تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

جاروبرقی یا مکنده ضدانفجار Kärcher

جاروبرقی ضد انفجار

جاروبرقی ضد انفجار

انواع مختلف جاروبرقی صنعتی دارای انواع مختلفی می‌باشد که می‌توان به چهار دسته کلی تقسیم کرد. جاروبرقی آب و خاک، جاروبرقی خاک، جاروبرقی دائم کار و جاروبرقی ضد انفجار. در این مقاله می‌خواهیم درباره جاروبرقی ضد انفجار کارچر اطلاعات مختصری به شما بدهیم. در برخی محیط‌های صنعتی که گازهای قابل اشتعال در فضای آن جود دارد باید از جاروبرقی صنعتی ضد انفجار استفاده کرد.

این جاروبرقی‌ها به دلیل طراحی خاص و ویژه‌ای که دارند از وقوع انفجار در این محیط‌ها جلوگیری می‌کند. دو نوع جاروبرقی ضد انفجار کرشر عبارتند از: مکنده ضد انفجار IVC 60/30 AP M Z22 کارچر: فیلتر این جاروبرقی ضد انفجار از نوع M  می‌باشد که با استفاده از فناوری نیمه خودکار تمیز کردن فیلتر جاروبرقی صنعتی امکان مکش قدرتمند و مداوم را به جاروبرقی می‌دهد.

مکنده ضد انفجار IVC 60/12-1 EC H Z22  کارچر: این دستگاه جاروبرقی صنعتی دارای بدنه آنتی استاتیک (ضد الکتریسیته ساکن) و موتور قدرتمند ۲۴۰۰ واتی است. علاوه بر آن، دو ورودی مختلف برای دو منطقه مستعد انفجار در مناطق Z 22 و Z22+H داشته که کاربر می‌تواند هر یک از ورودی‌های مختص به آن منطقه را انتخاب کند.

جاروبرقی صنعتی مجتمع تجاری

در طراحی جاروبرقی‌های مختلف کارچر از جمله جاروبرقی ضد انفجار قواعد و اصول خاصی در نظر گرفته شده که در این نوشتار به برخی از آنها می‌پردازیم:

سهولت در حمل و نقل

جابجایی ساده و آسان یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های طراحی‌های کارچر مد نظر قرار می‌گیرد. جاروبرقی ضد انفجار نیز که برای فعالیت در محیط‌های تمام صنعتی طراحی شده‌اند، از لحاظ قدرت مانور و جابجایی نیز شرایط بسیار خوبی دارند.

حداقل مصرف انرژی

موتورهای انواع مختلف جاروبرقی صنعتی کارچر به نوعی طراحی شده که کمترین میزان مصرف انرژی را داشته باشند.

ایمنی بالا

در این نوع خاص از دستگاه‌های جاروبرقی صنعتی، ایمنی بالا و گذراندن تست‌های مختلف و سختگیرانه کیفی بسیار مهم می‌باشد. کمپانی کارچر آلمان نیز که سیستم‌های کنترل کیفیت بسیار مدرن و قانونمندی دارد، تمامی این محصولات را کاملا تست می‌کند تا کوچکترین مشکلی نداشته باشند.

کار کرد تخصصی

انواع مکنده‌های صنعتی کارچر از جمله جاروبرقی ضد انفجار این برند به همراه متعلقات و لوازم جانبی متعددی عرضه می‌شوند تا بتواند پاسخگوی نیازهای نظافتی مورد نیاز شما باشد.

فیلتراسیون قوی

فیلترهای به کار رفته در جاروبرقی صنعتی ضد انفجار کارچر، بیشترین کارایی را داشته و ذرات آلودگی را به خوبی جذب می‌کنند.

استحکام بالا

با توجه به کارکرد این جاروبرقی‌ها در شرایط و محیط‌های تمام صنعتی، دارا بودن بدنه و شاسی مستحکم و ضد زنگ از الزامات اولیه این دستگاه‌ها می‌باشد. کمپانی کارچر نیز به خوبی این نیاز را درک کرده و بر این اساس انواع مختلف جاروبرقی ضد انفجار خود را طراحی و تولید کرده است.

جایگاه کمپانی کارچر

کمپانی کرشر آلمان سالها به عنوان بزرگترین و مهم ترین تولیدکننده دستگاه‌های نظافت صنعتی در جهان فعال است. آمار فروش و جایگاه برند به خوبی گویای این ادعا می‌باشد. انواع محصولات کرشر عبارتند از اسکرابر یا دستگاه زمین‌شوی، جاروبرقی صنعتی، واترجت صنعتی، سوییپر، بخارشوی صنعتی فرش شوی، پله‌برقی شوی، آیس بلاست، کارواش دروازه‌ای.

شریک تجاری کارچر در ایران

شرکت کارن تجارت به عنوان شریک تجاری و نمایندگی کارچر در ایران وظیفه عرضه و خدمات دهی محصولات متفاوت از جمله جاروبرقی ضد انفجار کارچر در ایران را دارد.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

تنظیم سختی آب در دستگاه بخارشوی SC3

در این ویدیو توضیح داده ایم که چگونه تنظیم سختی آب در بخارشوی SC3 را تنظیم کنید تا رد آب در محل نماند.

با چک لیست نظافتی محیط‌های اداری آشنا شوید.

اگر شما در یک محیط اداری کار می‌کنید، باید از نظافت محیط اطمینان داشته باشید. همچنین فراهم کردن محیطی لذت بخش و سالم برای کارمندان به حفظ روحیه کمک می‌کند.

مزایای استفاده از دستگاه‌های اسکرابر و سوییپر در فضای بیمارستانی

اسکرابرهای سرنشین‌دار و سوییپرها به عنوان دستگاه‌های نظافت صنعتی قادر به نظافت محیط‌های بیمارستانی با وسعت بالا در کمترین زمان ممکن هستند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید