تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

جاروبرقی سه موتوره و مکنده سه موتوره کارچر

جاروبرقی سه موتوره

جاروبرقی سه موتوره

امروزه انواع مختلف دستگاه ها یا محصولات جاروبرقی صنعتی برای استفاده در محیط های مختلف و در صنایع گوناگون استفاده می شود. مکنده های صنعتی دارای انواع مختلف یا گوناگونی از جمله جاروبرقی آب و خاک، جاروبرقی دائم کار و مکنده ضد انفجار و مکنده خاک است. خود این دسته ها نیز دارای انواع مختلفی بوده که در ظرفیت ها و توان های متفاوت تولید می شوند. در ادامه درباره جاروبرقی سه موتوره یا مکنده سه موتوره Kärcher آلمان صحبت می کنیم و اطلاعاتی را در این زمینه ارائه به شما عزیزان ارائه می دهیم.

دو دستگاه از جاروبرقی سه موتوره کمپانی کارچر آلمان عبارتند از:

جاروبرقی های صنعتی کارچر

به طور کلی مکنده های های کارچر دارای انواع مختلفی می باشند که هر کدام به منظور خاصی طراحی و ساخته شده اند اما اصولی کلی در طراحی آنها وجود دارد که در ادامه به هر یک از دستگاه های اشاره کوتاهی کرده و توضیحاتی داده می شود.

قدرت مانور بالا انواع جاروبرقی سه موتوره کارچر

قدرت مانور بالا یکی از اصول پایه ای و اصلی طراحی های Kärcher آلمان بوده که در مدل های جاروبرقی صنعتی نیز رعایت می شود. چرخ های روان، بدنه سبک و دستگیره های ارگونومیک همگی موجب حمل و نقل ساده و قدرت مانور بالای انواع دستگاه های مکنده سه موتوره کارچر می شود.

جاروبرقی صنعتی مجتمع تجاری

بدنه مستحکم جاروبرقی سه موتوره کارچر

جاروبرقی سه موتوره مدل دارای بدنه ساخته شده از پلاستیک فشرده و همچنین بدنه مکنده صنعتی IV 60/36-3 از جنس فولاد ضد زنگ است که هر دوی این دستگاه ها دارای بدنه های مستحکم و مقاوم می باشند که برای استفاده در محیط های صنعتی ساخته شده اند.

توانایی فعالیت جداگانه هر یک از موتورهای جاروبرقی سه موتوره

این دستگاه های نظافتی صنعتی دارای سه موتور جداگانه بوده که هر کدام به شکل جداگانه قادر هستند فعالیت کنند و کار نظافت را انجان دهند. زمانی که به قدرت مکش بالاتر نیاز باشد می توان از هر سه موتور استفاده کرد و زمانی که قدرت مکش و مصرف انرژی کمتر مد نظر باشد، می توانند از یک یا دو موتور وکیوم صنعتی استفاده کرد.

جاروبرقی بهینه

مصرف حداقل انرژی توسط جاروبرقی سه موتوره

معمولا در کشور ما تصوری غلط درباره قدرت دستگاه های مکنده صنعتی وجود دارد. اغلب افراد برای قضاوت درباره کارایی مکنده ،توان مصرفی موتور آن را در نظر می گیرند، در حالی که فاکتور مهم قدرت مکش موتور جارو برقی است. در واقع توان مصرفی فقط میزان مصرف برق توسط موتور ها را نمایش می دهد در حالی که قدرت مکش توانایی مکنده صنعتی در جمع کردن آلودگی ها را به نمایشش می گذارد.

کمپانی Kärcher آلمان نیز در سال های اخیر با سرمایه گذاری فراوان بر روی تحقیق و توسعه توانسته است موتور هایی با توان مصرفی کمتر ولی قدرت مکش بالا تولید کند. این موتورها بر روی جاروبرقی سه موتوره کارچر نیز به کار رفته است.

لوازم جانبی کاربردی تعبیه شده برای جاروبرقی سه موتوره

کارچر معمولا برای دستگاه های مختلف نظافت صنعتی خود لوازم جانبی متعدد و کاملا تخصصی می سازد تا کارایی این دستگاه ها افزایش یابد.

جارو برقی سه موتوره کارچر نیز این لوازم جانبی تعبیه شده و به کار گرفته می شود. مخصوصا برای جاروبرقی سه موتوره مدل کارچر. از آنجا که این دستگاه کاملا صنعتی است و برای استفاده تمام وقت به کار می رود لوازم تخصصیی زیادی برای آن طراحی شده است.

جاروبرقی صنعتی آلمانی کارچر

خدمات پس از فروش با استانداردهای کارچر

کارچر آلمان به عنوان بزرگترین تولید کننده دستگاه های نظافت صنعتی در جهان تمرکز بسیار زیادی بر کیفیت و گستردگی خدمات پس از فروش نماینده های خود در سراسر جهان دارد.

از همین روی شرکت کارن تجارت نیز به عنوان نمایندگی کارچر در ایران که مسوولیتت عرضه و خدمات دهی محصولات کارچر را دارد، ملزم به رعایت تمامی این الزامات می باشد. در واقع شما با خرید از شرکت کارن تجارت از گارنتی و خدمات پس از فروش با کیفیت کارچر آلمان بهره خواهید گرفت.

آخرین مطالب نظافتی

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

تنظیم سختی آب در دستگاه بخارشوی SC3

در این ویدیو توضیح داده ایم که چگونه تنظیم سختی آب در بخارشوی SC3 را تنظیم کنید تا رد آب در محل نماند.

با چک لیست نظافتی محیط‌های اداری آشنا شوید.

اگر شما در یک محیط اداری کار می‌کنید، باید از نظافت محیط اطمینان داشته باشید. همچنین فراهم کردن محیطی لذت بخش و سالم برای کارمندان به حفظ روحیه کمک می‌کند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید