نوع خاصی از جاروبرقی صنعتی بوده که در این نوشتار با آن آشنا خواهیم شد.

جاروبرقی صنعتی دائم کار در محیط‌های بزرگ صنعتی مورد استفاده قرار گرفته و متناسب با نیازهای نظافتی کارخانجات بسیار بزرگ صنایع سنگین مانند فولاد، نفت و گاز‌، سیمان، آهن و خودرو استفاده می‌شود. مکنده‌های خاک، آب و خاک، مکنده‌های با قابلیت کار مداوم و مکنده ضد انفجار قسمتی از تنوع مکنده‌های صنعتی بوده که هر یک پاسخگوی یک کاربری خاص است. در برخی از کارخانجات، مراکز یا صنایع بسیار بزرگ به دلیل حجم کاری بالا، میزان آلودگی محیط و مساحت بالای مجموعه نیاز به استفاده از مکنده صنعتی دائم کار است. این نوع وکیوم صنعتی برای استفاده مداوم و ۲۴ ساعته طراحی و ساخته شده است.

جاروبرقی‌های چندمنظوره کرشر

ویژگی‌های مکنده دائم کار

طراحی ارگونومیک

وقتی یک دستگاه برای استفاده مداوم و ۲۴ ساعته طراحی و ساخته می‌شود، طراحی آن باید به گونه‌ای باشد که اپراتور در استفاده از آن دچار خستگی نشود و بتواند برای ساعت‌های طولانی به راحتی با آن کار کند. این اصول در دنیای طراحی تحت عنوان “ارگونومی” شناخته می‌شود. اصول ارگونومی در طراحی جاروبرقی دائم کار کارچر به شکل کامل رعایت شده است.

حمل و نقل آسان

استفاده از مکنده دائم کار در محیط‌های صنعتی مستلزم جابجایی دستگاه به بخش‌های مختلف محیط است. از این روی طراحی این مکنده صنعتی باید به گونه‌ای باشد که حمل و نقل آن کار ساده‌ای باشد. برای تسهیل حمل و نقل جاروبرقی صنعتی و بالا رفتن قدرت مانور آن، باید فاکتورهای متفاوتی را رعایت کرد.

چرخ‌های این دستگاه، باید بسیار روان و با قدرت مانور بالایی باشد که حمل و نقل را آسان کند. بدنه جاروبرقی دائم کار تا حد ممکن سبک و کوچک ساخته شده تا مانعی بر سر حمل و نقل نباشد. علاوه بر اینکه دستگیره‌های جاروبرقی دائم کار باید طوری طراحی شود که جابجایی دستگاه را ساده کند.

موتور قدرتمند

دستگاه‌های مکنده به گونه‌ای هستند که موتور آنها پس از مدت مشخصی داغ کرده و باید مدتی خاموش شوند. اما موتورهای جاروبرقی‌های صنعتی دائم کار ساخت کارچر اینگونه نیست. جنس آلیاژ به کار رفته در این موتورها و سیستم گردش هوای آنها، به شکلی است که امکان روشن بودن و نظافت ۲۴ ساعته را دارند. گذشته از تمامی موارد ذکر شده، لوازم جانبی جاروبرقی صنعتی با تنوع بسیار بالا و با قابلیت فراوان کارچر در نظر گرفته شده است تا بتواند پاسخگوی نیازهای متفاوت نظافتی باشد.

جاروبرقی صنعتی کرشر

انواع جاروبرقی دائم کار کارچر

۱- جاروبرقی دائم کار IV 100/40 کارچر

۲- جاروبرقی دائم کار IV 100/55 کارچر

۳- مکنده مداوم کار IV 100/75 کارچر

۴- مکنده قدرتمند IV 60/30 کارچر

۵- مکنده قدرتمند IV 60/36-3 کارچر

شما می‌توانید با توجه به نیازهای نظافتی خود هر یک از این مدل‌ها را انتخاب کرده و استفاده نمایید.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 30/1

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 30/1 یک دستگاه حرفه‌ای برس دار بوده به منظور نظافت محیط‌هایی که دارای کفپوش هایی مانند فرش و یا موکت،‌ استفاده می‌شود.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 38/2

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 38/2، زمین‌شوی حرفه‌ای برس دار برای نظافت محیط‌هایی که دارای کفپوش مانند فرش و یا موکت هستند استفاده می‌شود.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل BVL 5/1 Bp Pack

جاروبرقی صنعتی مدل BVL 5/1 Bp Pack برای نظافت فضاهای باریک مناسب است. کوله پشتی فوق سبک و قدرتمند بوده و از مواد بسیار مقاوم ساخته شده است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید