تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

جاروبرقی سطلی و مکنده سطلی Kärcher

جاروبرقی سطلی

بررسی انواع جاروبرقی سطلی کارچر

از جمله پر کاربرد ترین دستگاه های نظافتی می توان به دستگاه جاروبرقی سطلی اشاره کرد. دستگاه های مکنده در انواع مختلف و به منظور استفاده در محیط های متفاوت طراحی و ساخته می شوند.

از نظر نوع کاربرد جاروبرقی آب و خاک، مکنده خاک (هتلی)، مکنده دائم کار و جارو برقی ضد انفجار از مهم ترین آن ها می باشد. از نظر بدنه نیز جاروبرقی سطلی از پرکاربرترین انواع این دستگاه نظافتی می باشد.
کارچر آلمان نیز به عنوان بزرگترین تولید کننده های انواع دستگاه نظافت صنعتی نیز انواع مختلف این محصولات از جمله جاروبرقی سطلی را در حجم انبوه تولید و روانه بازارهای جهانی می کند.

در بخش پایینی شما با انواع جاروبرقی سطلی کمپانی کارچر آلمان آشنا می شوید.
به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره هر یک از دستگاه های جاروبرقی صنعتی بر روی عکس دستگاه کلیک نمایید تا بتوانید اطلاعات لازم درباره هر محصول بدست آورید.

جاروبرقی سطلی مدل NT 27/1

جاروبرقی سطلی مدل NT 27/1 کمپانی Kärcher آلمان از نوع تر و خشک این کمپانی شهیر آلمانی است.

حجم مخزن زباله این مکنده صنعتی ۲۷ لیتری بوده و دارای دو نوع بدنه می باشد. ( بدنه فلزی و بدنه فایبرگلاس ).

این مکنده آب و خاک کمپانی Kärcher آلمان دارای ویژگی هایی از قبیل: وزن سبک، طراحی ارگونومیک، حمل و نقل ساده، فیلتر کارتریجی و … می باشد. از لحاظ مشخصات فنی این محصول دارای توان موتور ۱۳۸۰ وات و توان مکش ۲۰۰ mbar است. همچنین لوله مکش این محصول از نوع استیل است.

جاروبرقی سطلی

جاروبرقی سطلی مدل NT 38/1

جاروبرقی سطلی مدل NT 38/1 کمپانی Kärcher آلمان از مکنده های نوع آب و خاک این کمپانی می باشد.

اگر بخواهیم از ویژگی های این دستگاه بگوییم می توان به ابعاد مناسب و بدنه محکم این محصول اشاره کرد. بدنه این محصول از جنس استیل بوده که در برابر ضربات احتمالی از خود مقاومت نشان می دهد.

این دستگاه مکنده  سطلی یا وکیوم دارای موتوری با قدرت ۱٫۵ کیلو وات بوده که قابلیت جمع آوری زباله تر و خشک را دارا می باشد. حجم مخزن زباله دستگاه جاروبرقی سطلی ۳۸ لیتر بوده و توان مکش دستگاه ۲۲۷ mbar است.

جاروبرقی سطلی

جاروبرقی سطلی مدل NT 70/3

جاروبرقی سطلی مدل NT 70/3 کمپانی Kärcher آلمان از مکنده های قدرتمند و پرفروش شرکت معتبر آلمانی است.

این وکیوم قدرتمند دارای ۳ موتور بوده و توان هر یک از موتورها ۱۲۰۰ وات می باشد که در مجموع ۳۶۰۰ وات یا ۳٫۶ کیلو وات می شود. محصول در صنایع گوناگون و محیط های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

حجم مخزن زباله این دستگاه ۷۰ لیتری بوده و بدنه آن از جنس پلی اتیلن محکم و مقاوم می باشد. چرخ های روان مکنده صنعتی توانایی مانور بالا وکیوم در محیط های گوناگون را به دستگاه می دهد.

در صورت نیاز با نظافت با قدرت مکش بالا بایستی هر سه موتور محصول روشن شود و در غیر این صورت می تواند به دلخواه یک یا دو موتور را بسته به شرایط محیط استفاده نمایید.

توان مکش این مدل ز جاروبرقی سطلی کمپانی Kärcher آلمان ۲۰۸ mbar بوده و حداکثر سطح صدای دستگاه ۷۹ db است.

تجهیزات همراه این محصول خرطومی تخلیه ۴ متری و نازل کف آب و خاک ۴۰۰ میلیمتری است.

مکنده سطلی

جاروبرقی سطلی دو موتوره مدل NT 90/2

دستگاه مکنده سطلی مدل NT 90/2 کمپانی Kärcher آلمان از دستگاه های دو موتوره این کمپانی معروف و موفق است.

این مکنده سطلی قدرتمند دارای حجم مخزن زباله بزرگ ۹۰ لیتری است. مکنده صنعتی مدل NT 90/2 کارچر آلمان به شکل کاملاً ارگونومیک و استاندارد طراحی شده و دارای چرخ های مناسب و روان برای جابجایی یا حمل و نقل بسیار راحت دستگاه می باشد.

این دستگاه جاروبرقی سطلی دارای خرطومی برای تخلیه مخزن و با توان مکش ۲۲۵ mbar است. توان موتور این محصول نیز ۲/۳ کیلو وات یا ۲۳۰۰ است.

از جمله تجهیزاتی که همراه این مکنده دو موتوره ارائه می شود می توان به مواردی از جمله: لوله مکش استیل، نازل گوشه، فیلتر کارتریجی، خرطومی نخلیه ۲٫۵ متری و نازل کف اب و خاک ۳۶۰ میلیمتری اشاره نمود.

وکیوم-سطلی-nt-90-2

جاروبرقی سطلی سه موتوره مدل IV 60/36-3

جاروبرقی سه موتوره سطلی مدل IV 60/36-3 یکی از برترین جاروبرقی های کارچر بوده که از سه موتور صنعتی AC بهره می برد.

این ویژگی توانایی کار کردن ۳ ساعت به شکل مداوم و بدون وقفه را دارا می باشد . این سه موتور هر کدام به شکل جداگانه امکان فعالیت دارند. یعنی در آن واحد می توان تنظیم کرد دستگاه با چند موتور به طور همزمان کار کند که همین قابلیت امکان تنظیم قدرت مکش دستگاه با توجه به نیاز شما را می دهد.

بدنه دستگاه جاروبرقی آب و خاک کمپانی کارچر آلمان از مواد ضد زنگ و مستحکم ساخته شده است ، حجم بدنه مکنده صنعتی ۳- IV 60/36 نسبتاً کوچک است که همین موضوع قدرت مانور و قابلیت جابجایی آن را به شکل قابل توجهی افزایش می دهد.

تمامی اجزای جاروبرقی سه موتوره به شکل کاملاً استاندارد طراحی و ساخته شده است که موجب سهولت استفاده از آن می شود.

متعلقات این جاروبرقی سطلی در زمان توقف کار بر روی آن قرار گرفته تا فضای کمتری را اشغال کند. توان مکش مکنده ۲۳۵( mbar)  بوده و توان موتور آن ۳٫۶ کیلووات می باشد.

مکنده-سطلی-آب-و-خاک

جاروبرقی سطلی مدل IV 100/40

جاروبرقی سطلی صنعتی IV 100/40 کمپانی آلمانی کارچر توانایی نظافت انواع آلودگی های مرطوب و خشک را در حجم بالا و به صورت بی وقفه دارد.

اگر جمع کردن مایعاتی مانند روغن برای شما کاربرد دارد، این جاروبرقی سطلی انتخاب مناسبی برای شما می باشد.

مهندسین طراح شرکت کارچر آلمان تمامی بخش های این جاروبرقی دائم کار از جمله موتور آن را به منظور استفاده مداوم و ۲۴ ساعته طراحی کرده اند آلیاژ به کار رفته در ساخت موتور های جاروبرقی دائم کار و همچنین سیستم گردش هوای مناسب آن به این منظور ساخته شده است .

کاربردهای متنوع برای دستگاه امکان استفاده  آن را در صنایع مختلف مخصوصا صنایع سنگین همچون نفت و گاز، سیمان، آهن، فولاد، نساجی، خودرو و…فراهم کرده است .
توان مکش ۱۸۰ (mbar) و توان موتور دستگاه مکنده ۴ کیلو وات می باشد.

فروش-جاروبرقی-سطلی

مکنده سطلی مدل NT 50/2 me Classic

این مدل جاروبرقی سطلی کارچر انواع آلودگی های خشک و مرطوب را با استفاده از قدرت مکش بالای خود نظافت می کند.

دستگاه به لطف دارا بودن دو موتور قدرتمند سطح بالایی از کارامدی را ارایه می دهد، زمانی که حداکثر قدرت مکش نیاز باشد می توانید هر دو موتور جاروبرقی آب و خاک را به کار گیرید و در شرایطی که تولید صدای کمتر برایتان مهم باشد می توانید از یک موتور دستگاه استفاده کنید.

ضمناً انتخاب تعداد موتور های روشن به شکل دستی و از روی جاروبرقی امکان پذیر است.

از ویژگی های برتر جاروبرقی سطلی مدل NT 50/2 me Classic:

۱- دارای بدنه استیل و مقاوم که از آسیب دیدن دستگاه بر اثر ضربات احتمالی جلوگیری می کند.

۲- دارای چرخ های روان و بی صدا که قابلیت مانور جارو برقی را بالا می برد.

فیلتر های دستگاه مکنده صنعتی از نوع کارتریجی می باشد که همین ویژگی موجب طول عمر بالای موتورهای دستگاه شده است ، توان موتور در این دستگاه ها ۲٫۳ کیلووات و دارای توان مکش ۲۲۵(mbar) می باشد .

قیمت-جاروبرقی-سطلی

جاروبرقی سطلی مدل IVC 60/30 AP M Z22

جاروبرقی سطلی ivc 60/30 AP M Z22 کارچر از سری جاروبرقی های صنعتی ضد انفجار این شرکت با سابقه آلمانی می باشد.

از جاروبرقی صنعتی می توانید به منظور نظافت انواع آلودگی های خشک و مرطوب استفاده کنید.

فیلتر به کار رفته بر روی مکنده آب و خاک از کلاس M می باشد که به سادگی و به وسیله سیستم نیمه خودکار تمیز کننده فیلتر (AP) تمیز می شود، این ویژگی عمر فیلتر مکنده صنعتی ivc 60/30 AP M Z22 کارچر را به شکل قابل ملاحظه ای افزایش می دهد و همواره حداکثر قدرت مکش دستگاه را در اختیار شما می گذارد.

ویژگی مهم و قابل توجه دیگر محصول طراحی خاص آن است که آن را به جارو برقی ضد انفجار تبدیل کرده است .

خرید-جاروبرقی-سطلی

کارن تجارت نماینده رسمی کارچر آلمان
کارن تجارت به عنوان نمایندگی رسمی و شریک تجاری این کمپانی بین المللی در ایران مسوولیت عرضه و خدمات دهی محصولات این شرکت را بر عهده دارد.

برای مشاوره به منظور خرید جاروبرقی سطلی و قیمت انواع محصولات یا دستگاه های کمپانی کارچر آلمان با شرکت کارن تجارت تماس حاصل فرمایید و با کارشناسان شرکت مشاوره نمایید.

محصولات کمپانی کارچر آلمان دارای گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش ۱۵ ساله می‌باشد.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 30/1

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 30/1 یک دستگاه حرفه‌ای برس دار بوده به منظور نظافت محیط‌هایی که دارای کفپوش هایی مانند فرش و یا موکت،‌ استفاده می‌شود.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 38/2

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 38/2، زمین‌شوی حرفه‌ای برس دار برای نظافت محیط‌هایی که دارای کفپوش مانند فرش و یا موکت هستند استفاده می‌شود.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل BVL 5/1 Bp Pack

جاروبرقی صنعتی مدل BVL 5/1 Bp Pack برای نظافت فضاهای باریک مناسب است. کوله پشتی فوق سبک و قدرتمند بوده و از مواد بسیار مقاوم ساخته شده است.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل T11/1 Classic با فیلتر HEPA

جاروبرقی صنعتی T11/1 Classic HEPA دارای فیلتر HEPA 14 است. این جاروبرقی صنعتی، استحکام بالایی دارد، بادوام و مقرون به صرفه است. موتور ۸۵۰ واتی این مدل، نظافت فوق‌العاده‌ای را رقم می‌زند.

جاروبرقی صنعتی مدل T 10/1

جاروبرقی خاک قدرتمند، و بسیار مقاوم T 10/1. برای نیازهای صنایع هتلداری، صنایع غذایی و نظافت ساختمان های تجاری مورد استفاده است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید