تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

کاربرد جاروبرقی صنعتی در صنایع ساختمانی و عمرانی

استفاده از جاروبرقی صنعتی در صنایع ساختمانی و عمرانی

جاروبرقی صنعتی در صنایع ساختمانی و عمرانی

جاروبرقی صنعتی را می‌توان پرکاربردترین وسیله برای نظافت در صنایع ساختمانی دانست. جاروبرقی یکی از دستگاه‌‌های مکانیزه بوده که می‌توان به بهترین نحو فرآیند نظافت را انجام دهد. فرض کنید قصد نظافت کارخانه یا یک ساختمان بزرگ را دارید که در حال ساخت یا تکمیل است. در این مواقع نمی‌توان از مکنده‌های معمولی یا خانگی استفاده کنید. زیرا قدرت و کارایی لازم را نداشته و به دستگاه آسیب جدی وارد می‌کند. در مقابل جاروبرقی‌هایی در راستای نظافت مکان‌های بزرگ با آلودگی‌های غیر معمول تر از واحدهای مسکونی طراحی و ساخته شده‌اند که علاوه بر قدرت و کارایی لازم، توان فوق‌العاده‌ای در نظافت محیط دارند.

جاروبرقی صنعتی سری t

چرا جاروبرقی صنعتی برای صنایع ساختمانی و عمرانی مناسب است؟

همانطور که در بالا به آن اشاره شد، روش‌های متعددی برای نظافت محیط وجود دارد. یکی از این روش‌ها، استفاده از جاروبرقی است. در تکمیل چرایی استفاده از دستگاه جاروبرقی صنعتی، باید به این نکته اشاره کرد که جاروبرقی‌های صنعتی و نیمه صنعتی از لحاظ قدرت و عملکرد بسیار قوی تر بوده و قادر به مکش آلودگی‌های درشت و حتی خطرناک تر را به راحتی مکش کرده و به مخزن خود منتقل کند.

از جاروبرقی‌های صنعتی در صنایع مختلف استفاده زیادی می‌شود. یکی از این صنایع، صنعت عمران و ساختمان سازی است. عموماً در محیط‌هایی که با مصالح ساختمانی یا ساخت و ساز سر و کار دارند، حجم بالایی از گرد و خاک و مواد زائد در محیط اطراف پخش می‌شود. یکی از عوامل کلیدی و مؤثر در سلامت کارگران یا افراد حاضر در محیط، جلوگیری از پراکندگی و پخش شدن گرد و غبار در سراسر محیط است.

در ساختمان سازی، از مکنده صنعتی، اغلب برای جمع آوری گرد و خاک موجود بر روی دستگاه‌ها و سطوح مختلف مانند تجهیزات یا ماشین‌های تولید مواد استفاده می‌شود. برخی از مدل‌های کوچک‌ و سبک‌تر، اغلب به عنوان خدمات متحرک در محل‌هایی از ساختمان که امور تخریب و جمع آوری بتن انجام می‌شود، مورد استفاده قرار می‌گیرند که اغلب نیازمند فیلترهای مطمئن و فیلتراسیون HEPA هستند.

جاروبرقی آب و خاک کرشر

مضرات استفاده نکردن از جاروبرقی صنعتی در صنایع ساختمانی

در مقابل فواید بسیار زیاد بهره‌گیری از جاروبرقی، مضراتی که عدم استفاده از این دستگاه‌ها به کارفرما و سایر افراد و تجهیزات متحمل می‌شود نیز جای بحث دارد. در این قسمت ما به چند نمونه از این موارد اشاره خواهیم کرد:

  • به مخاطره افتادن سلامت کارکنان به دلیل استنشاق گرد و غبار محیط
  • به وجود آمدن شکایات و نارضایتی‌ها به دلیل افزایش آلودگی
  • بالا رفتن احتمال بروز صدمات و آسیب دیدن تجهیزات با انباشته شدن گرد و غبار در آنها
  • بالاتر رفتن هزینه، مصرف انرژی و زمان بیشتر موازی با بیشتر شدن حجم کاری

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل IV 100/75

جاروبرقی صنعتی دائم کار IV 100/75 کارچر آلمان دارای توان پر قدرت ۷.۵ کیلو واتی بوده و حجم مخزن زباله آن ۱۰۰ لیتر گنجایش دارد.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل IV 100/55

جاروبرقی صنعتی دائم کار IV 100/55 کارچر، یکی از جاروبرقی‌های پر کاربرد کارچر آلمان است. این دستگاه نظافتی، برای استفاده در محیط‌های صنعتی علی الخصوص صنایع سنگین طراحی و ساخته شده است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید